Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112
De resultaten 276 tot 297 van 297 worden weergegeven.
  1. #276

    Standaard

    Kan aan mij liggen hoor, maar kun je nu die 4 verhalen die extended zijn niet achter elkaar kijken zonder iets te hoeven doen? Of moet je als er 1 afgelopen is de andere aanklikken in het menu?

  2. #277

    Standaard

    Hèhè, eindelijk... Ik heb vandaag mijn op 18/12/2005 bij DVD Pacific (surface mail) bestelde Recut & Extended set ontvangen.

  3. #278

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BDB
    Hèhè, eindelijk... Ik heb vandaag mijn op 18/12/2005 bij DVD Pacific (surface mail) bestelde Recut & Extended set ontvangen.


    Eindelijk??

    Die tijd is volkomen normaal hoor met surface mail!
    The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

  4. #279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    en ik nog steeds niet van dvdpacific
    wacht al sinds 9 december :x
    Hier idem grrrrrr....en nog moeten wachten tot de 18e om wederom een vervangende te krijgen...palet is gewoon verdwenen

  5. #280

    Standaard

    De strip die bij deze uitgave zit is erg tof. Is de rest ook gewoon los te verkrijgen?

  6. #281

    Standaard

    yup, ik zie dat je in groningen woont, daar zitten wel een stuk of wat stripspeciaalzaken of comic-stores die de bundels verkopen...

  7. #282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    De strip die bij deze uitgave zit is erg tof. Is de rest ook gewoon los te verkrijgen?
    Ik zie ze wel los (incl. de bijgesloten strip) maar dan zijn ze groter. Dus het past niet echt mooi naast elkaar. In deze versie staat ook Recut & Extended DVD Edition gedrukt.

  8. #283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hare
    Eindelijk??

    Die tijd is volkomen normaal hoor met surface mail!
    Oh oké, ik heb het wel 's sneller ontvangen, geloof ik. En de 2e FMA Box duurde weer langer. Maar ja, als je iets graag wilt, duurt wachten altijd lang en daarom zei ik "eindelijk".

  9. #284

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Kan aan mij liggen hoor, maar kun je nu die 4 verhalen die extended zijn niet achter elkaar kijken zonder iets te hoeven doen? Of moet je als er 1 afgelopen is de andere aanklikken in het menu?
    Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar, voordat ik hem ga bestellen. Iemand die dat weet..?
    He moves without sound. Kills without emotion. Disappears without trace

  10. #285

    Standaard

    Erg jammer van de gele ondertiteling...

  11. #286

    Standaard

    Ja dat vind ik ook altijd zo storend bij R1 DVD's. Ik had het idee dat de Amerikanen langzamerhand overgestapt waren op witte ondertitels maar niet dus.

  12. #287

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hofstedeling
    Ja dat vind ik ook altijd zo storend bij R1 DVD's. Ik had het idee dat de Amerikanen langzamerhand overgestapt waren op witte ondertitels maar niet dus.
    Al eens eerder gezegd door iemand anders maar in Amerika storen ze er weer aan dat wij witte ondertitels hebben :wink:
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  13. #288

    Standaard

    mja echt storend vind ik het niet, vooral bij de zwart/wit scenes wel fijn

  14. #289

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hofstedeling
    Ja dat vind ik ook altijd zo storend bij R1 DVD's. Ik had het idee dat de Amerikanen langzamerhand overgestapt waren op witte ondertitels maar niet dus.
    Al eens eerder gezegd door iemand anders maar in Amerika storen ze er weer aan dat wij witte ondertitels hebben :wink:
    De RCV versie heeft gewoon witte ondertitels en daar stoor ik me ook niet aan. Misschien heeft RCV daar een pluspunt t.o.v. deze uitgave

    ( laat het misschien maar weg 8) )

  15. #290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hofstedeling
    Ja dat vind ik ook altijd zo storend bij R1 DVD's. Ik had het idee dat de Amerikanen langzamerhand overgestapt waren op witte ondertitels maar niet dus.
    Al eens eerder gezegd door iemand anders maar in Amerika storen ze er weer aan dat wij witte ondertitels hebben :wink:
    De RCV versie heeft gewoon witte ondertitels en daar stoor ik me ook niet aan. Misschien heeft RCV daar een pluspunt t.o.v. deze uitgave

    ( laat het misschien maar weg 8) )
    Ach ja, je kunt de ondertiteling ook gewoon uitzetten. De dialoog is (voor iemand met redelijke kennis van de Engelse taal) prima te volgen zonder ondertiteling.

  16. #291

    Standaard

    In Scandinavie is ook een Directors Cut uitgebracht. Het betreft een 2-disc zonder stripboek. Wel bevat deze versie een DTS-ES geluidstrack en optionele ondertiteling (uit te schakelen dus).

    http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=7809

  17. #292

    Standaard NEDERLANDSE UITGAVE Special Edition

    MAIL CONTACT MET RCV:

    Beste René,


    Bedankt voor je mail en ik heb goed nieuws voor je: Op 31 mei verschijnt bij ons een Nederlandse Special Edition van Sin City!


    Met vriendelijke groet,
    Afdeling Customer Care

    RCV
    --------------------------------------------------------------------------------
    Van: René
    Verzonden: maandag 1 mei 2006 14:11
    Aan: Customer Care
    Onderwerp: Sin City "Recut, Extended, Unrated!



    Hallo,

    Met vele verwondering heb ik zit lezen op een forum over de film "Sin City".
    Kijk op:
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...9c5c33b6d35f0d

    Daar wordt de nieuwe release van deze film besproken. Om precies te zijn de Recut, Extended, Unrated version.
    Ook wordt er afgegeven op de gebruikelijke releases van RCV. Nu heb ik daar niet zo’n problemen mee, want die releases zorgen er natuurlijk ook voor dat het goedkoop blijft.
    Maar voor echte filmliefhebbers zijn er films waar je toch echt graag het onderste uit de kan wil en naar mijn mening is Sin City er zo een.
    Op de website van Sin City zelf ziet u ook hoe uitgebreid deze nieuwe versie is.
    kijk op:

    http://video.movies.go.com/sincity/

    Waarom is deze versie nog niet in een Nederlandse uitgave te vinden.
    Met Nederlandse ondertiteling natuurlijk en nog belangrijker: regio 2.
    Ik denk dat daar heel veel mensen erg gelukkig van zouden worden.

    Ik hoop op een reactie.

    Groeten
    René


  18. #293

    Standaard

    Dit vind ik echt fantastisch nieuws, ik was eigenlijk net van plan die film te gaan halen maar nu wacht ik even tot eind deze maand.
    Netjes dat ze je terug mailen, zelfs met een precieze datum.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  19. #294

    Standaard

    Hey, is de metal case het hoogst haalbare voor ons, of mogen we nog een supermooie box verwachten zoals bv in Amerika of Frankrijk???

  20. #295

    Standaard

    Dit is volgens mij de uitgave waarmee we het moeten doen in Nederland.
    Maar volgens mij is op het hoesje (steel case) na de rest van de DVD hetzelfde als de special edition van Amerika.

    Groeten
    René

  21. #296

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reenuh
    Dit is volgens mij de uitgave waarmee we het moeten doen in Nederland.
    Maar volgens mij is op het hoesje (steel case) na de rest van de DVD hetzelfde als de special edition van Amerika.

    Groeten
    René
    niet helemaal: de audio commentaren schijnen namelijk niet op deze versie te staan
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #297

    Standaard

    Oei... Daar heb ik niet op gelet. Maar heb hem al besteld! Dus laat maar komen.
    Zou toch wel graag wat commentaar hebben...

    Reenuh

Pagina 12 van 12 EersteEerste ... 289101112

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •