Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 168 worden weergegeven.

Discussie: Rocky 6

  1. #26

    Standaard

    Als die neger 20 kilo kan bankdrukken vind ik het een wonder

    Stallone is voor zijn leeftijd nog aardig gespierd

    Voor Rambo IV zal hij nog meer buffed zijn verwacht ik Kom maar op met deze prent

  2. #27

    Standaard

    Nog wat Nieuws over Rocky Balboa :

    http://news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/4496972.stm

    En voor de Sylvester Stallone Fans (waaronder Ik) is dit wel leuk om te vermelden. Er zijn Plannen om Sequels te maken van Films uit zijn Carrierre, naast de geplande vervolgfilms van Rocky en Rambo. Voor nieuws hierover zie de Volgende Link :

    http://datelinehollywood.com/archive...m-he-has-done/

    Van mij mag ie ze maken, Ik ben en blijf een Groot Liefhebber van Sylvester Stallone!!!

  3. #28

    Standaard

    Laatstgenoemde bericht is wel een erg vroege aprilgrap (wellicht van hemzelf, het trekt wel aandacht wanneer je in een persconferentie roept dat je sequels van je grootste flops wil maken (persoonlijk vind ik ze wel goed, maar dat was 90% van het "algemene" publiek niet met me eens...

    Maar denk dat veel fans wel vervolgen zouden willen zin op diverse Stallone-films, waarbij Demolition Man, Tango & Cash en Lock Up hoog op mijn lijstje zouden staan.

    Maar dan zou je ook de rest van de cast moeten terughalen... Hoewel Sandra Bullock en Kurt Russel zeker nog even meekunnen.
    Send a maniac to catch a maniac...

  4. #29

    Standaard

    Met alle respect hoor, ik ben liefhebber van de Rocky-films maar dit is zoals ze noemen: Mosterd na de maaltijd.

    Ik maak me ernstig zorgen als ik naar deze foto kijk:



    Ze ver***ken het verhaal. ROCKY kan NIET MEER BOXEN, 1 verkeerde klap en hij's dood. En die 'tegenstander' van hem ziet er niet uit, wat een slappeling. Mr.T, Carl Weathers, Dolph Lundgren, die zagen er teminste uit alsof ze je konden breken door alleen maar naar je te kijken...

    Stallone doet dit alleen maar om z'n carriere uit de slop te halen en niet ten goede van het verhaal van de Rocky-films...
    Het was afgelopen, hij kon niet meer boxen, ging "coach'en" en daar is het verhaal afgelopen.

    Komt het hele verhaal mooi in een prachtige dvd-box, krijg je dit...

    Ow wacht, het einde zal ook een grote verassing zijn: ROCKY WINT!

    Superman Returns

  5. #30

    Standaard

    Wie zal de rol op zich nemen om sly te gaan dubben? :P zag hem laast bij de contender, die kerel is onverstaanbaar zeg ( en geweldig gepersifleerd door de makers van South park )


  6. #31

    Standaard

    Ik snap niet dat ze die neger als bokser neerzetten, vraag me af of hij 'the man to beat' is in de film. Lundgren en Mr.T waren tenminste echte buffels

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Ik snap niet dat ze die neger als bokser neerzetten, vraag me af of hij 'the man to beat' is in de film. Lundgren en Mr.T waren tenminste echte buffels
    Precies, zoals ik al zei :wink:
    Superman Returns

  8. #33

    Standaard

    dat rocky 6 en rambo 4 nog wel iets kunnen worden geloof ik wel maar stop or my mom will shoot 2 dat zo echt te erg zijn maarja we zullen zien

  9. #34

    Standaard

    Voor de Liefhebbers, heb ik hier nog wat Nieuwe Pics uit de Opnames van ''Rocky Balboa'' :







    Dit schijnt de Film Poster te zijn :



    en voor de Fans is dit een leuke site, deze gaat over de Rocky Films :

    http://i.1asphost.com/RockyFan/

    Nogmaals bewijzen deze Pics voor mij dat Deze Film, het bezoeken absoluut waard is. En Sylvester ziet er Fantastisch goed uit voor zijn leeftijd.

    Release duurt nog even, Release datum schijnt te zijn in November 2006.

  10. #35

    Standaard

    die poster is fanmade

  11. #36

    Standaard

    Stallone vangt weer vol de klappen op zoals je in de foto's kan zien. Veel respect voor Stallone. Hij zoekt altijd de grens op in zijn films.

  12. #37

    Standaard

    Toch als Stallone/Rocky fan wil ik deze film toch echt wel zien, net zoals Rambo 4..

    Sly rocks
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  13. #38

    Standaard

    Hier is een link naar de Rocky weblog. Er is een filmpje te zien over the making of Rocky Balboa...

    http://www.rockybalboablog.com/archi...5/12/index.php

  14. #39

    Standaard

    Als fan van de reeks kijk ik echt uit naar Rocky 6. De jaren beginnen ook te tellen bij Stallone, maar wat mij betreft is hij nog altijd erg geloofwaardig als Rocky.

    Volgens mij is Rocky ook één van de mooiste filmpersonages, prachtig neergezet door Stallone. Rocky draait trouwens om zoveel meer dan boksen alleen. De saga beschrijft de doorzettingskracht van een nobody die moet vechten om het hoofd boven water te houden om niet alles te verliezen: z'n hoop, z'n dromen, z'n leven. Na een reeks successen belandt hij totaal bankroet en gebroken terug in de goot waar hij zich toch weer staande weet te houden door zijn enorme wilskracht.

  15. #40

  16. #41

    Standaard

    Laat maar komen...
    The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return...

  17. #42

    Standaard

    ik heb me prima vermaakt met de vorige rocky films, dus kijk ook uit naar het zesde deel! (denk dat er weinig andere meiden zijn die er hetzelfde over denken ).

    groetjes.

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Hier een Trailer (Teaser) van Rocky Balboa. Helaas niet in al te beste kwaliteit, maar wilde het jullie niet onthouden

    http://www.youtube.com/watch?v=Xu8DEeueaOY&search=Rocky

    en verder weer wat nieuwe pics



  20. #45

    Standaard

    dat lijkt me duidelijk een fan-made-teaser...
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  21. #46

    Standaard

    De USA release staat gepland op 7 februari 2007, nog even geduld dus.

  22. #47

    Standaard

    Beste Rocky Fans,

    Als jullie de volgende Link aanklikken, dan horen jullie Sylvester Stallone vertellen over de 3 mogelijke Eindes van Rocky Balboa (De nieuwste Rocky Film) :

    http://www.totalrocky.com/multimedia/audio/6endings.wma

    Een ding is zeker wat betreft Rocky Balboa : Rocky zal zeker niet sterven aan het einde van de Film, dit kunnen we opmaken uit de mond van Sylvester Stallone. Ik vind dat wel mooi, want je leeft toch met Rocky mee, en ik zou het inderdaad jammer vinden als ie dood zou gaan,. Je weet het is film, maar toch !!!! Zo'n Kanjer moet overeind blijven, dat is mijn mening.

  23. #48

    Standaard

    Zo hij, Stallone is weer aardig in vorm. Na de eerste Rocky (klassieker IMO) zijn er geen goede films meer verschenen in deze reeks, hoewel ze wel allemaal zeer vermakelijk zijn, hoe slecht 3, 4 en 5 ook zijn...en ik kan me ook heel goed voorstellen dat mensen fan zijn van deze reeks films. Maar toch hoop ik dat Stallone ons allemaal zal gaan verrassen en een geweldige film neerzet....hij heeft immers tijd zat gehad om na te denken over een zesde Rocky....so her's hoping
    .....The Only Verdict Is Vengeance, A Vendetta.....

    V (Hugo Weaving)- V For Vendetta

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Z-Man
    Zo hij, Stallone is weer aardig in vorm. Na de eerste Rocky (klassieker IMO) zijn er geen goede films meer verschenen in deze reeks, hoewel ze wel allemaal zeer vermakelijk zijn, hoe slecht 3, 4 en 5 ook zijn...en ik kan me ook heel goed voorstellen dat mensen fan zijn van deze reeks films. Maar toch hoop ik dat Stallone ons allemaal zal gaan verrassen en een geweldige film neerzet....hij heeft immers tijd zat gehad om na te denken over een zesde Rocky....so her's hoping
    Nou verwacht er niet teveel van, want Arnold Schwarzenegger´s comeback in Terminator 3: Rise of the machines na 12 jaar !! sinds Terminator 2: Judgement Day was ook niet zo jofel

  25. #50

    Standaard

    Ik vond Arnie's rol in Terminator 3 anders geweldig, de rest van de film niet zo... ( het einde was wel geweldig onverwachts )

    Rocky heb ik altijd een mooie film gevonden, daarnaast vond ik deel III vroeger altijd het leukste omdat Mr T erin speelde en het had de mooiste titelsong had allertijden! De films waren misschien waardeloos, de bokscenes waren dat nooit!

    Kom maar op met een nieuwe rocky


Pagina 2 van 7 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •