Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 36 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Audio kopen in Duitsland?

    Hoi iedereen,

    Heeft iemand ervaring met Audio / video apparatuur kopen in duitsland (Aken), liggen de prijzen lager dan in Nederland of is dit een verzinsel ? Graag jullie reacties

  2. #2

    Standaard Re: Audio kopen in Duitsland?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stijn simon
    Hoi iedereen,

    Heeft iemand ervaring met Audio / video apparatuur kopen in duitsland (Aken), liggen de prijzen lager dan in Nederland of is dit een verzinsel ? Graag jullie reacties
    Over het algemeen liggen de prijzen daar wat lager. Dus als je dicht bij de grens woont of geen problemen hebt met bestellen via internet is dat zeker een optie om te bekijken.

    Overigens zijn in Nederland via internet ook zeer scherpe aanbiedingen te vinden. Let wel goed op waar je koopt. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Hoe zit het dan met de garantie? Als er iets mis is kan je deze natuurlijk niet laten maken in nederland. Wel heb ik gehoord dat je in een MM in duitsland je je garantie in Nederland kan laten in gaan, klopt dat?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  4. #4
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Voor de garantie zal je terug moeten naar Duitsland en anders moet je gewoon de reparatie kosten betalen.
    Persoonlijk geef ik niets om garantie en neem gewoon het risico bij zulke dingen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Voor de garantie zal je terug moeten naar Duitsland en anders moet je gewoon de reparatie kosten betalen.
    Persoonlijk geef ik niets om garantie en neem gewoon het risico bij zulke dingen.
    Ik geef wel wat om garantie maar aangezien het prijsverschil vaak zo groot is durf ik het risico wel te nemen.
    Mocht je aanspraak moeten maken op de garantie rijd je toch gewoon nog een keer naar Duitsland; en anders stuur je het apparaat gewoon op. (wel originele doos bewaren ivm. verzending)
    Dat kan wel af van de winst die je gemaakt hebt door het in Duitsland te kopen.
    Arrivederci

  6. #6

    Standaard

    Inderdaad. Als het maar gemaakt kan worden.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  7. #7

    Standaard

    Welke winkels die aan de grens liggen zijn aanraders?
    ik zoek een nieuwe receiver, marantz sr 7500 of de denon 2106 en ik wil graag prijzen vergelijken. In nl is de marantz voor 800 denk ik het goedkoopst en de denon voor 550 allebei zonder verzendkosten.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.C
    Welke winkels die aan de grens liggen zijn aanraders?
    ik zoek een nieuwe receiver, marantz sr 7500 of de denon 2106 en ik wil graag prijzen vergelijken. In nl is de marantz voor 800 denk ik het goedkoopst en de denon voor 550 allebei zonder verzendkosten.
    €498 staat er op kieskeurig.nl

  9. #9

    Standaard

    Precies wel een interessant onderwerp aangehaald
    Ik raak vrij makkelijk tot aken dus ga daar zeker binnenkort eens kijken, ik hou jullie op de hoogte van de resultaten :wink:

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.C
    Welke winkels die aan de grens liggen zijn aanraders?
    ik zoek een nieuwe receiver, marantz sr 7500 of de denon 2106 en ik wil graag prijzen vergelijken. In nl is de marantz voor 800 denk ik het goedkoopst en de denon voor 550 allebei zonder verzendkosten.
    €498 staat er op kieskeurig.nl
    Ik kan de sr7500 niet eens vinden op kieskeurig.nl dus hoe kom je op die 498?

  11. #11

    Standaard

    Via http://www1.guenstiger.de/gt/main.asp?produkt=363970 de denon € 505,- in duitsland. de marantz vind ik hier niet.
    Mazzel,

    René

  12. #12

    Standaard

    Ik heb mijn Denon reciever en DVD-speler in Duitsland gekocht. Dat scheelde me meer dan 300 euro in vergelijking met Nederland.

    Bij Venlo 20 minuten over de grens besteld en opgehaald bij: http://www.audiovision-shop.de

    Snelle respons op je e-mail (binnen anderhalf uur) en bij het afhalen stond alles netjes klaar met bon en garantie (tja wel Duitse garantie, maar gewoon 2 jaar).

    Kort geleden heeft een vriend van me een Denon 2805 en een 2910 daar gehaald. Scheelde ook 300 euro met Nederland. Hij heeft dezelfde positieve ervaring met deze zaak, qua communicatie en afhandeling.

    Ze sturen ook op, dus als je niet in de mogelijkheid bent om het op te halen, kun je daar ook nog voor kiezen.
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  13. #13

    Standaard

    Ziet er goed uit dus, als je precies weet wat je wilt hebben zien jullie dus geen belemmering om deze in Duitsland te gaan kopen.

    ***staat genoteerd***
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ziet er goed uit dus, als je precies weet wat je wilt hebben zien jullie dus geen belemmering om deze in Duitsland te gaan kopen.

    ***staat genoteerd***
    Naar mijn ervaring geen enkele :wink:
    Mijn HT: Panasonic TX-P42G20ES - Music Hall A25.2 - Music Hall CD25.2 - Music Hall DAC25.3 - Denon DVD-1940 - A.C. Ryan Playon!HD Mini - Logitech Squeezebox Duet - Phonar Veritas P5.5 EdMa Cap+ - Phonar Sub EdMa - Van den Hul kabels

  15. #15
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Mooie site Pjotr,


    Vooral de producten van Arcam schelen veel met de prijzen in nederland...

    Neem bijvoorbeeld de Arcam Solo, die kost daar 1399, hier in nederland is de adviesprijs 1699

    Ook de avr-200 receiver van Arcam is erg goedkoop!!!!!!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Dat hangt nogal van de garantiebepalingen van het merk af en (eventueel) de opstelling van de Nederlandse importeur. Ik geloof dat bijvoorbeeld Pioneer over heel Europa garantie geeft, terwijl Penhold (de importeur van Denon) alleen service verleent wanneer de apparatuur ook bij een door hen geautoriseerde (Nederlandse) dealer is gekocht.
    Deze waarschuwing staat op de site van lookenlisten (denon):

    Het is niet uitgesloten dat u via een link van een internetaanbieder op deze site terecht bent gekomen. Deze aanbieder geeft dan mogelijk onterecht de indruk dat deze deel uitmaakt van het door onze organisatie geautoriseerde dealernetwerk. Niets is minder waar! Neem geen risico en raadpleeg deze website voor geautoriseerde dealeradressen of bel 0345-588082 en laat u informeren over ons dealernetwerk.
    Voor de goede orde maken wij u er graag op attent dat wij uitsluitend garantieclaims zullen honoreren als de aankoop bij een door ons geautoriseerde dealer heeft plaatsgevonden. Indien u niet bij een geautoriseerde dealer heeft gekocht, b.v. bij deze internetaanbieder, dan zullen wij u te allen tijde voor garantie terugverwijzen naar uw niet geautoriseerde dealer.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ziet er goed uit dus, als je precies weet wat je wilt hebben zien jullie dus geen belemmering om deze in Duitsland te gaan kopen.

    ***staat genoteerd***
    Er is echt geen enkele belemmering. Sterker nog, misschien kun je beter in Duitsland in een winkel kopen dan in Nederland via internet. Als je in de Duitste winkel zeker bent van Duitse garantie weet je waar je aan toe bent.

    Als je via een internetsite koopt weet je niet waar de producten vandaan komen en heb je kans dat je garantie (door slechte service van de dealer) ook niet verder gaat dan de dealer.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #18

    Standaard

    Ja haha, laatst een leuk voorbeeld met een Siemens telefoon bij de MM.

    Deze werd niet meer opgeladen wij terug naar de MM, werd opgestuurd naar Siemens.

    Na 4 weken kwam deze ongerepareerd terug, omdat deze zgn in Duitsland is gekocht.

    Na veel gezeur en gewik en overhandiging van de nederlandse bon mochten we een nieuwe uitzoeken.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  19. #19

    Standaard

    Ik heb m'n set besteld via www.tenspot.de , ging prima ! Binnen 2 dagen spullen in huis onder rembours (met UPS).

  20. #20
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik
    Ik heb m'n set besteld via www.tenspot.de , ging prima ! Binnen 2 dagen spullen in huis onder rembours (met UPS).

    de lcdtv's zijn daar wel schrikbarend duur! dan kun je beter naar de BCC gaan. vele modellen hebben ze daar ook voor een lagere prijs dan genoemd op die website...

  21. #21

    Standaard Duitsland

    Hoi,

    Ik heb zelf in het verleden - voor mezelf en kennissen - een aantal malen spullen gekocht bij http://www.mediaran.de/. Is een soort verkoper volgens het Aldi-principe. Wel goede service en altijd afspraken goed nagekomen (ik reserveerde altijd spullen via mail die dan altijd netjes klaarstonden).

    Verder zie ik ook nog wel eens scherpe aanbiedingen bij Schluderbacher : http://www.hifimasters.de/oeffentlich/index.html.

    Mijn ervaring is overigens wel dat goede vergelijken wel nodig is : men is niet altijd overal goedkoper mee 8)
    Groeten,
    Herald

    "Life is like a box of chocolates : You never know what you're gonna get" - Forrest Gump

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik
    Ik heb m'n set besteld via www.tenspot.de , ging prima ! Binnen 2 dagen spullen in huis onder rembours (met UPS).

    de lcdtv's zijn daar wel schrikbarend duur! dan kun je beter naar de BCC gaan. vele modellen hebben ze daar ook voor een lagere prijs dan genoemd op die website...
    Heb d'r m'n audio spulletjes (receiver,speakers,dvd speler) gekocht ; en dit scheelde wel veel geld. TV's heb ik niet naar gekeken, dus kan goed kloppen.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik
    Ik heb m'n set besteld via www.tenspot.de , ging prima ! Binnen 2 dagen spullen in huis onder rembours (met UPS).

    de lcdtv's zijn daar wel schrikbarend duur! dan kun je beter naar de BCC gaan. vele modellen hebben ze daar ook voor een lagere prijs dan genoemd op die website...
    Is dat wel een geoorloofde objectieve opmerking mijnheer Klemkerk :wink: :wink: ?

  24. #24
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik
    Ik heb m'n set besteld via www.tenspot.de , ging prima ! Binnen 2 dagen spullen in huis onder rembours (met UPS).

    de lcdtv's zijn daar wel schrikbarend duur! dan kun je beter naar de BCC gaan. vele modellen hebben ze daar ook voor een lagere prijs dan genoemd op die website...
    Is dat wel een geoorloofde objectieve opmerking mijnheer Klemkerk :wink: :wink: ?

    geen idee, ik neem het maar op de gok

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ziet er goed uit dus, als je precies weet wat je wilt hebben zien jullie dus geen belemmering om deze in Duitsland te gaan kopen.

    ***staat genoteerd***
    Er is echt geen enkele belemmering. Sterker nog, misschien kun je beter in Duitsland in een winkel kopen dan in Nederland via internet. Als je in de Duitste winkel zeker bent van Duitse garantie weet je waar je aan toe bent.

    Als je via een internetsite koopt weet je niet waar de producten vandaan komen en heb je kans dat je garantie (door slechte service van de dealer) ook niet verder gaat dan de dealer.
    Sterker nog, de Duitse garantie is gelijk aan die van nederland, namelijk 2 jaar! Dit is via de wet (Europees)vastgesteld en is vanaf januari 2005 in werking gesteld! :wink:

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •