Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678
De resultaten 176 tot 184 van 184 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    mooie film..
    en mooie man.Heath Ledger

  2. #177

    Standaard

    Is dit toevallig niet de favoriete film van dvd.nl member Verhoeven ?

  3. #178

  4. #179

    Standaard

    Uhm?
    "If a man can bridge the gap between life and death. I mean, if he can live on after he has died, then maybe he was a great man."
    ~James Dean

  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Beetje provoceren. Ik weet best dat jou top 3 bestaat uit films geregistreerd door Mel Gibson. :wink:
    Alhoewel Braveheart ook een associatie heeft met Brokeback Mountian, betreft sexuele voorkeur.

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Beetje provoceren.
    Ik like that. :razz:

    Moet de film trouwens nog steeds zien. Zal er ooit wel een keer van komen.

  7. #182

    Standaard

    Heb hem al bijna anderhalf jaar liggen, maar nog niet gezien. Toen ik eindelijk die film wilde zien overleed Heath, en ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk als ik een film/serie kijk waarvan een van de acteurs net is overleden. Ga hem zeker nog wel eens kijken in iedergeval, want lijkt me een mooie film.
    En niet alleen omdat er blote jonge mannen in zitten, hoor:wink:
    Just your average nice GAY guy, that's me;)

  8. #183

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Moet de film trouwens nog steeds zien. Zal er ooit wel een keer van komen.
    Komt vanavond op tv.

  9. #184

    Standaard

    Ik zag hem gisterenavond voor de eerste keer. Goeie film, maar ik denk dat ik hem meerdere keren moet zien om hem echt te leren waarderen. Pas tegen het einde van de film begon ik wat in het verhaal te komen. Misschien ook wel omdat het onderwerp op de een of andere manier toch wat moeilijk is om je als heteroseksuele man mee te associëren.

    Los van de voortreffelijke acteerprestaties van Ledger en Gylenhaal vond ik de vrouwelijke rollen opvallend vertolkt. Anne Hathaway vond ik altijd maar een kleurloos Disney-sterretje, maar in deze film heeft ze een paar erg sterke scenes. En Michelle Williams en Linda Cardellini vond ik ook erg goed.

Pagina 8 van 8 EersteEerste ... 45678

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •