Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 106 van 106 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    Hou ook even in de gaten dat dezelfde uitgave een tijdje terug bij "van Leest" en de "FRS" ook voor 9,95 weg gingen.
    Deze zaten toen ook onder de krassen.

  2. #102

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door e-shole Bekijk bericht
    bij welke Blokker in Eindhoven dan, er zijn er verscheidene
    Die in het centrum. Aangezien deze vestiging een Frans exemplaar heeft staan verwacht ik dat andere vestigingen dat ook kunnen hebben. Een tijdje geleden waren bij diverse Blokker-vestigingen ook een Franse versie van The League of Extraordinary Gentlemen te koop.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Hou ook even in de gaten dat dezelfde uitgave een tijdje terug bij "van Leest" en de "FRS" ook voor 9,95 weg gingen.
    Deze zaten toen ook onder de krassen.
    Die van mij die ik gister bij blokker haalde was keurig geseald en de NL versie
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John McClane Bekijk bericht
    Die van mij die ik gister bij blokker haalde was keurig geseald en de NL versie
    Dat betekent niet dat er geen krassen op kunnen zitten. Toch maar even checken?

  5. #105

    Standaard

    Ik heb het gecheckt, alle 4 krasvrij
    YIPPEE-KI-YAY Motherf*****

  6. #106

    Standaard

    Heeft iemand foto's van de bekraste schijfjes? Dan weet ik hoe ik het kan herkennen...

    Ik heb m zojuist bij de Blokker gekocht voor 9,99. Er stond een exemplaar, maar toen ik vroeg om een gesealde, ging ze er eentje voor me halen uit het magazijn. Zojuist opengemaakt, en de schijfjes zien er op zich prima uit, alleen de middelste cirkel (die niet bedrukt is met een afbeelding), zit een vaag veegje/krasje, dat ik niet met mijn duim weg krijg, iig.
    **** me gently with a chainsaw.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •