Pagina 2 van 85 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 2115 worden weergegeven.
  1. #26
    Graven
    Guest

    Standaard

    Het is inderdaad makkelijk, maar ook daar moet je geduld hebben. In Ouwehands hebben ze een paar witte tijgers, maar na anderhalf uur wachten was er nog geen beweging. de enige shot's in al die tijd waren een gapende tijger (3 of 4 in burst). en een goei safari kost natuurlijk ook het 100 voudige van een dierentuin kaartje .


    (maar stiekem ben ik toch over een foto safari aan het nadenken...)

  2. #27

    Standaard

    Zelfde foto als hierboven, maar nu met invulflits waardoor de spin beter opvalt.

    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  3. #28

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik de versie zonder invulflits mooier vindt
    Daar gaat de spin meer op in de omgeving waar die bij de tweede foto al meer een opzich staand onderwerp wordt. Persoonlijk zie ik liever de eerste dus
    Over je windmolenfoto: gecropped of zo geschoten? Mooie foto

  4. #29

    Standaard





    Twee kiekjes uit de tuin, eigenlijk de enige die gelukt zijn. Echt *** dat scherpstellen met zo'n standaard Cybershot.

  5. #30
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    De kunst is om een dier uit een dierentuin zo neer te zetten dat je het niet ziet waar hij zit.
    En dat heeft in veel gevallen te maken met de blik in zijn ogen.

  6. #31
    Graven
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    De kunst is om een dier uit een dierentuin zo neer te zetten dat je het niet ziet waar hij zit.
    En dat heeft in veel gevallen te maken met de blik in zijn ogen.
    Kan je dat wat meer uitleggen? Ik denk dat ik het niet helemaal begrijp. Persoonlijk ben ik namelijk niet zo'n fan van "zoek het dier"-plaatjes. maar ik vermoed dat je het anders bedoelt.

  7. #32
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Graven
    Kan je dat wat meer uitleggen? Ik denk dat ik het niet helemaal begrijp. Persoonlijk ben ik namelijk niet zo'n fan van "zoek het dier"-plaatjes. maar ik vermoed dat je het anders bedoelt.
    Inderdaad, dat bedoel ik niet.

    Als je dierentuinfoto's bekijkt, dan haal je meestal direct de dierentuin eruit.
    Omdat de dieren bijna heel de dag, heel hun leven, op dezelfde manier en op dezelfde plaats wandelen/rusten/eten en dat met steeds dezelfde blik in hun ogen.
    Ik vind dat je vooral aan hun ogen ziet dat ze gevangen zitten, de fut is eruit, ze zijn geblust. De spanning is weg.

    Maar soms is die er wel even terug, en als je dan een foto neemt, dan zie je niet dat ze in een dierentuin zitten. Dat bedoel ik ermee. Ik weet het, ik leg het nog niet goed uit.
    Even een paar voorbeelden zoeken.








    Niet allemaal even goede voorbeelden (eigenlijk geen goede ), maar voor betere te zoeken heb ik nu geen tijd.
    Maar ik hoop dat je begrijpt wat ik wil zeggen.

  8. #33

    Standaard

    Jaded,misschien dat jij het wel weet,maar zit er veel verschil tussen de Sigma EM-140 DG Ring Flash en de Canon MR-14EX Macro??Ik zie alleen maar plaatjes van voren,van de Sigma...Weet jij of er een display zit,waar je alle info kunt zien???
    Alvast bedankt.

  9. #34

    Standaard Re: Deel hier je foto's met medeforumleden <episode II>

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Tijd voor een tweede deel.
    Deel 1.
    Potverdikkie! :x Had je niet even een linkje kunnen sturen?! Zit ik hier al een week een hoop moois te missen!

    Mooie plaatjes mensen!
    Zelf zit ik op dit moment even krap in mijn webspace. Vandaar al een tijdje geen nieuwe plaatjes online van mij... Maar voorlopig geniet ik weer van jullie kiekjes... en ik moet zeggen dat ik me door een aantal zeer geïnspireerd voel

  10. #35
    Graven
    Guest

    Standaard Re: Deel hier je foto's met medeforumleden <episode II>

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    [Zelf zit ik op dit moment even krap in mijn webspace.
    Bij fotopic.net kan je 250MB aan foto's kwijt (maar dat zal je al wel weten)

  11. #36

    Standaard Re: Deel hier je foto's met medeforumleden <episode II>

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Graven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    [Zelf zit ik op dit moment even krap in mijn webspace.
    Bij fotopic.net kan je 250MB aan foto's kwijt (maar dat zal je al wel weten)
    Yep... Ik ken wel een aantal van dat soort webplekjes. Een aantal jaar geleden heb ik eens bij een aantal sites de voorwaarden zitten lezen en ontdekte op dat moment bij 3 sites achter elkaar de clausule dat je bij het gebruik van die sites het recht gaf tot vrij gebruik van de foto's... en daar houd ik dus niet zo van...

    Sindsdien heb ik het lezen van voorwaarden opgegeven en maak simpelweg geen gebruik van dergelijke sites.
    Tot nu toe gebruik ik mijn eigen webspace voor de foto's, maar ja... die is ook niet onbeperkt en is ook nog nodig voor andere activiteiten

    Maar goed... mochten jullie wat tegenkomen waarbij ik niet de rechten over mijn foto's hoef weg te geven, laat het dan even weten

  12. #37
    Graven
    Guest

    Standaard Re: Deel hier je foto's met medeforumleden <episode II>

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Graven
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    [Zelf zit ik op dit moment even krap in mijn webspace.
    Bij fotopic.net kan je 250MB aan foto's kwijt (maar dat zal je al wel weten)
    Yep... Ik ken wel een aantal van dat soort webplekjes. Een aantal jaar geleden heb ik eens bij een aantal sites de voorwaarden zitten lezen en ontdekte op dat moment bij 3 sites achter elkaar de clausule dat je bij het gebruik van die sites het recht gaf tot vrij gebruik van de foto's... en daar houd ik dus niet zo van...
    Da's waar, maar voor sommige dingen is het wel makkelijk, wie zit er nou te wachten op mijn dierentuin foto's.

  13. #38

    Standaard

    Hier ook een paar piccies van poesjes (dierenuiteraard ) en wat bloemen:






    Bovenste 2 foto's wel wat vaag, Dat is wel jammer.
    Panasonic Viera TX-P50VT30 - Marantz BD 7004 - Marantz PM6004 - Paradigm Monitor 7

    25 jaar jonge ondernemer Mijn collectie
    YMDB
    Mama says:'stupid is as stupid does'. (Forrest Gump)

  14. #39

    Standaard

    Maar een paar uit een oude doos.

    Vorig jaar een weekendje naar Zweden geweest. Darbij met de boot vanuit Kiel naar Götenborgh gevaren, en enkele dagen later weer terug.

    Op de heen reis deze gemaakt:


    Tegen 00:30 had ik er op de heen reis genoeg van op het dek en ben toen mijn hut ingekropen, had immers oa. al een lange autorit achter de rug die dag. Bleek het s'ochtends dat we nog geen half uur later (dus tegen 01:00) onder de Store Bælt-brug waren doorgevaren. Een brug die een eiland van Denemarken verbindt met het vaste land. Deze brug is iets van 6 à 7 km lang.

    Maar enkele dagen later mijn wraak genomen, ben er toen wel om 03:30 voor uit mijn hut moeten opstaan, en het licht liet toen iets te wensen over maar toch redelijk gelukt.


    Beide foto's zijn gemaakt met een Konica Minolta S414 digitale compact camera. Door de lange sluiter tijd en de iet wat schommelende boot is de tweede foto bewogen.

  15. #40
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flabmaster2000
    Jaded,misschien dat jij het wel weet,maar zit er veel verschil tussen de Sigma EM-140 DG Ring Flash en de Canon MR-14EX Macro??Ik zie alleen maar plaatjes van voren,van de Sigma...Weet jij of er een display zit,waar je alle info kunt zien???
    Alvast bedankt.
    Sorry, hier kan ik je niet mee helpen.
    Maar ik vermoed dat dit wel degelijk mogelijk is, lijkt me niet meer dan logisch. Maar zeker kan ik het dus niet zeggen.

  16. #41

    Standaard

    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Mooie foto, man! Leuk ook, die reiger op het paaltje. De kleuren doen me erg denken aan de film Un Long Dimanche de Fiançailles.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Mooie foto, man! Leuk ook, die reiger op het paaltje. De kleuren doen me erg denken aan de film Un Long Dimanche de Fiançailles.
    Dank je
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  19. #44

    Standaard

    Iemand die mij kan vertellen wat voor soort rups dit is? Ik heb gegoogled maar kan niks vinden.

    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  20. #45
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Een gokje ... een dode rups. :P

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Een gokje ... een dode rups. :P
    Haha.................ha............ha

    Dood was ie zeker niet, na een por in de rug zat er wel degelijk leven in dat beest.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Een gokje ... een dode rups. :P
    Haha.................ha............ha

    Dood was ie zeker niet, na een por in de rug zat er wel degelijk leven in dat beest.
    Sla er net even een gids op na. Het is vrij zeker een rups van een Pijlstaart, maar welke soort weet ik niet precies. Heb je nog meer foto's?
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Een gokje ... een dode rups. :P
    Haha.................ha............ha

    Dood was ie zeker niet, na een por in de rug zat er wel degelijk leven in dat beest.
    Sla er net even een gids op na. Het is vrij zeker een rups van een Pijlstaart, maar welke soort weet ik niet precies. Heb je nog meer foto's?
    Ik heb nog meer (helaas allemaal onscherp). Ik zal morgen wat nieuwe plaatsen.
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  24. #49

    Standaard

    Door waarschijnlijk een verkeerde instelling zijn ze allemaal mislukt , misschien dat je er zo wat van kan maken.



    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  25. #50

    Standaard

    Op verzoek van Henk Heideveld zet ik even een paar foto's van hem hier neer:





    En wel zeggen dat je ze mooi vind allemaal, hij heeft er grof voor in de buidel moeten tasten! :wink:
    you came on your own,
    and that's how you will leave

Pagina 2 van 85 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •