De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Advies - Volledige Home Theater (€1600)

    Hello,

    Na een jaar mijn Aldi Magnum tv te gebruiken heb ik besloten wat beter materiaal te kopen. Het is voor mijn studentenkamer/studio, als ik de badkamer en "keuken" niet mee tel dan hou ik een rechthoek van zeker 3mx5m over (grondopp.). Het zou dus zijn: een projector/zetel-scherm afstand van iets minder dan 5 meter, een eventuele tv zou ik op 3 meter zetten. Alles staat erg vol dus als ik een projectorscherm zou plaatsen, gaat het er erg druk rondom zijn.

    Mijn budget: +- €1600

    Uiteindelijk zal ik het meeste:
    1. TV kijken
    2. DVD kijken
    3. DivX/Xvid kijken door PC aan te sluiten op tv
    4. Playstation/Xbox, nextgen consoles moet kunnen

    Wat ik nu heb:
    Philips DVD/DivX speler: DVP3010/00
    Kabels voor pc naar tv

    Na wat rondkijken op internet wordt een volwaardige set van projector+scherm+geluid+tvtuner met een budget van €1600 toch wat moeilijk. Daarom dacht ik aan een tv en later nog extra geluid? Beeld is voor mij belangrijker dan geluid, ik zou graag een groot scherm willen hebben.

    Wat raden jullie mij aan? Er is zoveel keuze en de enigste ervaring die ik heb, is een paar uur forums lezen.

    Bedankt.

  2. #2
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    voor 1000 euro heb je al leuke plasma schermen bij Mycom van goede kwaliteit. Moet je zeker eens naar kijken.

    Dan heb je een tv van 42" en in de meeste schermen die ze verkopen zit geloof ik een LG beeldbuis..

  3. #3

    Standaard

    Als beeld het belangrijkste is voor je kun je het beste het advies van R Klemkerk opvolgen.

    Mocht je in de toekomst geluid belangrijker gaan vinden, kun je daar apart in gaan investeren. Alles voor dit bedrag betekent anders heel veel consessies doen. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4

    Standaard

    Sony KLV-27HR3 66cm wel HD ready 1000euro. Hij is ook groter maar die is 600euro duurder dacht ik.

    Het geluid. Aangezien ik niet echt zie dat je muziek mee wil gaan luisteren zou ik voor een sataliet systeem gaan een alles in 1 zeg maar. Zelfs met divx erin lijkt me handig als je niet veel ruimte hebt.

  5. #5

    Standaard

    Koop voor 1000 euro een mooie TV by MyCom (advies R. Klemkerk / of de sony van eXperience), koop een Yamava AVpack 104 erbij voor 500 euro, koop voor de 100 euro die je over hebt wat fatsoenlijk bekabeling en je bent klaar!!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •