Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 53 van 53 worden weergegeven.

Discussie: goedkope speakers?

  1. #51

  2. #52

    Standaard

    de keuze is geheel aan eXperience, maar conzepts zijn volgens horen zeggen ook niet verkeerd. KEF eitjes echter ook niet, ik denk dat beide een zeer goede keus zullen zijn.

  3. #53

    Standaard

    IK zou persoonlijk ook voor echte speakers ipv eitjes gaan KEF 2002 zijn wel zeer goed op hun gebied, maar niets gaat boven gewone speakers imo.

    Ik heb zelf de keuze voor de Blue serie van Dali gemaakt, zo'n 2 jaar geleden, en er nog geen seconde spijt van gehad! Ik heb in totaal zo'n 1000 euro aan speakers uitgegeven, en daarvoor kreeg ik 2x de 2002, 2x de R1000 rear, 1x de C1000 center, en 1x de AW-8 sub (allen geupgrade door hobo hifi (andere crossoverfilters, en betere interne bekabeling))

    T zijn misschien niet de meeste audiofiele speakers die er te koop zijn, maar voor dit budget, en aangestuud door een basis receiver (Denon AVR1803) ben ik nog steeds zeer tevreden.


    Casper
    Denon AVR-1803 // Denon DCD655 // Pioneer DV-360 // Finlux 72cm breedbeeld tv // Dali Blue 2002 front // Dali Blue C-1000 Center // Dali R-1000 Rear // Dali AW-8 Sub

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •