Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 55 van 55 worden weergegeven.

Discussie: Heineken Music Hall

  1. #51

    Standaard

    Om maar weer eens een oud topic omhoog te schoppen, even de volgende vraag.

    Volgend jaar (30 Juni 2009) komt de tour voorbij in de HMH van Jeff Wayne's "War of the Worlds".
    Nu hebben wij 2x 4 kaartjes weten te kopen .
    4 in de zaal (rij 16) en 4 op het balkon (1e rij, recht voor het podium).

    Wij willen er nu 4 doorverkopen (zonder winst), maar weten niet welke plaatsen wij het best zelf kunnen houden.
    Wie kan ons vertellen welke kaartjes wij het best zelf kunnen houden?

  2. #52
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Dat hangt er natuurlijk vanaf. Rij 16 is nog steeds ok, balkon is toch een stuk verder naar achter, maar de 1e rij is wel weer lekker. Je kunt daar lekker hangen tegen de railing aan. Dat is ook weer een nadeel als je achterover zit, volgens mij blokkeert dat enigszins het zicht. Heb daar (op rij 1 vh balkon) maar 1 x gezeten (met The Doors) omdat ik geblesseerd was en moeilijk kon staan, voor de rest altijd in de zaal en bijna altijd staan. Alleen bij David Gilmour heb ik gezeten in de zaal, ook op rij 16 toevallig, en dat beviel uitstekend...
    Laatst aangepast door rveldhuizen : 13-09-2008 om 15:15

  3. #53

    Standaard

    Als het allebei zitplekken zijn zou ik absoluut kiezen voor die balkon kaarten. Prachtig zicht over het publiek heen en wat ik er van hewb begrepen wordt het ook een groot visueel spektakel dus goed zichtbaar zal het wel zijn vanaf die afstand.
    Je moet alleen ff je bierglas op de reling aan de kant schuiven
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  4. #54

    Standaard

    Het zijn inderdaad beiden kaartjes voor zitplaatsen.

    Wordt nu alleen wel lastig gemaakt omdat ik ik nogal wat tegenstrijdigheden hoor.
    De een vind de plaatsen in de zaal beter, de ander heeft het weer over het balkon.

    Ik denk dat het de plaatsen in de worden waar we gaan zitten.

  5. #55

    Standaard

    Ik las toevallig je berichtje over de tour War of the Worlds.
    Heb jij die kaartjes toevallig nog tot je beschikking? Als dat het geval is, zou ik ze dolgraag van je willen overnemen.Ik hoorde namelijk pas vorige week van deze tour, en je snapt het al.....uitverkocht!
    Ik hoor het graag van je.
    Groetjes, Mirjam


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Om maar weer eens een oud topic omhoog te schoppen, even de volgende vraag.

    Volgend jaar (30 Juni 2009) komt de tour voorbij in de HMH van Jeff Wayne's "War of the Worlds".
    Nu hebben wij 2x 4 kaartjes weten te kopen .
    4 in de zaal (rij 16) en 4 op het balkon (1e rij, recht voor het podium).

    Wij willen er nu 4 doorverkopen (zonder winst), maar weten niet welke plaatsen wij het best zelf kunnen houden.
    Wie kan ons vertellen welke kaartjes wij het best zelf kunnen houden?

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •