De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Is er nog iets speciaals aan deze speler?

    Ik las dat er nog geen review van beschikbaar is. Kopen omdat de powerbuy voor een andere product van hetzelfde merk goed is gegaan zie ik dan [understatementmodus] niet als een doorslaggevende reden [/understatementmodus] deze cdspeler te kopen. In deze prijsklasse zijn er immers diverse mooie spelers te koop :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Is er nog iets speciaals aan deze speler?

    Ik las dat er nog geen review van beschikbaar is. Kopen omdat de powerbuy voor een andere product van hetzelfde merk goed is gegaan zie ik dan [understatementmodus] niet als een doorslaggevende reden [/understatementmodus] deze cdspeler te kopen. In deze prijsklasse zijn er immers diverse mooie spelers te koop :wink:

  4. #4

    Standaard

    Even een plaatje van de CD-1, de voorganger van de CD-2.


    8)

  5. #5

    Standaard

    Jammer, jammer, jammer... Met een verhuizing voor de boeg laat het budget het helaas niet toe...

    Maar goed: ik zou hem toch eerst graag gehoord willen hebben. Een CD-speler blind kopen vind ik toch vrij link...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Jammer, jammer, jammer... Met een verhuizing voor de boeg laat het budget het helaas niet toe...

    Maar goed: ik zou hem toch eerst graag gehoord willen hebben. Een CD-speler blind kopen vind ik toch vrij link...
    Het is in zoverre 'link' dat je hem idd niet kan beluisteren.
    Maar ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat deze speler voor dit geld beter is dan alle andere cd-spelers in deze klasse en net zo goed is als stukken duurdere spelers

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rody05
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Jammer, jammer, jammer... Met een verhuizing voor de boeg laat het budget het helaas niet toe...

    Maar goed: ik zou hem toch eerst graag gehoord willen hebben. Een CD-speler blind kopen vind ik toch vrij link...
    Het is in zoverre 'link' dat je hem idd niet kan beluisteren.
    Maar ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat deze speler voor dit geld beter is dan alle andere cd-spelers in deze klasse en net zo goed is als stukken duurdere spelers
    Ik ga zeker ook geen speler kopen die ik niet eerst beluisterd heb. Daarnaast goed is zeer relatief; je kunt hem zelf fantastisch vinden maar een ander kan vinden dat het tegenvalt. :wink:


    Wat is beter dan stukken duurdere cdpselers? verslaat het bijv. de veel geroemde meridian g08, of cdspelers van bijv. Audionote?
    Die woorden zijn nogal weinig zeggent als je niets concreets hebt.

    Ik sluit overigens geenszins uit dat dit een goed klinkende cdspeler KAN zijn. :wink:

  8. #8

    Standaard

    Er zijn nog geen reviews over de nieuwe CD-2, maar wel over de voorloper, de CD-1.

    Kun je een beetje een idee krijgen dat het erg veel value-for-money is, zeker met de powerbuy..

    De CD-1 is gebaseerd op de MBL CD-2, die rond de $3000,- kost

    http://www.mbl-germany.de/Basic_html/cdp_2.html
    http://www.positive-feedback.com/Issue18/onixcd1.htm

  9. #9

    Standaard

    Alleen al de URL positive-feedback.com lijkt mij niet echt representatief , maar genoeg off-topic.
    Sorry, geen interesse, valt buiten het budget en de rest van mijn set (helaas).

  10. #10

    Standaard

    Wees vrij om is op het forum rond te kijken.

    Kijk ook is naar de andere producten en de mooie packageprijzen die ze daar hebben, dan krijg je een beetje een indruk hoeveel waar je voor je geld krijgt

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rody05
    Wees vrij om is op het forum van AV123 rond te kijken.

    Kijk ook is naar de andere producten en de mooie packageprijzen die ze daar hebben, dan krijg je een beetje een indruk hoeveel waar je voor je geld krijgt
    Niemand zegt dat het geen goede cdspelers zouden zijn of dat je geen waar voor je geld krijgt. Of ze ook duurdere gerenomeerde cdspelers eruit spelen is weer een geheel andere vraag. :wink:

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rody05
    Wees vrij om is op het forum van AV123 rond te kijken.

    Kijk ook is naar de andere producten en de mooie packageprijzen die ze daar hebben, dan krijg je een beetje een indruk hoeveel waar je voor je geld krijgt
    Niemand zegt dat het geen goede cdspelers zouden zijn of dat je geen waar voor je geld krijgt. Of ze ook duurdere gerenomeerde cdspelers eruit spelen is weer een geheel andere vraag. :wink:
    Ik weet zeker dat hij beter speelt dan alle andere spelers onder de 1000 euro.

  13. #13
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Als fabrikant zijnde zou ik mijn product ook helemaal de hemel in prijzen, ook al is het niet helemaal waar

    het is gewoon zo dat de meeste mensen iets willen horen voordat ze het ook daadwerkelijk kopen.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rody05
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rody05
    Wees vrij om is op het forum van AV123 rond te kijken.

    Kijk ook is naar de andere producten en de mooie packageprijzen die ze daar hebben, dan krijg je een beetje een indruk hoeveel waar je voor je geld krijgt
    Niemand zegt dat het geen goede cdspelers zouden zijn of dat je geen waar voor je geld krijgt. Of ze ook duurdere gerenomeerde cdspelers eruit spelen is weer een geheel andere vraag. :wink:
    Ik weet zeker dat hij beter speelt dan alle andere spelers onder de 1000 euro.
    Onder de duizend euro zou zo maar kunnen. Maar boven de 1000 zijn er zat betere spelers. :wink:

    Toch link om zonder te horen te kopen. Mischien wil/moet iemand voor zijn wensen toch een wat duurdere cdspeler aanschaffen. :wink:

    Een en ander heeft ook te maken met smaak. :wink: En of de cdspeler wel in je set past. :wink:

    Als je al een erg warm klinkende set hebt en er komt ook nog een erg warm klinkende cdspeler bij, kan het een beetje TE worden. :wink:

    Ik lees namelijk uit de revieuws dat hij aardig aan de warme kant klinkt. :wink: Voor een neutrale of kille set mischien juist wel een aanrader! :wink:

  15. #15

    Standaard

    Ik ben het met jullie eens dat het een beetje tricky is om zonder te luisteren te kopen.
    Maar daar ligt juist de kracht van zo'n bedrijf als deze, veeel value for money.

    Ik krijg zeer binnenkort speakers en versterkers binnen voor een ZEEEER goede prijs.n ik heb er vertrouwen in dat ik ondanks dat ik het product niet geluisterd heb, ik voor deze prijs en een stuk daarboven niks beters kon vinden

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rody05
    Ik ben het met jullie eens dat het een beetje tricky is om zonder te luisteren te kopen.
    Maar daar ligt juist de kracht van zo'n bedrijf als deze, veeel value for money.

    Ik krijg zeer binnenkort speakers en versterkers binnen voor een ZEEEER goede prijs van AV123 en ik heb er vertrouwen in dat ik ondanks dat ik het product niet geluisterd heb, ik voor deze prijs en een stuk daarboven niks beters kon vinden

    Ik hou jullie op de hoogte
    Maar niemand twijfelt er aan de kwaliteit van die producten. Ik heb daar zelf ook al een paar keer gekeken en qua kwaliteit geloof ik je meteen. Maar dat geeft nog geen garantie dat die producten in mijn huiskamer ook gaan klinken zoals ik het wil horen. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •