Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 57 van 57 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    deze komt er zeker in !! mijn favoriete album, volledig live concert en nog veel meer: WOW

    wordt ie ook in Nederland uitgebracht, dat is de vraag (eigenlijk geen zin om importkosten te betalen)

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    wordt ie ook in Nederland uitgebracht, dat is de vraag (eigenlijk geen zin om importkosten te betalen)
    Ik heb nog niet gehoord dat ie niet in Nederland uit zou komen. Dit soort dingen worden hier normaal gesproken gewoon uitgebracht.

    Geweldig uitziende set is het trouwens. Die van Born to run was al goed, maar dit is regelrecht spectaculair! Ik kan haast niet wachten.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    wordt ie ook in Nederland uitgebracht, dat is de vraag (eigenlijk geen zin om importkosten te betalen)
    Komt ook in Nederland uit:



    2 CD's; 3 LP's; 3 CD's + 3 DVD's; 3CD's + 3 Blu-rays

  4. #54

    Standaard

    Hij ligt momenteel in de winkel en wat een pracht-set!

    De foto in de posting hierboven is trouwens enkel van de gewone cd-set. Maar de echte fan gaat natuurlijk voor 3-cd/3-dvd of BD boxset (zie de foto in de laatste posting van Peter van santbrink). De box is vormgegeven als een soort van plakboek (in een box met het uiterlijk van het Darkness-album) met daarin allerlei teksten, artikelen, foto's en (in kartonnen tussenbladen) de cd's en dvd's/bd's. Echt een schitterende verpakking is het.

  5. #55

    Standaard

    iemand een idee of bij de duitse versie de boekjes etc in het duits zijn vertaald of gewoon in het Engels zijn..

    nu nl slechts €85 bij amazon.de
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #56

    Standaard

    De dvd-versie kost bij amazon 'slechts' € 69,99... Nog steeds een flink duit centen, maar nog altijd een stuk goedkoper dan de gemiddelde nederlandse grootgrutter... Ben benieuwd of Media Markt nog 'n beetje met de prijs gaat stunten.

    Deze week was The Boss een uur lang te gast bij Late Night with Jimmy Fallon. Zijn enige tv-appearance om deze box te promoten. Leuk interview en ook 2 nummers live (Because The Night en Save My Love), die Springsteen er samen deed met Steven van Zandt, Roy Bittan en Fallon's huisband The Roots. ERG gaaf... Op YouTube staan ondertussen de clips.

  7. #57

    Standaard

    Heeft iemand de The 25th Anniversary Rock & Roll Hall Of Fame Concerts DVD-set of Blu-ray al? Ik ben daar erg benieuwd naar. De setlijst van de bijdrage van Bruce ziet er erg interessant uit:

    - Hold On I'm Comin' with Sam Moore
    - Soul Man with Sam Moore
    - The Ghost of Tom Joad with Tom Morello
    - Fortunate Son with John Fogerty
    - Pretty Woman with John Fogerty
    - Jungleland
    - A Fine Fine Boy with Darlene Love
    - New York State of Mind with Billy Joel
    - Born to Run with Billy Joel
    - Your Love Keeps Lifting Me Higher with Darlene Love, John Fogerty, Sam Moore, Billy - Joel and Tom Morello


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •