Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 53 worden weergegeven.

Discussie: goedkope speakers?

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eXperience
    Heb hier niet zoveel kans denk ik maarja kan niks kwaad natuurlijk om het te proberen. Danku! 8)
    We zijn allemaal ergens mee begonnen......... :wink:

  2. #27

    Standaard

    Hehe das waar. Nou heb het erop gezet nu maar afwachten en hopen want extra centjes erbij kan nooit kwaad natuurlijk

  3. #28

    Standaard

    Even tussendoor, ik had zelf een Yamaha NSP100 sattelietset te koop gezet, zelfs op htforum.nl, die was binnen 1 week weg. Dat was ook niet bepaald een superset, dus dat zegt niets, je moet het alleen een beetje pakkend brengen, zoals bijv: "perfecte 5.1 beginnersset incl sub te koop!"

  4. #29

    Standaard

    Waarom zouden er geen mensen zijn hier die er geen interesse in zouden hebben? :wink:

  5. #30

    Standaard

    Nou weet niet hier zitten wat meer mensen die niet zoeken denk ik.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eXperience
    Nou weet niet hier zitten wat meer mensen die niet zoeken denk ik.
    Nu nog een beetje promoten natuurlijk, kopieer en plak deze code in je signature en iedereen ziet hem:
    [code]complete 5.1 beginnersset te koop![/code]
    nog wat tips:
    Van de centre en de sub ook wat specificaties geven, die staan er niet bij.
    Haal het woordje Aldi bij de zuilspeakers weg, Medion wordt namelijk niet alleen bij de Aldi verkocht. Zet gewoon Medion zuilspeakers neer.

    mocht je dit willen gebruiken, 10% van de opbrengst overmaken naar mijn giro :wink: (geintje)

  7. #32

    Standaard

    Als het verkocht ik het hier verkoop krijg je 5% :P

  8. #33
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eXperience
    Mha zonde... ik zit nu erg low buget en begin daar beetje genoeg van te hebben/aan te ergeren.
    Bedoel je hiermee de versterker of de speakers ?

  9. #34
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Als je van die grote speakers gaat overschakelen naar een infinty sattelietset, zou dat overigens best kunnen tegenvallen. Niet omdat infinity slecht is, integendeel, maar het bereik van je huidige speakers zal veel groter zijn dan de sattelietjes, de rest moet dus opgevangen worden door je sub.
    Dit ben ik niet geheel met je eens Edgar.
    Je uitspraak is zeer afhankelijk van de kwaliteit van de speakers.
    Als ik dan naar deze situatie hier kijkt denk ik juist wel dat ie erop vooruit zal gaan.
    Hij mag dan wellicht wat laag gaan missen, wat nog maar de vraag is overigens, de kwaliteit van het overige zal zo goed als zeker beter zijn.

  10. #35

    Standaard

    Zoiezo de versterker. Speakers ook het is allemaal beetje te verschillend klikt niet lekker aan elkaar. Speakers weet ik eerlijk gezegt niet. Maar die staan me gewoon in de weg zolang ik nog thuis woon. Kost me teveel ruimte.

    Denk dat ik niet veel mis. De speakers staan ingesteld als small als ik ze op large zet en ze laat meedoen met de bass klinkt het erg slecht allemaal. De versterker is denk ik de grootste boosdoener.

  11. #36
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eXperience
    Zoiezo de versterker. Speakers ook het is allemaal beetje te verschillend klikt niet lekker aan elkaar. Speakers weet ik eerlijk gezegt niet. Maar die staan me gewoon in de weg zolang ik nog thuis woon. Kost me teveel ruimte.

    Denk dat ik niet veel mis. De speakers staan ingesteld als small als ik ze op large zet en ze laat meedoen met de bass klinkt het erg slecht allemaal. De versterker is denk ik de grootste boosdoener.
    Uiteraard speeld de versterker hier ook een rol maar maar ik vrees dat het meeste veroorzaakt wordt door de speakers.
    Met alle respect maar in feite kun je hieruit concluderen dat die speakers helemaal niet zo goed zijn als je misschien eerst dacht.
    Versterkers zijn ook van invloed maar je moet eerst naar de speakers kijken.
    Hoe dan ook, je ben nu bezig met upgraden en zo zal je vanzelf stapje voor stapje meer richting je wens gaan.

  12. #37

    Standaard

    Johan, ik zou niet durven beweren dat infinity slecht is, ik kan me aleen voorstellen dat je met name in het midden toch wat gaat missen, ook al zijn de speakers niet van hoogstaande kwaliteit, simpelweg omdat je van full-range naar sattelieten gaat.
    Maar het kan idd zo zinn dat de infity sattelieten beter presteren dan de huidige speakers.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door eXperience
    Zoiezo de versterker. Speakers ook het is allemaal beetje te verschillend klikt niet lekker aan elkaar. Speakers weet ik eerlijk gezegt niet. Maar die staan me gewoon in de weg zolang ik nog thuis woon. Kost me teveel ruimte.

    Denk dat ik niet veel mis. De speakers staan ingesteld als small als ik ze op large zet en ze laat meedoen met de bass klinkt het erg slecht allemaal. De versterker is denk ik de grootste boosdoener.
    Uiteraard speeld de versterker hier ook een rol maar maar ik vrees dat het meeste veroorzaakt wordt door de speakers.
    Met alle respect maar in feite kun je hieruit concluderen dat die speakers helemaal niet zo goed zijn als je misschien eerst dacht.
    Versterkers zijn ook van invloed maar je moet eerst naar de speakers kijken.
    Hoe dan ook, je ben nu bezig met upgraden en zo zal je vanzelf stapje voor stapje meer richting je wens gaan.
    Ja dat begrijp ik. Met deze nieuwe set die ik denk ik ga kopen wil ik wel wat langer meedoen. Zodra ik wat meer ruimte heb komen er zeker weten grotere speakers. Maar voor nu leek me dit een goede keus. Ik hen nog nooit super high end spul goed gehoord dus gelukkig zal ik dat verschil (nog) niet merken

  14. #39
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    simpelweg omdat je van full-range naar sattelieten gaat.
    Ik denk dus dat ze dat juist niet zijn ondanks hun "grote" kast en dat de infinitys in werkelijkheid meer bereik hebben en van betere kwaliteit.

  15. #40
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eXperience

    Ja dat begrijp ik. Met deze nieuwe set die ik denk ik ga kopen wil ik wel wat langer meedoen. Zodra ik wat meer ruimte heb komen er zeker weten grotere speakers. Maar voor nu leek me dit een goede keus. Ik hen nog nooit super high end spul goed gehoord dus gelukkig zal ik dat verschil (nog) niet merken
    Maak allemaal niet uit, mijn eerste speakers waren ook groot maar achteraf werkelijk van belabberde kwaliteit.
    Je moet immers ergens beginnen en je ziet zelf in dat het anders kan en dat is nu juist een goede eigenschap om ene mooie set te bereiken ooit.
    Gewoon stap voor stap.

  16. #41

    Standaard

    Daarom. Mocht ik kiezen voor deze nieuwe set moet ik daarna even sparen voor een nieuwe tv en dan zie ik wel verder. Heb al veel moois gezien dus dat gaat wel lukken!

    Kies denk ik eerst voor nieuwe set omdat 1 het een hele goede aanbeiding is. En 2 ik denk dat ik beter kan paar maandjes kan wachten met TV misschien dat ik dan nog mooie LCD tegenkom of een andere mooie actie.

    Ik kan de HK set (Inc HK DVD speler) en de Infinitys voor 599 krijgen dus kan het eigenlijk niet laten staan.

  17. #42

    Standaard

    Ik zou 2de hands gaan kijken voor deze prijs, is op verschillende sites zeker leuk spul te vinden.
    gr Rob

  18. #43

    Standaard

    Hehe probleem is dat ik niet mega veel verdien en ookw einig geduld heb :P Ik ben nu al een aantal maanden aan het balen van 2 dingen allebei irriteren ze me dus 1 van de 2 gaat in Oktober besteld worden. Dit zal in 3 maanden maxx betaald gaan worden. Simpelweg omdat ik leuk de herfst in wil. Zodat ik me niet hoef te ergeren en lekker kan genieten 8)

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door eXperience
    Hehe probleem is dat ik niet mega veel verdien en ookw einig geduld heb :P Ik ben nu al een aantal maanden aan het balen van 2 dingen allebei irriteren ze me dus 1 van de 2 gaat in Oktober besteld worden. Dit zal in 3 maanden maxx betaald gaan worden. Simpelweg omdat ik leuk de herfst in wil. Zodat ik me niet hoef te ergeren en lekker kan genieten 8)
    Ergeren is erg slecht voor de gezondheid! 8)

  20. #45

    Standaard

    Idd heb vakantie gehad in die dagen en dan duurt een dag best lang.... als je niet kan genieten

  21. #46
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ik kan je alleen maar groot gelijk geven, geniet zoveel mogelijke.

  22. #47

  23. #48

    Standaard

    tip : luister ook eens naar de Concept serie van Dali

    Zijn links en rechts zeer goed uit verschillende tests gekomen.
    http://www.dali.dk/Page.asp?MMID=1&M...ID=105&PID=255

    en nog goed te betalen ook
    Denon AVR-1803 // Denon DCD655 // Pioneer DV-360 // Finlux 72cm breedbeeld tv // Dali Blue 2002 front // Dali Blue C-1000 Center // Dali R-1000 Rear // Dali AW-8 Sub

  24. #49

    Standaard

    Er staat in de TKA Hardware sectie van dit forum nog een mooie KEF eitjes set te koop, is dat niets voor je?

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Er staat in de TKA Hardware sectie van dit forum nog een mooie KEF eitjes set te koop, is dat niets voor je?
    Dan zou ik voor de Concepts gaan... Veel muzikaler :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •