Bekijk uitslag poll: Ik heb of wil een plasma of een LCD TV

Stemmers
172. Je mag niet stemmen in deze poll
  • Ik heb een Plasma

    34 19,77%
  • Ik heb een LCD

    25 14,53%
  • Ik zou een Plasma kopen

    38 22,09%
  • Ik zou een LCD kopen

    44 25,58%
  • Jullie zijn allemaal gek, want...

    31 18,02%
Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 215 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Strak scherm.
    Het is zeker een strak scherm. Zaterdag ook in action gezien en het beeld mag er wezen. :wink:

    Offtopic:

    Johan,

    Wel een beetje een deja vu gevoel door je bovenstaande opmerking (zie pagina 1)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #52

    Standaard

    Ik heb al een tijdje de Panasonic 42PA50 plasma in de huiskamer hangen en sinds kort de LG RZ-20LA90 lcd tv in de slaapkamer hangen en ben met beide zeer tevreden.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Ik heb al een tijdje de Panasonic 42PA50 plasma in de huiskamer hangen en sinds kort de LG RZ-20LA90 lcd tv in de slaapkamer hangen en ben met beide zeer tevreden.
    patsertje :wink:
    ik heb zowel beneden als boven een CRT

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ago
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans
    Ik heb al een tijdje de Panasonic 42PA50 plasma in de huiskamer hangen en sinds kort de LG RZ-20LA90 lcd tv in de slaapkamer hangen en ben met beide zeer tevreden.
    patsertje :wink:
    ik heb zowel beneden als boven een CRT
    Die lcd in de slaapkamer is eigenlijk de schuld van m'n vriendin. Onze oude trinitron begon een beetje kuren te krijgen en omdat we toch verhuisd zijn van de ene slaapkamer naar de andere vond ze het nodig om meteen een nieuwe tv aan te schaffen maar dat moest wel een platte zijn en dan ga ik haar natuurlijk niet tegen spreken

  5. #55
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck

    Wel een beetje een deja vu gevoel door je bovenstaande opmerking (zie pagina 1)
    Klopt maar kwa uiterlijk vind ik deze er echt uitspringen tussen al die andere modellen.
    Is dus wel duidelijk dat ik zeer te spreken bent over dit design.

  6. #56
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    ik ben zelf heel erg aan het twijfelen wat ik zal doen!

    Ik zit te twijfelen aan de 32" LE32R51B van Samsung, of een iets goedkopere RZ32LZ50 van LG. (scheelt zo'n 300 euro in prijs) waarvan samsung de duurdere is.

    Het blijft erg veel geld! De samsung vind ik qua uiterlijk wel iets mooier!

  7. #57

    Standaard

    Heb zelf nu een paar maanden een 42pf4266/12 van Philips.


    Het beeld is erg goed (na calibratie ) maar het geluid is gewoon matig.

    Ook heb ik een defecte pixel in mijn beeld die gelukkig meer in de hoek zit.

    Het schijnt dat Philips pas na 3 of 4 uitgevallen pixels je tv komt maken of omruilen.

    Heeft hier iemand ervaring mee??

    Kijk ze allemaal waar je ook op kijkt
    who is more foolish,the fool or the fool that
    follows him

  8. #58

    Standaard

    Nou ik begin steeds meer te twijfelen, zat eerst aan een gewone breedbeeld tv te denken, maar jah, de ruimte is niet ideaal en de prijzen van die platte gevallen dalen nog steeds, dus dat moet er in de uitverkoop na de kerst maar van komen (kan ik nog ff sparen). Ik ben er wel achter dat je gemiddeld zon 1500 e mee moet nemen, dan kun je eventueel nog wat centen overhouden...maar plasma of lcd...ik ben er nog niet helemaal uit!
    Because i'm bad, i'm bad, you know it.....who's bad!

  9. #59

    Standaard

    Doe verstandig en neem een DLP Rear Projection TV. Kost minder, dus je kan voor hetzelfde geld een groter beeld nemen. LCD en plasma worden gehyped, maar zijn door de bank genomen helemaal niet zo geweldig alleen in de hogere prijsklassen.

  10. #60

    Standaard

    plasma worden gehyped, maar zijn door de bank genomen helemaal niet zo geweldig alleen in de hogere prijsklassen
    Ik vind € 1750,- niet echt veel meer voor een plasma TV en hier voor kun je toch echt een van de top plasma TV's van dit moment kopen.
    Mazzel,

    René

  11. #61

    Standaard

    Ik heb zojuist de Panasonic 42" uit de 500 serie besteld.. Ik verwacht 'm stiekem morgen, maar dan moeten ze van plasmavisie nog wel ff een belletje doen. Via hun mail zou die wel op voorraad zijn! Dus zodra hier alles binnen is zal ik m'n ervaringen wel
    posten, kan niet wachten!

  12. #62

    Standaard

    Oef mijn eerste Post hier; toffe site en forum
    Tot groot spijt gisteren maar ontdekt

    Ik heb zelf reeds 6 maanden een Plasma van Pioneer en ik vind de beeldkwaliteit SUPER.

    Wat mij wel opvalt bij "platte" schermen is het ongelofelijke verschillen op gebied van beeldkwaliteit bij de verschillende merken ook met het geluid moet je oppassen (lipsync).


    Ik vond Panasonic, Pioneer en Sony het beste spelen.

    Bij Sony was dat de KLV-L42MRX1 : Een LCD scherm met een uitstekend beeld (de enige LCD die kan tippen aan plasma ??) maar de prijs was veel te hoog (8000 €)

    Panasonic heeft in Plasmadisplays, naar mijn mening, een hele mooie beeldkwaliteit maar de resolutie laat de wensen over (niet HD ready)

    Pioneer heeft de beeldkwaliteit van een Panasonic maar bij het afspelen van een HD - bron is de scherpte onevenaarvaar (test gezien met d-vhs)
    Dit is de reden waarom ik de Pioneer gekozen heb...
    Ht set : Tv : Pioneer Plasma pdp-435xde, Speakers KLIPSCH RF3; Blue-ray : Sony BDP-S300B; Receiver : Sony 850 QS;

  13. #63

    Standaard

    hihi.. wat ben ik blij dat me hier totaal niet druk over hoef te maken met me studiefinanciering van 57e per maand.

    ik ruik hier luxeproblemen
    HK AVR 130, HK DVD22, Infinity TSS-450PLT/230, Xiron RW3DD.

  14. #64

    Standaard

    Mijn eerstvolgende tv aankoop zal toch echt een plasma worden. Ik heb nu een 70 cm breedbeeld gekocht afgelopen zomer en ben alvast begonnen met wat geld achteruit te leggen voor m'n plasma die ik binnen 1,5 jaar wil kopen. Minstens een scherm van 100 cm wil ik.

  15. #65

    Standaard

    Ik ga binnenkort mijn oude 4:3 ( ) vervangen door de Pioneer 436 XDE plasma
    Stroomverbruik is natuurlijk hoger, maar dat verdien ik wel weer terug door zuiniger autorijden op al die 80 km wegen rond de grote steden....

  16. #66

    Standaard

    Ik wacht op de televisies met 1080p beeldlijnen. Daarnaast moeten ze ook nog eens voor mij betaalbaar zijn. We spreken nu dus over minimaal 5 jaar . Maw, ik houd me crt schermpje voorlopig nog staan.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jochem Huijg
    Nou ik begin steeds meer te twijfelen, zat eerst aan een gewone breedbeeld tv te denken, maar jah, de ruimte is niet ideaal en de prijzen van die platte gevallen dalen nog steeds, dus dat moet er in de uitverkoop na de kerst maar van komen (kan ik nog ff sparen). Ik ben er wel achter dat je gemiddeld zon 1500 e mee moet nemen, dan kun je eventueel nog wat centen overhouden...maar plasma of lcd...ik ben er nog niet helemaal uit!
    Tegen de tijd dat ik het geld bij elkaar heb voor een plasma tv dan zijn die dingen allemaal al lang weer in prijs gedaald en kun je mooi een grote plasma kopen voor relatief helemaal niet zo veel geld meer. Ik spreek dan over een jaar, anderhalf.

  18. #68

    Standaard

    Ik heb nu een aantal maanden de Panasonic TH 37PA50. Het is nog iedere dag genieten van deze TV.
    Wat ik ook nog wel even wil zeggen is dat je vaak hoort dat de kwaliteit van TV uitzendingen bij Plasma zo slecht zou zijn. Ik heb (nog wel tenminste) een gewone kabelaansluiting en ook hierbij functioneert de TV prima. Het is uiteraard geen DVD die je kijkt, maar de kwaliteit is prima.

  19. #69

    Standaard

    Ik ben voor de laatste optie gegaan.
    Dit omdat ik van mening ben dat een "normale" crt toch nog altijd het mooiste resultaat levert.

    Iedereen wil graag een hoge resolutie gebruiken op hun computer scherm, bijv. 1600x1200 en dat op een 19" of 21". Maar voor tv / dvd resolutie (die duidelijk lager ligt) kiezen ze opeens masaal voor 32" en groter.
    Dat kan ik niewt helemaal volgen.
    Maar goed het gros van de mensen hier kan mij niet volgen met mijn keuze voor een 24" CRT breedbeeld tv, ja ze bestaan echt. Zijn meestal wel duurder dan de 28" uitvoering van hetzelfde type.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker
    Iedereen wil graag een hoge resolutie gebruiken op hun computer scherm, bijv. 1600x1200 en dat op een 19" of 21". Maar voor tv / dvd resolutie (die duidelijk lager ligt) kiezen ze opeens masaal voor 32" en groter.
    Dat kan ik niewt helemaal volgen.
    Dat lijkt me eenvoudig te verklaren. Een computerscherm zit je bijna met je neus bovenop terwijl de kijkafstand van een tv bij de meesten toch wel minimaal 2,5 meter zal zijn.

  21. #71

    Standaard

    3 a 4 maal de beelddiagonaal wordt als optimale kijk afstand gezien: 24" is ongeveer 61 cm * 4 = 2,4 meter.

    Niks mis mee, toch ?

  22. #72

    Standaard

    ik heb eeb plasma en ben ontzettend enthousiast met dit scherm (Hitachi 42pd6600)

  23. #73

    Standaard

    ik heb een Hitachi 42PD4200, heb hem nu 2 maanden en ben uiterst tevreden. vele malen mooier beeld dan mijn 82cm Philips breedbeeld die ik ervoor ingeruild heb. vooral met vette QED component en progressive scan een lust voor het oog tijdens dvd's kijken

    toppertje!
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  24. #74

    Standaard

    hier een klein LCD scherm voor normaal TV kijken en een beamer om bij DVDs een bioscoop ervaring te hebben. Omdat het allebei LCDs zijn heb ik dat maar ingevuld maar feitelijk was "jullie zijn allemaal gek..." moeten invullen omdat een beamer er niet bij staat.
    Ik wilde eerst een grote plasma maar heb nog geen seconde spijt van de huidige setup. Sterker nog vooral het film kijken via de beamer bevalt mij veel beter dan ik ooit voor mogelijk had gehouden

  25. #75

Pagina 3 van 9 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •