De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het starten van m,n HT

    Na enige tijd te zijn uitgekeken op m,n audio spullen ga ik de boel vernieuwen

    Ik ben nu eerst de beneden verdieping aan het verbouwen : gewone tegelvloer , nieuw plafond , muren vernieuwen , schilderen enzz..

    Het word gewoon een huiskamer dus geen bioscoop

    De bedoeling is dat ik gewoon m,n 2 jaar oude tv gebruik (philips breedbeeld) en m,n pioneer dvd 565a

    De oude stereotoren is al verkocht en word nu tijd voor een nieuwe reciever

    Het kopen is geen probleem gewoon luisteren her en der wat je wel en niet mooi vind

    Ik zie alleen op tegen het aansluiten met al die kabels , let wel ik heb er nul , nul verstand van

    dus welke kabels ?? en hoe aan te sluiten

    In eerste instantie wil ik m,n oude boxen (b&w dm620) er op aan sluiten later komen er hier wel anderen voor in de plaats

    M,n eerste aankoop is al gedaan een tv/audiomeubel (de Palazzo)

    Mss dat iemand hier nog tips heeft ..
    Mijn DVD's

    Playstation 3 (250GB)
    Onkyo TX-SR702E
    Mordaunt-Short 908 Vloerstaanders
    Mordaunt-Short 905C
    R.E.L. Stampede
    Xindak Bekabeling
    Panasonic 42PX80E (ISF Calibratie)

  2. #2

    Standaard

    Als je nu eens bij de achtergrondartikelen kijkt, of gewoon op de homepage, er staat een heel stuk over alle kabels, wat je nodig hebt en waar ze aan moeten voldoen. of klik hier om er meteen naar toe te gaan.

  3. #3

    Standaard Re: Het starten van m,n HT

    Citaat Oorspronkelijk gepost door McReal
    Na enige tijd te zijn uitgekeken op m,n audio spullen ga ik de boel vernieuwen

    Ik ben nu eerst de beneden verdieping aan het verbouwen : gewone tegelvloer , nieuw plafond , muren vernieuwen , schilderen enzz..

    Het word gewoon een huiskamer dus geen bioscoop

    De bedoeling is dat ik gewoon m,n 2 jaar oude tv gebruik (philips breedbeeld) en m,n pioneer dvd 565a

    De oude stereotoren is al verkocht en word nu tijd voor een nieuwe reciever

    Het kopen is geen probleem gewoon luisteren her en der wat je wel en niet mooi vind

    Ik zie alleen op tegen het aansluiten met al die kabels , let wel ik heb er nul , nul verstand van

    dus welke kabels ?? en hoe aan te sluiten

    In eerste instantie wil ik m,n oude boxen (b&w dm620) er op aan sluiten later komen er hier wel anderen voor in de plaats

    M,n eerste aankoop is al gedaan een tv/audiomeubel (de Palazzo)

    Mss dat iemand hier nog tips heeft ..
    en anders koop je het toch bij een dealer die komt installeren. Hoef je je helemaal nergens druk om te maken. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #4

    Standaard

    dat is de weg van de minste weerstand :wink:
    nee, dat stukje van Edgar is zeer helder. Heb je nog aanvullende vragen, stel ze dan hier

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    dat is de weg van de minste weerstand :wink:
    Dat vind ik van de vraagstelling in de openingspost ook. :wink:

    En waarom begonnen met de aanschaf van een meubel. Nu moet je met de aanschaf van de overige apparatuur en de center rekening houden met de afmetingen van je meubel.... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #6

    Standaard

    Wat voor apparatuur vind je mooi klinken?
    Moet je set "audiofiel" zijn of zul er voornamelijk films op kijken?
    Vragen.....
    Jouw openingspost is meer een mededeling dan een topic waar je dingen vraagt aan mede forum gebruikers

  7. #7

    Standaard

    75 % voor muziek en de rest films en cabaret ongeveer
    Mijn voornaamste zorg was meer het aansluiten

    Ik vind of vond vroeger b&w heel mooi klinken zelf heb ik hier nog de dm620 staan maar die zijn maar 100 watt ..

    Maar door het antwoord van edgar van die kabels is het nu een stuk helderder
    Mijn DVD's

    Playstation 3 (250GB)
    Onkyo TX-SR702E
    Mordaunt-Short 908 Vloerstaanders
    Mordaunt-Short 905C
    R.E.L. Stampede
    Xindak Bekabeling
    Panasonic 42PX80E (ISF Calibratie)

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    dat is de weg van de minste weerstand :wink:
    Dat vind ik van de vraagstelling in de openingspost ook. :wink:

    En waarom begonnen met de aanschaf van een meubel. Nu moet je met de aanschaf van de overige apparatuur en de center rekening houden met de afmetingen van je meubel.... :wink:
    De aanschaf van de meubel is puur omdat ik gelijk iets had van ja die wil ik hebben .. en verder hoef ik qua aanschaf apparatuur geen rekening te houden met afmetingen zowel groot als klein is mogelijk , als het maar zilver/titanium kleur is ..
    Mijn DVD's

    Playstation 3 (250GB)
    Onkyo TX-SR702E
    Mordaunt-Short 908 Vloerstaanders
    Mordaunt-Short 905C
    R.E.L. Stampede
    Xindak Bekabeling
    Panasonic 42PX80E (ISF Calibratie)

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door McReal
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    dat is de weg van de minste weerstand :wink:
    Dat vind ik van de vraagstelling in de openingspost ook. :wink:

    En waarom begonnen met de aanschaf van een meubel. Nu moet je met de aanschaf van de overige apparatuur en de center rekening houden met de afmetingen van je meubel.... :wink:
    De aanschaf van de meubel is puur omdat ik gelijk iets had van ja die wil ik hebben .. en verder hoef ik qua aanschaf apparatuur geen rekening te houden met afmetingen zowel groot als klein is mogelijk , als het maar zilver/titanium kleur is ..
    En nu wil je dus nog tips over welke receiver je moet aanschaffen en over het aansluiten van je kabels?

    Heb ik het dan goed begrepen? :wink:

    Wat is er overigens mis met die 100w van die B&W 620?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •