De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Advies gevraagd bij aankoop home-cinema

    Door mijn vader werd mij opgedragen een leuk zetje bij elkaar te zoeken. Je kent het, vaders zijn vol van vertrouwen.

    Er zijn slechts een paar eisen, voor de rest reken ik op een redelijk goede prijs voor een redelijk goede kwaliteit. Wat we graag zouden willen hebben:

    - dvd-brander/harde schijf (minstens 80 gb)
    - timeshift
    - dubbele line-in (naast de tv moet ook mijn iTunes airport express kunnen worden gelinkt, voor het afspelen van muziek)

    Het hoekje moet verder ook nog worden voorzien van een tv en een stel speakers. Een functie die ook meer dan welkom zou zijn is de mogelijkheid om een laptop/ibook te linken aan de dvd-brander, om vervolgens een opgenomen programma'tje over te kopieren. Is dit uberhaupt mogelijk? (firewire geniet de voorkeur)

    Het zou leuk zijn om alles in een semi bij elkaar passend set te krijgen. Mijn persoonlijke zoektocht naar een standaard home-cinema set met dvd-brander draaide op vrijwel niets uit. Het maximum budget ligt rond de 1500-2000 euro.

    Mvg,

    A. Wensink

  2. #2

    Standaard

    Je zou eens naar wat avpacks van yamaha kunnen kijken, vaak ook i-link beschikbaar. Ik weet alleen niet of de recorders van yamaha ook een HD hebben.
    Ik weet wel dat er AVpacks zijn met een recorder.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •