Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 57 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon Bekijk bericht
    Het enige kleine "issue" met Live in NY is de knip tussen Out in the Street en Tenth Avenue Freeze-out: daar merk je duidelijk een rare overgang. Wat ik ervan begrijp is dat een van beide nummers een toevoeging is omdat die twee nummers tijdens die concertserie afwisselend en nooit tegelijk werden gespeeld.
    Ze hebben op het laatste moment Born to Run daar tussenin aan toegevoegd. Zou oorspronkelijk niet op de DVD hebben gestaan (zou zonde zijn geweest ook). Voor de zekerheid even op Wiki gekeken ook ->
    "Born to Run" was a late addition to the special. As a result of this, there is a crossfade into and out of the song on the film and DVD and there is a complete fade-out before it on the CD. Also, its placement on the CD (at the end of the first disc, before Tenth Avenue Freeze-Out) was a result of this late decision. It is not actually listed as a track on the back of the CD, but is listed on the DVD.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    and there is a complete fade-out before it on the CD.
    Dat was me op de cd inderdaad al opgevallen. Misschien een klein minpuntje op een vette DVD maar dat mag de pret niet drukken, sfeerimpressie is het belangrijkste: ik ga er voor !!

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Ze hebben op het laatste moment Born to Run daar tussenin aan toegevoegd. Zou oorspronkelijk niet op de DVD hebben gestaan (zou zonde zijn geweest ook). Voor de zekerheid even op Wiki gekeken ook ->
    "Born to Run" was a late addition to the special. As a result of this, there is a crossfade into and out of the song on the film and DVD and there is a complete fade-out before it on the CD. Also, its placement on the CD (at the end of the first disc, before Tenth Avenue Freeze-Out) was a result of this late decision. It is not actually listed as a track on the back of the CD, but is listed on the DVD.
    Interessant. Het was me al eens opgevallen dat dit nummer inderdaad niet op de cd vermeld staat.

    Vandaag trouwens bij de post: m'n kaarten voor het concert van 18 juni volgend jaar in de Arena. Hopelijk is het geluid er zo goed als op de Live in NY-dvd. :wink:

  4. #29

    Standaard

    Op achtergrond hier nu even op staan. Vooral de uitvoering van Badlands blijft vet IMO. Erg strak gespeeld.

  5. #30

    Standaard

    Net gedownload. Volledige professioneel opgenomen show van Bruce in 1985.

    Joep

  6. #31

  7. #32

    Standaard

    Misschien heeft Leon Verdonschot toch gelijk... Laatste tijd weer wat meer geluisterd naar The Boss. Hij zou idd zomaar de grootste artiest van deze tijd kunnen zijn. De man is echt zowat de ultieme pro qua muziek.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willempie Bekijk bericht
    Parijs zeker?
    Inderdaad. Wat een prachtige dingen komen er af en toe toch boven drijven.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Misschien heeft Leon Verdonschot toch gelijk... Laatste tijd weer wat meer geluisterd naar The Boss. Hij zou idd zomaar de grootste artiest van deze tijd kunnen zijn. De man is echt zowat de ultieme pro qua muziek.
    Ik heb Bruce nu een keer of 15 gezien en het is elke keer weer één groot feest. Heel bijzonder is ook dat ie elke avond een andere selist speelt. Een echt pro.

  10. #35

    Standaard

    Nog één vraagje met betrekking tot de DVD Live in NY: Klopt het dat er alleen een jewel case verpakking is ?

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StephanLU Bekijk bericht
    Nog één vraagje met betrekking tot de DVD Live in NY: Klopt het dat er alleen een jewel case verpakking is ?
    Er was wel altijd een gewone keepcase want daar heb ik hem ook in.

    Bij MM zie ik hem trouwens vaak in een cd-formaat verpakking, maar ik dacht eigenlijk dat dat geen jewel case was maar een soort kartonnen verpakking. Weet je zeker dat je niet de cd hebt gezien?

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Er was wel altijd een gewone keepcase want daar heb ik hem ook in.

    Bij MM zie ik hem trouwens vaak in een cd-formaat verpakking, maar ik dacht eigenlijk dat dat geen jewel case was maar een soort kartonnen verpakking. Weet je zeker dat je niet de cd hebt gezien?
    De cd heb ik thuis dus die is het zeker niet . Ik bedoel dan denk ik de kartonnen verpakking, heb namelijk net mijn bestelling thuis en ik blijk inderdaad deze versie te hebben besteld bij bol.com hoewel er vermeld stond dat het een keepcase is. Die had ik liever gehad voor op de planken maar gaat uiteindelijk toch om de inhoud .

  13. #38

    Standaard

    Als ik 1 dvd zou willen aanschaffen, welke kan ik dan het beste nemen?

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Als ik 1 dvd zou willen aanschaffen, welke kan ik dan het beste nemen?
    deze mag niet ontbreken http://www8.cd-wow.nl/detail_results...uct_code=22543

    samen met de NY dvd heb je een mooi overzicht
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  15. #40

    Standaard

    Vandaag VH1-Storytellers besteld, een DVD met wat meer diepgang die natuurlijk niet mag ontbreken in de collectie.

  16. #41

    Standaard

    Weet niet of hij al genoemt is.. maar ik heb zelf ook:

    Bruce springsteen & the E street band: Live in new york
    (2 cd kartonne hoesje)
    EAN: 5099720195696

  17. #42

    Standaard



    Nieuw Bruce Springsteen album 'Working On A Dream'

    Bruce Springsteen's nieuwe album 'Working On A Dream' verschijnt op 26 januari op Columbia Records. Het album is opgenomen met de E-Street Band en bevat 12 songs plus 2 bonustracks. Het is de vierde samenwerking tussen Springsteen en Brendan O'Brien, die het album heeft geproduceerd en gemixt.

    Springsteen zegt zelf over de plaat: "Richting het einde van de opnames van 'Magic', raakte ik enthousiast door de 'pop' productie van dat album en ben ik nummers blijven schrijven. Brendan O'Brien hoorde de nummers en zei "Laten we hier vooral mee door blijven gaan. En dat is ook precies wat we hebben gedaan in het jaar dat daarop volgde. Tijdens onze breaks van de laatste tour doken we met de E-Street Band steeds de studio in om de nummers op te nemen."

    "Ik hoop dat 'Working On A Dream' de energie heeft vastgelegd van een band die net van het podium afstapt en daar hun beste shows ooit speelde. Alle nummers zijn in zeer korte tijd geschreven en we hebben steeds één van de eerste paar takes gebruikt. Bovenal was het weer een waanzinnige happening om deze plaat op te nemen".

    'Working On A Dream' is Bruce Springsteen's 24ste album, en werd opgenomen en gemixt in Southern Tracks in Atlanta. Additionele opnames werden gemaakt in New York City, Los Angeles en New Jersey.

    'Working On A Dream' verschijnt op 26 januari 2009.

    Bron: SonyBMG.nl
    Er komt ook een Deluxe Edition uit inclusief bonus DVD met ruim 40 minuten studio opnamen, interviews en behind-the-scenes footage.

  18. #43

    Standaard

    Het weinig wat ik tot nu toe gehoord heb van het nieuwe album vind ik nog niet al te boeiend klinken. Magic vond ik geweldig, maar dit lijkt een wat mindere plaat te gaan worden helaas.

  19. #44

    Post

    Kijk toch wel uit naar deze c.d. van The Boss. The Wrestler vindt ik in ieder geval geweldig. Ben benieuwd of hij weer gaat touren dit jaar.
    It's a damn refreshment to see this kind of professiolism these days

  20. #45

    Standaard

    Bruce Springsteen komt naar Pinkpop

    Bruce Springsteen en zijn E-Street Band komen dit jaar naar Pinkpop. Hij sluit de eerste dag van het festival in Landgraaf af met een concert dat drie uur gaat duren. Dat heeft organisator Jan Smeets naar buiten gebracht.

    De superster brak in 1975 door en had grote hits met Dancing in The Dark en Born in the USA. Volgens Pinkpop is het concert een ultiem muzikaal hoogtepunt in de 40-jarige geschiedenis van het festival.

    Normaal gesproken treedt Springsteen niet op festivals op. Nu doet hij dat wel omdat zijn Europese speelschema is vervroegd en zijn tour hier begint.

    Bron: NOS.nl

  21. #46

    Standaard

    misschien dan maar weer eens naar pinkpop voor een dagje!
    WhatIWatch | Mijn collectie | Myspace | Photography
    System Specs: Philips 42" PFL7403, Sony Playstation 3 (60gig), en veel te veel dvds!

  22. #47

    Standaard

    Er komt een nieuwe DVD/Blu-ray aan van de laatste tour:

    Hyde Park-dvd op 22 juni

    Op 22 juni verschijnt London Calling: Live in Hyde Park, een dubbel-dvd van het optreden dat Springsteen en de E Street Band op 28 juni 2009 in het Londense Hyde Park tijdens het Hard Rock Calling-festival gaven. Er verschijnt ook een enkele Blu-Ray disc-uitgave van London Calling. 'No Surrender' wordt samen met Brian Fallon, de zanger van The Gaslight Anthem, gespeeld. De 163 minuten durende dubbel-dvd beval het gehele concert op een nummer na, 'Rosalita' is van de tracklist verdwenen. Wel zijn er nog twee bonustracks toegevoegd: 'The River' van Glastonbury en 'Wrecking Ball' van Giants Stadium. Het persbericht bejubelt vooral het feit dat deze dvd voor Springsteen de eerste film is waarin een buitenconcert is vastgelegd en dat het ook nog een festivalconcert was.

    De volledige tracklist ziet er als volgt uit:
    London Calling / Badlands / Night / She's the One / Outlaw Pete / Out in the Street / Working on a Dream / Seeds / Johnny 99 / Youngstown / Good Lovin' / Bobby Jean / Trapped / No Surrender (met Brian Fallon van The Gaslight Anthem) / Waitin' on a Sunny Day / The Promised Land / Racing in the Street / Radio Nowhere / Lonesome Day / The Rising / Born to Run // Hard Times (Come Again No More) / Jungleland / American Land / Glory Days / Dancing in the Dark
    Aftiteling met muziek van 'Raise Your Hand' / The River (bonustrack) / Wrecking Ball (bonustrack)

    Zie http://www.betrue.nl/nieuws/nieuws.html#hydeparkdvd

    Cool! Ik kan niet wachten, en ik ga natuurlijk voor de BD-versie.

  23. #48

    Standaard

    Hmmmm, de prachtige overgang BTR/Rosalita hebben ze weggelaten!?!

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie Bekijk bericht
    Hmmmm, de prachtige overgang BTR/Rosalita hebben ze weggelaten!?!
    Het schijnt een fout in het oorspronkelijke persbericht geweest te zijn. Inmiddels staat Rosalita wel weer gewoon in de lijst van het bericht op Springsteen's eigen site: http://www.brucespringsteen.net

  25. #50

    Standaard

    Hij ligt in de winkel en hij is erg goed.

    Rosalita stond er inderdaad gewoon op. Ik moet trouwens zeggen dat het niet alleen een goeie dvd (of Blu-ray in mijn geval) van een goed concert is, maar dat de setlist ook wel zo'n beetje bijna al mijn favorieten bevat. Wat dat betreft staat deze bovenaan mijn lijstje qua dvd-releases van Bruce.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •