De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Aan Ruben J.

  1. #1

    Standaard Aan Ruben J.

    Ruben,

    Vraagje, als webdesigner neem ik aan dat jij dat wel kan beantwoorden..

    Is het mogelijk om de link "bekijk nieuwe berichten" dat altijd onder het welkom staat op de dvd.nl Forum pagina, vast te laten staan !?

    Dus als je in een bepaalde thread zit, dat je dan nog steeds op "bekijk nieuwe berichten" kan klikken, ipv eerst terug naar de hoofd forum pagina, en dan pas de link te zien ??
    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  2. #2

    Standaard

    Het is iig vrij eenvoudig te doen, vraag me alleen af of het echt een aanvulling zou zijn voor het forum...
    Eric zal als eindverantwoordelijke uitsluitsel moeten geven, daar ga ik niet over, maar als hij het wel een goed plan vindt is het ook zo gedaan.

  3. #3

    Standaard

    Ik zou het wel handig vinden, nu moet ik altijd eerst terug naar dvd.nl forum voor ik weer de nieuwe berichten kan zien...

    Life is like a donut... Round, with a hole in the middle...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin vd Zwaard
    Ik zou het wel handig vinden, nu moet ik altijd eerst terug naar dvd.nl forum voor ik weer de nieuwe berichten kan zien...

    Hmmm... Waarom herken ik het idee _achter_ deze aanvraag...?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruben J.
    Het is iig vrij eenvoudig te doen, vraag me alleen af of het echt een aanvulling zou zijn voor het forum...
    Handig zou ik het wel vinden...

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Tip: Ik heb de pagina met nieuwe berichten altijd open staan.
    Door nu met rechts op een link te klikken, kun je die in een nieuw venster openen... Thread gelezen? Venster sluiten... en je bent meteen terug op de Nieuwe berichten pagina...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Tip: Ik heb de pagina met nieuwe berichten altijd open staan.
    Door nu met rechts op een link te klikken, kun je die in een nieuw venster openen... Thread gelezen? Venster sluiten... en je bent meteen terug op de Nieuwe berichten pagina...
    We kunnen er iig voor zorgen dat je op die pagina nieuwe pagina's automatisch in een nieuw venster worden geopend...

  9. #9

    Standaard

    Of je kunt gewoon SHIFT ingedrukt houden als je op de link klikt (CTRL voor NetScape gebruikers) dan wordt hij ook in een nieuw venster geopend... ik doe niet anders meer...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •