Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 86 van 86 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    er moet nix :P en je hoeft hem ook niet te kopen natuurlijk. Heb de single disc versie anders nog wel voor je te koop staat wel een trailer op :P

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ill Niño
    er moet nix :P en je hoeft hem ook niet te kopen natuurlijk. Heb de single disc versie anders nog wel voor je te koop staat wel een trailer op :P
    De 1-disc heb ik al, die hoef ik niet twee keer te hebben. Ik snap gewoon niet waarom men in R1 wel een paar trailers en TV spots op een DVD kunnen zetten en hier niet.

  3. #78

    Standaard

    In Zoetermeer het hele centrum (inclusief MM) langs geweest. Nergens te krijgen. :x :x
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  4. #79

    Standaard

    vaag... in de MM te Breda hadden ze er écht genoeg op voorraad!!

    en wat betreft de trailers, nee ze staan er niet op (miss. een easter egg??)
    maar ach, kan me daar niet zo druk om maken, de achter de schermen docu is leuk, en de uitleg over de wapens van de predator is vet!!

    P.S. die gary busey is écht een héle vage gast... !!

  5. #80

    Standaard

    blijft trouwens een leuk plaatje:

    Kevin Peter Hall (de predator) naast Schwarznegger:

    Red het regenwoud, eet meer specht...
    mijn dvd-profiler

    www.prikstok.nl : prikkelend scherpzinnig!

  6. #81

    Standaard

    Ik heb de DVD vandaag ontvangen (had 'm besteld) en ik ga toch nog even mierenneuken.

    De R2 mist namelijk niet alleen drie trailers en vijf tv spots, zoals ik al schreef. De R2 mist, in vergelijking met de R1, ook een onderdeel bij de extra Evolutions ("Main Title") en een introductie bij de extra Weapons of Choice.

  7. #82

    Standaard

    Heb de Predator 2 SE nu ook.
    Geweldige uitgave, mooie extra's. Het beeld van de film zelf is ook beter dan de eerdere 1 disc uitgave...............
    Het blijft een geweldige film die ik net zo goed vind als het 1e deel.

  8. #83
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    heb ze vrijdag ook allebei tegelijk gehaald. ben er zeer tevreden over mis inderdaad ook de trailers maar die download ik wel op het internet.

  9. #84

    Standaard

    Heb gisteren ook Predator 1 +2 SE gehaald. Mooie uitgaves en vooral de Predator 2 cover is vet! Dik tevreden en zeker het geld waard!

  10. #85

    Standaard

    Haha ik heb me dood gelachen gister toen ik Predator zat te kijken met Turkse ondertiteling eronder.
    Telkens als Dutch zijn naam viel stond er onder van Nederlander in het Turks.
    Ze hebben het wel echt goed vertaald.
    What ?

  11. #86

    Standaard

    Ik heb alleen de predator 2 SE aangeschaft.
    Predator 1 heeft weinig extra te bieden t.o.v de 1 discer.
    Beeld is namelijk niet verbeterd en alleen de DTS track en de extra's is voor mij niet voldoende om tot een double dip over te gaan.
    Predator 2 scoort dus wat beter in deze SE heruitgave van deze twee monsterlijk toffe films
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •