De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mijn Toekomstige HT Theatre

    Yo,

    ik heb net een nieuwe TV gekocht (samsung 32wsz306 slimfit), en ik wil daar nu een HT bij kopen binnenkort. (dvd speler heb ik al)

    Ik heb een beetje rondgeneusd en kwam op deze opstelling:

    4x JBL NorthBridge E60
    1x JBL NorthBridge EC35
    (geen receiver, ik slaap naast mn broertje =P )

    JBL staat wel bekend dat ze goed spul leveren dus daar ga ik ook vanuit(misschien hebben jullie ander advies)

    Ik twijfel tussen deze receivers (mijn budget voor een receiver is 500-600).

    Pioneer VSX-1015
    Yamaha RXV757
    Denon 2106

    Totaal komt het rond de 1500 euro, en dat is ook mijn budget.

    Wat vinden jullie ervan?

  2. #2
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    ik zou voor de speakers eens gaan luisteren want vele mensen vinden JBL niet fijn klinken. ik heb zelf jbl en heb ook ontiegelijk moeten wennen aan het geluid maar nu vind ik het fantastisch lekker klinken (heeft ook wel te maken met de instellingen op mijn receiver) maar eens luisteren naar die speakers kan geen kwaad natuurlijk! Je moet jezelf goed voelen bij het geluid wat de speakers produceren, en in jouw geval dus ook zeker op lage volumes (veel speakers laten het afweten op lage volumes en op te hoge volumes)

    Qua receiver pas een pioneer of Denon perfect bij JBL speakers. Pioneer is vrij neutraal en vele speakers kunnen hier zonder problemen worden aangesloten. hetzelfde geld voor Denon alleen deze klinkt iets warmer.

    Mijn jbl speakers kwamen iets beter uit de "verf" op mijn denon receiver, dan op mijn voorgaande pioneer..


    Toch is het zelf luisteren naar de speakers.. Dat is het belangrijkste.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •