Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD Valley internetshop

    Met de zoekfunctie kon ik geen bestaand topic vinden over de DVD Valley internetwinkel, dus bij deze een topic

    Weet iemand of, en zo ja hoe het mogelijk is om een al geplaatste bestelling te annuleren?? Kan op m`n profiel op de site geen order overzicht vinden...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    Inmiddels al weer 2 weken geleden een bestelling gedaan, maar nog steeds niks binnen Zo moeilijk kan het toch niet zijn om binnen Nederland binnen een redelijke termijn iets te versturen. Zelfs uit Engeland gaat het sneller.

    Heeft er iemand ervaring met de DVD Valley internetwinkel? En wat waren de levertijden ongeveer?

    Ik zal ze maar es mailen.

  3. #3

    Standaard

    1 keer wat besteld daar, toen zonden ze de verkeerde versie(1 disc ipv 2 disc). Als je mailt heb je wel snel antwoord, en eea is verder ook goed afgehandeld.

    Ik zou gewoon even mailen.
    Burn down the disco
    Hang the blessed DJ
    Because the music that they constantly play
    It says nothing to me about my life

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door erwin van den heuvel
    1 keer wat besteld daar, toen zonden ze de verkeerde versie(1 disc ipv 2 disc). Als je mailt heb je wel snel antwoord, en eea is verder ook goed afgehandeld.

    Ik zou gewoon even mailen.
    nou bij mij duurde t 5 weken (!!!!) voordat ik eindelijk m`n geld terug had
    4 mailtjes beantwoorden kostte ze 4 weken, in de 5e week hebben ze eindelijk het geld terug gestord.
    Geen aanrader dus
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #5

    Standaard

    Onlangs lid geworden van het tijdschrift Filmvalley van ze. De levertijd van de 2 gratis dvd's is "slechts" 30 dagen...
    IMDb Top 250: in bezit 234, besteld 0
    Co-StarTrader

  6. #6

    Standaard

    Vorige week een mailtje gekregen:
    Beste Louwrens,

    Het door u gekozen product is momenteel niet op voorraad. Wij streven ernaar dit product zo spoedig mogelijk uit te leveren.

    Excuus voor de vertraging.

    Met vriendelijke groet,
    service@movietradingcompany.nl
    Slechte zaak vind ik het maar dat zo'n bedrijf uit zichzelf niet even een mailtje stuurt.

    Maar goed, inmiddels weer 5 dagen verder, en nog steeds niks vernomen van een DVD of een reactie wanneer ze wel leveren. Nog maar even een mail verstuurd wanneer ze gaan leveren, en anders cancellen ze de order maar.

    Eerste en laatste keer voor mij bij de DVD Valley internetwinkel

  7. #7

    Standaard

    Heb 2 keer een bestelling gedaan bij hun, 1 keer zonder problemen, nadat ik bestelde kreeg ik 'm 2 dagen later binnen. 1 keer deden ze er wat langer over, maar dat lag geloof ik aan de leverancier. Bij andere internetshops stond ook allemaal een lange levertijd.

    Over het algemeen geen problemen met hun, maar vooral de communicatie kan beter.

  8. #8

    Standaard

    Heb er nu 5weken geleden een bestelling geplaatst.
    Na vlotte en vriendelijke communicatie met hun klantendienst want normaal kan je er als Belg niet bestellen.
    Maar heb nog steeds niks ontvangen terwijl de dvd's in stock zijn, heb ze week geleden gemaild en antwoord was iets in de aard van "de betaling is ontvangen en we maken je bestelling zo spoedig mogelijk in orde" lol.

  9. #9

    Standaard

    ik heb een abbonement op het blad van ze, zou 3 dvd's krijgen. nu al 2 maanden en nog niks ontvangen.
    als ik iets koop in de shop is het wel meestal optijd.
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  10. #10

    Standaard

    FF mailen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    FF mailen
    ja doe ik wel na de vakantie, eerst lekker naar China
    Lucille's my parole officer. She's a dyke, but God knows why. With that body of her's she could have any man she wants. !
    laatste aanwinst:An Inconvenient Truth, Infernal Affairs, Infernal Affairs II, Infernal Affairs III, Natural Born Killers SEBoxset, Amelie SE

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yo-Ecko
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    FF mailen
    ja doe ik wel na de vakantie, eerst lekker naar China
    nice
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #13

    Standaard

    even een vraagje, hoe versturen ze hun dvd's? bijvoorbeeld de hellboy giftset word die verstuurd in een stevige doos o.i.d?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  14. #14

    Standaard

    De bestellingen die ik bij ze deed, werden verstuurd in een kartonnen doosje. Hoe het zit met giftsets kan ik je niet vertellen, ik neem aan in een iets grotere doos. Mijn bestellingen betroffen namelijk alleen 'normale' DVD's. :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #15

    Standaard

    ah ok, in ieder geval een doos, bedankt :wink:
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  16. #16

    Standaard

    Afmelden nieuwsbrief lukt niet...

  17. #17

    Standaard

    Is gelukt Nu nog de Parool filmshop nieuwsbrief van dvdvalley

  18. #18

    Standaard

    Weet iemand hoe het zit met de afbeeldingen op de site? Van Dark Crystal en Bridge on the River Kwai staan namelijk de afbeeldingen van de Columbia Classic serie op de site, bij de eerste film gaat de verpakking om een amaray en de tweede moet een digipack zijn.

    Ik had al eens eerder een vraag gestuurd maar die werd pas na een week of twee beantwoord dus dan maar even zo .
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  19. #19

    Standaard

    Ik heb op 21/05 twee dvdtjes besteld bij dvdvalley, maar tot nu toe nog steeds niet binnen.
    Terwijl normaal de bestellingen binnen 3-4 dagen binnen zijn.
    Heb ondertussen als twee mailtjes gestuurd, maar ik krijg er geen antwoord op.
    Ik ga morgen maar eens bellen,
    Zijn er meer mensen die er problemen mee hebben?
    Zou het komen doordat ze per 1juli gaan veranderen van eigenaar?

  20. #20

    Standaard

    Vandaag gebeld, er was een of andere technische storing, waardoor mijn bestelling niet goed is doorgekomen.
    Maar nu gaan ze alles in orde maken en moet binnekort mijn dvd's krijgen.

  21. #21

    Standaard

    'k ben benieuwd, maar effe kijken op de site dan

  22. #22

    Standaard

    heb er al redelijk wat besteld daar. Maar alleen omdat ze een actie hadden waardoor ze goedkoper waren. Meestal zijn ze duurder dan bijvoorbeeld dvdoutlet of bol.com.
    Je kan nergens je status terug vinden van je bestelling en overal moet je zelf achteraan.

    Alles uiteindelijk wel binnen gekregen maar het duurde soms echt veels te lang. Ze verpakken het wel goed. Alles zit in een stevige doos (of envelop) heb nooit beschadigingen gehad

    kortom bestel er alleen als ze een actie hebben die intressant zijn. Elke dinsdag hebben ze een nieuwe aanbieding. Zo kreeg je bij sommige titels een gratis film erbij. Meestal van de zelfde regisseur.

    Is het trouwens geen idee om een shop survey te maken waar iedereen cijfers kan geven op bepaalde punten en dan automatisch een gemiddelde.

    kijk maar op www.budgetgaming.nl om te zien wat ik bedoel

  23. #23

  24. #24

    Standaard

    Erg erg slechte site vooral tegenwoordig, geen order status reageren de laatste tijd niet meer op mailtjes, ik wacht nu al anderhalve maand op 2 dvd's.

  25. #25

    Standaard

    DVD valley is hartstikke duur en aanbod is te weinig.
    Blu-ray (301) HD-DVD (60) DVD (600)

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •