De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Yamaha NS-P320

  1. #1

    Standaard Yamaha NS-P320

    Heeft iemand misschien ervaring met deze speakerset?

    http://www.kieskeurig.be/nl/product....256CDD004862CD

    Kan hem voor een prikje kopen van iemand, en hij zou thuis dienen als 2de home cinema set, dient dan enkel voor film, maar ik heb een beetje schrik voor de subwoofer die ziet er wel ontzettend zwak uit (50watt...), graag jullie meningen

  2. #2

    Standaard Re: Yamaha NS-P320

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stijn simon
    Heeft iemand misschien ervaring met deze speakerset?

    http://www.kieskeurig.be/nl/product....256CDD004862CD

    Kan hem voor een prikje kopen van iemand, en hij zou thuis dienen als 2de home cinema set, dient dan enkel voor film, maar ik heb een beetje schrik voor de subwoofer die ziet er wel ontzettend zwak uit (50watt...), graag jullie meningen
    Je moet gewoon gaan luisteren. Zeker als het enkel voor films is kan zo'n set zeker voldoen. En laat je zeker niet afschrikken door specs, die zeggen niet zo veel. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor de tip, luisteren ging ik sowiso doen voor ik de set kocht hoor :wink:

    Maar het is vooral een eindje rijden naar de plaats waar ik de set kan kopen, en moest van de experts op dit forum de raad krijgen dat het vermogen van deze set echt te laag is of het dat het gewoon dikke rommel is, dan ga ik er geen benzine aan verknoeien :wink:

  4. #4

    Standaard

    En na een paar maanden veelvuldig dit forum in het oog te houden, kijk ik vooral uit naar wat "yamaha" edgar zijn mening is

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stijn simon
    Bedankt voor de tip, luisteren ging ik sowiso doen voor ik de set kocht hoor :wink:

    Maar het is vooral een eindje rijden naar de plaats waar ik de set kan kopen, en moest van de experts op dit forum de raad krijgen dat het vermogen van deze set echt te laag is of het dat het gewoon dikke rommel is, dan ga ik er geen benzine aan verknoeien :wink:
    Niemand kan voor JOU bepalen of het vermogen te laag is. Dat is afhankelijk van heel veel zaken. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #6

    Standaard

    Volledig mee eens! Maar ik vraag dan ook maar de meningen van anderen, niet of ze voor mij gaan bepalen of hij genoeg vermogen heeft

  7. #7

    Standaard

    Hier ben ik dan!
    Speakers zijn niet het sterkste punt van yamaha, maar zijn wel gewoon geschikt voor film.

    Je geeft aan dat je het als tweede HT set en alleen voor film wilt gebruiken, dan zou de set dus voldoen, mits je er geen enorme receiver aan hangt.

    Specs zijn leuk, maar zeggen eigenlijk minder dan zelf luisteren.

  8. #8

    Standaard

    bedankt voor de (supersnelle) reacties alleszins De bedoeling was trouwens dezelfde receiver als die van jou eraan te hangen (rx-v350)

  9. #9

    Standaard

    Met de RXV350 zal de set ongetwijfeld voldoen hoor. Je moet de sub alleen wel goed plaatsen, hij is namelijk frontfiring dus dat kan wat lastig zijn. Ik denk dat de set ondanks de 50watt sub niet zal tegenvallen, zolang je er maar geen top prestaties van verwacht.

  10. #10

    Standaard

    Toen ikzelf naar een subwoofer op zoek ging....heb ik ook naar Yamaha's geluisterd, maar die vallen vaak wat tegen. Begrijp me goed, Yamaha is een goed merk...maar de speakers vallen wat tegen, of je moet al in een zeer hoge prijsklasse gaan. Vaak vind ik de subwoofers wat bonkerig, plat en niet zo droog.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Semafoor
    Toen ikzelf naar een subwoofer op zoek ging....heb ik ook naar Yamaha's geluisterd, maar die vallen vaak wat tegen. Begrijp me goed, Yamaha is een goed merk...maar de speakers vallen wat tegen, of je moet al in een zeer hoge prijsklasse gaan. Vaak vind ik de subwoofers wat bonkerig, plat en niet zo droog.
    Het gaat in dit geval om een complete speakerset, niet alleen een sub. Je hebt overigens wel gelijk. Maar om als tweede HT set te hebben alleen voor films is dit een leuke set.

  12. #12

    Standaard

    Klopt inderdaad, voor de "normale" gebruiker is dit een prima set die goed zal klinken op een redelijk volume, tegen een faire prijs.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •