Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 297 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Op alapage blijkt hij toch alleen maar Franse ondertittels te hebben , in dat geval zeker al geen aanschaf , spijtig want is een mooie set!!!
    Have the time of your life...all over again!.!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reintje
    Op alapage blijkt hij toch alleen maar Franse ondertittels te hebben , in dat geval zeker al geen aanschaf , spijtig want is een mooie set!!!
    scroll maar wat naar boven op deze pagina, daar staat een link waaruit blijkt dat ie ook Engelse ondertitels heeft
    En is dat dan erg als ie geen Engelse ondertitels heeft? zolang die Franse subs maar niet zijn ingebrand...
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reintje
    ...zolang die Franse subs maar niet zijn ingebrand...
    En daar zit dus het probleem bij veel franse releases (OA Kill Bill)
    Zodra de engelse audio track wordt geselecteerd, komen de franse subs automatisch in beeld en zijn niet uit te schakelen (soort semi ingebrand dus)

    Ik wacht ook nog even op echte bevestiging..

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reintje
    ...zolang die Franse subs maar niet zijn ingebrand...
    En daar zit dus het probleem bij veel franse releases (OA Kill Bill)
    Zodra de engelse audio track wordt geselecteerd, komen de franse subs automatisch in beeld en zijn niet uit te schakelen (soort semi ingebrand dus)

    Ik wacht ook nog even op echte bevestiging..
    jep, das idd uber irritant.
    Bij de enige 2 Franse releases die ik heb is dat gelukkig niet t geval. Alleen bij de extra`s van Resident Evil: Apocalypse, maar daar valt mee te leven
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL

    Op Alapage.com kan je die het best kopen. de verzendkosten zijn de laagste, amper 2,30€ per bestelling naar een Kiala punt. Momenteel is die nog niet te pre-orderen. Het is nog te vroeg. Aangezien dat het gelimiteerd is denk ik dat het het beste is van niet te lang te wachten zodra hij te pre-orderen is. :wink:
    is wel al te pre-orderen op alapage
    Het is not niet te pre-orderen :wink:

    Dit is een voorbeeld van iets dat te pre-orderen is (= "Ajouter au panier")

    http://www.alapage.com/-/Fiche/DVD/8...ALAPAGE&sv=X_L

  6. #56

    Standaard

    trouwens: blijkbaar kun je deze toch beter op amazon.fr kopen, is ie goedkoper. En naar zo`n Kiala punt laten bezorgen dat zuigt ook. Waarom niet thuis laten bezorgen?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    trouwens: blijkbaar kun je deze toch beter op amazon.fr kopen, is ie goedkoper. En naar zo`n Kiala punt laten bezorgen dat zuigt ook. Waarom niet thuis laten bezorgen?
    Nog niets vermeld op amazon.fr. Vergeet ook niet dat buiten de prijs die op de website vermed is dat je nog extra 1,5% taksen nog moet bij betalen. Bij Amazon.fr wordt het via de duitse post verstuurd en dan kan ik jou verzekeren dat je doos lichtjes beschadigd zal zijn. en de verzendingskosten zijn 6,05€ in plaats van 2,30€ bij Alapage. Als je naar een Kiala punt verstuurd dan heb je meer kans dat je doos in perfecte staat komt.

    Met de verzendingskosten zal het bij Amazon.fr tussen 5 en 10€ duurder kosten. :wink:

    Ik kocht veel bij Amazon.fr maar sinds dat het mogelijk is om naar een kiala punt in Belgïe te versturen koop ik nu bij Alapage.com.

  8. #58

    Standaard

    inderdaad blijkbaar toch engelse subs .Misschien gewoon een foutje op alapage.

    Rond wanneer denken jullie dat hij te pre-ordere zal zijn , wil hem niet mislopen
    Have the time of your life...all over again!.!

  9. #59

    Standaard

    De doos mag beschadigd zijn wat ie wil, Basil. Zo lang de inhoud maar niet beschadigd is, maakt t me van de omdoos niets uit. Maar dat lijkt me duidelijk.
    En ach: ik zie wel. Kijk over een tijdje wel welke goedkoper is
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #60

    Standaard

    Bij cd-wow is de R1 maar 24.99 zonder kortingen.

  11. #61

    Standaard

    ik heb geen regiovrije dvd speler beter komt deze set ook als R2UK uit, als R2NL in ieder geval niet niet, aangezien RCV nooit zulke vette releases uitbrengt, dus maar hopen op een R2UK versie :P
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Reintje
    inderdaad blijkbaar toch engelse subs .Misschien gewoon een foutje op alapage.

    Rond wanneer denken jullie dat hij te pre-ordere zal zijn , wil hem niet mislopen
    In 15.000 exemplaren

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Merth
    Bij cd-wow is de R1 maar 24.99 zonder kortingen.
    dat is niet duur, wel jammer dat ze t al afhouden van je CC bij bestellen en niet pas bij verzenden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #64

    Standaard

    Ik wacht wel totdat de RCV uitgave in de schappen ligt; pas dan beslis ik of ik importeer. MEt RCV kan je er geen pijl op trekken wat het gaat worden. Toegegeven: soms zijn de releases dramatisch slecht.
    Maar andere keren komen ze echt met releases die iets unieks toevoegen t.ov andere regio's (recent voorbeeld is de DTS track op Sky captain and the world of tomorrow" en ook de Kill Bill versies vond ik erg goed).

    En het is natuurlijk ook waar je belang aan hecht. Voor mij is een DTS track vaak genoeg.

  15. #65

    Standaard

    Is die franse de extended cut?
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen
    Ik wacht wel totdat de RCV uitgave in de schappen ligt; pas dan beslis ik of ik importeer. MEt RCV kan je er geen pijl op trekken wat het gaat worden. Toegegeven: soms zijn de releases dramatisch slecht.
    Maar andere keren komen ze echt met releases die iets unieks toevoegen t.ov andere regio's (recent voorbeeld is de DTS track op Sky captain and the world of tomorrow" en ook de Kill Bill versies vond ik erg goed).

    En het is natuurlijk ook waar je belang aan hecht. Voor mij is een DTS track vaak genoeg.
    op de R3 van Sky Captain zit ook een DTS track. En sorry hoor: maar de Kill Bill releases goed??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #67

    Standaard

    ik vond de Kill Bill releases ook goed, leuke extra's en natuurlijk de mooie Limited Edition Sleeve 8)
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL
    Ik kocht veel bij Amazon.fr maar sinds dat het mogelijk is om naar een kiala punt in Belgïe te versturen koop ik nu bij Alapage.com.
    Bezorgt alapage.com ook naar Nederlandse Kialapunten of alleen Belgische en Franse?
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE*
    Is die franse de extended cut?
    Neen. Alleen de Z1 versie die in december uitkomt is de extended cut

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL
    Ik kocht veel bij Amazon.fr maar sinds dat het mogelijk is om naar een kiala punt in Belgïe te versturen koop ik nu bij Alapage.com.
    Bezorgt alapage.com ook naar Nederlandse Kialapunten of alleen Belgische en Franse?
    Ik denk wel alleen Begische en Franse kiala punten

  21. #71

    Standaard

    Ik heb net via cd-wow.nl de R1 maar ge pre-ordered

  22. #72

    Standaard

    is deze versie limited ofzo? nee toch?

    Dan wacht ik namelijk nog ff met bestellen, vind het nogal vervelend dat CD-wow direct bij preorderen je geld al afschrijft..

    En weet iemand toevallig of er ook een versie uitkomt zonder de comic, deze heb ik namelijk al..

  23. #73

    Standaard

    Het kan wel zijn dat cdwow de prijs nog omhoog gaat gooien, dat is vaker voorgekomen. o.a. bij Gladiator extended R1 en Batman Begins R2. Van mij mogen ze die 22 euro wel al afschrijven als ze hem straks netjes op tijd leveren!

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    is deze versie limited ofzo? nee toch?

    Dan wacht ik namelijk nog ff met bestellen, vind het nogal vervelend dat CD-wow direct bij preorderen je geld al afschrijft..

    En weet iemand toevallig of er ook een versie uitkomt zonder de comic, deze heb ik namelijk al..
    Volgens mij is hij niet limited. Maar het is indd een btje vervelend dat cd-wow meteen afschrijft, maar daarentegen heb je wel meteen betaalt en kun je je acceptgiro ook niet vergeten op te sturen o.i.d. ( dat wil ik nog wel es vergeten )

    8)

  25. #75

    Standaard

    Ik kan 'm alleen nergens vinden op cd-wow.nl

    Iemand een linkje?

Pagina 3 van 12 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •