Bekijk uitslag poll: Ik heb of wil een plasma of een LCD TV

Stemmers
172. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ik heb een Plasma

    34 19,77%
  • Ik heb een LCD

    25 14,53%
  • Ik zou een Plasma kopen

    38 22,09%
  • Ik zou een LCD kopen

    44 25,58%
  • Jullie zijn allemaal gek, want...

    31 18,02%
Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 215 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Ik weet het,maar zoals het er nu naar uit ziet,kan een gemiddelt gezin volgend jaar rekenen op een verhoging van electra van rond 200 a 300 euro(was op het journaal,komt door de verhoogde brandstof prijs).

    Dus als zo'n scherm zoveel gebruikt,moet je kijken wat je dan kwijt bent aan extra kosten.

    tis gewoon iets om rekening mee te houden

  2. #27

    Standaard

    En dat van die computers,tja dat moeten ze zelf weten,als iemand met een high end computer systeem zijn comp,de hele ganze dag aan laat staan

    Dan komt die er vanzelf wel achter als de energie rekening op de mat valt

  3. #28

    Standaard

    Het is best jammer dat mensen geen plasma kopen "omdat het zoveel verbruikt" terwijl dat verbuik weliswaar wat meer is, maar er een hype omheen gecreerd is door de media.

    Ik hoor geen enkel TV programma beweren dat het gebruik van waterkokers zoveel meer per jaar kost dan een ouderwetse fluitketel. Of wat het opladen van mobieltjes kost op jaarbasis. Maar wel zeuren over de plasma's. En het publiek maar lekker meedoen.

    Het bewijst voor de zoveelste keer hoeveel (teveel imho) macht en invloed de media heeft.

  4. #29

  5. #30

    Standaard

    Nee hoor niet gevoelig.
    Alleen is het zo jammer dat nogkl eel mensen zich door de media laten leiden terwijl ze geen idee hebben of het wel klopt allemaal. Het Kassa onderzoek is inmiddels al een jaar geleden, en er is toch echt een hoop verandert in die tijd, maar mensen houden nog steeds vast aan dat onderzoek.

    Het is moeilijker van een slechte naam af te komen, dan een goede naam te verliezen.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raimond Kieftenbeld
    Ik weet het,maar zoals het er nu naar uit ziet,kan een gemiddelt gezin volgend jaar rekenen op een verhoging van electra van rond 200 a 300 euro(was op het journaal,komt door de verhoogde brandstof prijs).

    Dus als zo'n scherm zoveel gebruikt,moet je kijken wat je dan kwijt bent aan extra kosten.

    tis gewoon iets om rekening mee te houden
    [offtopic]

    Dan moet je je prijs voor energie vastzetten. Dan heb je drie jaar lang een tegen een vaste prijs en dat KAN (afhankelijk van wie je kiest) een heleboel schelen.
    PM voor meer info.

    [/offtopic]
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #32

    Standaard

    Ik heb de Philips 32pf9966/10



    Het is een LCD scherm..., echt geweldig goed beeld.

    Voor meer info klik hier.

  8. #33
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Uiterlijk is ook extreem mooi moet ik zeggen.

  9. #34

    Standaard

    Ik ben nog steeds zeer blij met mijn Sony KV-32fx66b. groot genoeg en een haarscherp beeld, maar als ie aan vervanging toe zou zijn wordt het een plasma, maar dat zal nog wel een jaartje of 5 duren.

  10. #35

    Standaard

    @Moondust,

    Een subaru impreza.

    @RDV,

    Sorry maar ik heb deze TV vergeleken met een paar plasma's en vind zelf plasma's veel mooier beeld geven. Maar ik ben blij voor je dat je zelf het beeld erg goed vind. Je weet dat er momenteel een firmware update is?
    Mazzel,

    René

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MY00
    @RDV,

    Sorry maar ik heb deze TV vergeleken met een paar plasma's en vind zelf plasma's veel mooier beeld geven. Maar ik ben blij voor je dat je zelf het beeld erg goed vind. Je weet dat er momenteel een firmware update is?
    Nee, dat wist ik niet...

  12. #37
    Ruud Vorstermans
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raimond Kieftenbeld
    En met de hogere energie prijzen,die gaan komen,is het ook erg fijn om een plasma scherm te hebben
    Zijn er ook mensen die door de hogere brandstofprijzen hun auto laten staan.......................

    ...................... of minder rijden :wink:

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ruud Vorstermans
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raimond Kieftenbeld
    En met de hogere energie prijzen,die gaan komen,is het ook erg fijn om een plasma scherm te hebben
    Zijn er ook mensen die door de hogere brandstofprijzen hun auto laten staan.......................

    ...................... of minder rijden :wink:
    Afgezien van het feit dat ik de auto alleen gebruik als ik um echt nodig heb, rij ik tegenwoordig niet harder dan 100 km/h. Scheelt 20% in de kosten daar ik nu met euro 95 1:18 rijd i.p.v. 1:15. Haast heb ik zelden.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MY00
    @Moondust,
    Een subaru impreza.
    0-100 in 5,5 sec

  15. #40
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    tja, mijn vrouw heeft een paar maanden geleden een jeep grand cherokee gekocht, das dus lekker 1:6... En die 30 kleppen van mij verbruiken ook wel wat (1:9), dus het is hier weer genieten qua brandstof kosten En ben benieuwd naar de energie rekening, als ik een vol jaar een plasma scherm met nieuwe receiver intensief heb gebruikt...

    Ach ja, al het leuke kost veel geld...

  16. #41

    Standaard

    Gelukkig rij ik een 2 liter turbodiesel, 1 op 18, vooral door de file's, in de vakanties rijdt ik 1 op 21, dus gewoon 2 weken den haag-schiphol op 1 tank!!

  17. #42

    Standaard

    Welkom op www.autovisie.nl
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #43

    Standaard

    Welkom op www.autovisie.nl
    Die hebben niet zo'n leuke forum gebruikers en weten al helemaal weinig af van DVD's, HT en de rest wat we hier bespreken.
    Mazzel,

    René

  19. #44

    Standaard

    Voor meer vermeldingen van 'zuinige' auto's kunt u allen hier terecht.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Voor meer vermeldingen van 'zuinige' auto's kunt u allen hier terecht.
    LOL

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raimond Kieftenbeld
    Ik weet het,maar zoals het er nu naar uit ziet,kan een gemiddelt gezin volgend jaar rekenen op een verhoging van electra van rond 200 a 300 euro(was op het journaal,komt door de verhoogde brandstof prijs).

    Dus als zo'n scherm zoveel gebruikt,moet je kijken wat je dan kwijt bent aan extra kosten.

    tis gewoon iets om rekening mee te houden
    Die verhoging gaat waarschijnlijk over de energieprijzen.
    Hier valt ook gas onder, en vooral die zal flink duurder worden.
    Electra zal ook wel in prijs stijgen maar in mindere maten.
    Zelfs als de electra prijzen met 20% omoog gaan, dan ben ik maar 1,20 Euro per maand duurder uit met mijn 43" Plasma dan nu het geval is.

  22. #47

    Standaard

    plasma. http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=2936|603|602|601|4|1
    Happy Gilmore: [to Bob Barker] The price is wrong, bitch.

    my addiction
    MegaStarTrader

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RDV
    Ik heb de Philips 32pf9966/10



    Het is een LCD scherm..., echt geweldig goed beeld.

    Voor meer info klik hier.


    sinds gisteren heb ik deze ook ... Ben er erg blij mee

    Andre
    Mijn Filmpjes
    "Say goodnight to the bad guy"

  24. #49

    Standaard

    Feli Andre, wel een erg mooi scherm qua uiterlijk en ook qua beeld heb ik hem inmiddels mogen zien spelen. Niets verkeerds aan.

  25. #50
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Strak scherm.

Pagina 2 van 9 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •