De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Sade - Lovers Live" R2

    Gisteren ergens 't album "Sade - Lovers Live" van 'n website gedownload (mp3) en vandaag direct de DVD aangeschaft.
    (weer een voorbeeld dat MP3 weldegelijk POSITIEVE invloed heeft! Anders had ik de dvd waarschijnlijk nooit gekocht.)

    + De dvd is Anamorphic Widescreen 1.85:1 (in tegenstelling tot de R1 die plain-old 4x3 is).
    + Verder bevat de dvd 22 tracks in zowel DD5.1 als 2.0 stereo (in tegenstelling tot de cd, die 13 tracks telt).

    twee mooie pluspunten dus, mij hoor je absoluut niet klagen.
    Maar op de hoes staat naast een Dolby Digital logo, weldegelijk een DTS logo. Op de fysieke dvd zélf staat ook een DTS logo.

    Maar op dit moment heb ik nog nergens een DTS-track kunnen spotten. Niet in Audio Setup Menu, niet bij handmatig switchen van audio-spoor, niet bij de extra features.

    * Is dit een drukfout. (pijnlijke drukfout?).
    * Zijn er mensen die wel een DTS-track hebben gevonden ?

    Nogmaals, mij hoor je niet klagen over de dvd, hoor. DD5.1 is prima, maar als je een DTS-logo ziet....wordt je toch een verwend kind

    Bijvoorbaad dank voor 'n reactie.

    Greetz
    Bodhi
    A trainstation is where a train stops, a busstation is where a bus stops,...and on my desk I have a workstation.

  2. #2

    Standaard

    ik heb em gister ook gehaald...enne bij mij staat er geen DTS logo op de dvd zelf maar wel in kleine letters dat het DTS log een trademark bla bla is. Maar op de schijf zelf staat bij mij geen DTS logo......jammah, maar ik vin de DD5.1 al super goe klinke. Echt een super goed concert!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •