Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 55 worden weergegeven.

Discussie: Heineken Music Hall

  1. #26

    Standaard

    Bij de automaten hoefde ik niet in de rij te staan, maar komt omdat iedereen boven stond, en ik naar beneden ging, daar stond er ook nog één, waarschijnlijk staan er nog wel meer.

    Ben er 3x geweest tot nu toe, (D12, The Game en Streetbeatz) Was allemaal top, stond lekker vooraan.

    Als je met het openbaar vervoer gaat is het ook makkelijk te doen, 1 minuutje lopen en je bent bij de trein, heb ik nog iedere keer gedaan.
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  2. #27

    Standaard

    Ben er geweest, bij een concert van De Dijk.

    Mooie zaal, mooi geluid.

    Geparkeerd in de parkeergarage van de Arena (inderdaad van te voren even afrekenen, ben je meteen weg).

    Lekker eten kun je bij die Chinese tent rechttegenover de MM (weet ik uit eigen ervaring).
    Wie rond een strandpaal loopt, is niet gauw thuis

  3. #28

    Standaard

    1 keer geweest naar Rammstein.
    Ik heb er alleen maar positieve ervaringen aan over gehouden!Prima Zaal!
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  4. #29

    Standaard

    Mooi, mooi, mooi. Zijn er nog dvd.nl-ers die ook naar Simple Minds gaan feb 2006?!?

  5. #30

    Standaard

    Ben er 1x geweest naar concert van Moby. Was echt supergaaf en ook zeer mooie zaal. Alleen de munten vond ik wat minder, zeker omdat die avond de automaar ook nog stuk was. Na het concert van Moby kon je trouwens ook meteen de cd van het live optreden kopen ! Ik weet niet of ze dat vaker doen, volgens mij was dat alleen bij de concerten van Moby.

  6. #31

    Standaard

    Ik heb gisteravond Stereophonics daar gezien.
    Was er voor het eerst, goed verzorgt allemaal.
    Mooie zaal en perfect geluid.
    Superman Returns

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Ben benieuwd. Ga in maart naar Chris Rea.
    Zal z,n laatste tour zijn heb ik vernomen dus een goede gelegenheid om hem nog eens te zien.
    Ik zou eigenlijk nog wel naar Billy Idol willen die 8 december daar komt.
    Ik heb eigenlijk liever dat er concerten in Ahoy in Rotterdam worden gegeven,ik woon er bijna naast.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  8. #33
    rveldhuizen
    Guest

    Standaard

    Helemaal goed, HMH... Parkeren is prima verzorgd (liefst onder Pathé), muntjes-systeem is prima. Ben er geweest bij Beastie Boys... Vergeet niet de mogelijke after party (trap op, daar is nog een hele ruimte waar het soms een paar uur lang doorgaat)...

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Parkeren doe ik daar altijd onder de Arena. Prima bereikbaar en je bent ook zo weer weg. Wel vooraf even een uitrijkaart kopen, anders sta je naderhand een uur in de rij.
    Dus parkeren is gewoon volgens één vast tarief?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Parkeren doe ik daar altijd onder de Arena. Prima bereikbaar en je bent ook zo weer weg. Wel vooraf even een uitrijkaart kopen, anders sta je naderhand een uur in de rij.
    Dus parkeren is gewoon volgens één vast tarief?
    http://www.heinekenmusichall.nl/route.php

    Staat nix bij over tarieven maar iig kun je daar in de buurt altijd je auto kwijt. Vind de HMH een prima zaal en ben er al heel wat keren geweest. Eigenlijk wel mijn favoriete zaal maar dat heeft ook met de nabijheid ervan voor mij te maken. Laatste keer met de Foo Fighters iig weer prima vermaakt. 8)

  11. #36

    Standaard

    Zaal is goed bevallen. Stond eerste rij in het midden. Normaliter heb je daar niet het beste geluid. Nu stond er een speaker vlak voor mijn neus. Dus zanger Jim Kerr goed kunnen horen (en zien)...

    Binnenkort betere beoordeling als ik bij David Gilmour zit...

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Binnenkort betere beoordeling als ik bij David Gilmour zit...
    En dat is dus zondag... Nog dvd.nl-ers die er heen gaan?

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Niemand ervaringen of concerten in de HMH ook daadwerkelijk op het aangegeven tijdstip beginnen(in dit geval 20.00)?
    Meestal hangt op de dag zelf een A4tje met up to date tijden bij de ingang. Mijn ervaring is dat ze stipt zijn!

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Wordt gokken... laatste trein terug is om 22.42. NS heeft gemeld dat vanwege Ajax - Roda JC er tussen 22.45 en 23.15 geen treinen rijden...
    Een streekgenoot van me had (bij Simple Minds concert) ook gegokt op de trein. Echter... er was ineens een voorprogramma waardoor SM niet om 20:00u begon, maar om 21:00u. En daardoor miste zij dus de trein... Gelukkig had ik een auto en kon ik dus voor taxi spelen...

  15. #40

    Standaard

    Die trein om 22:42u... Is dat vanuit Centraal of vanuit Duivendrecht? Het is erg krap en je moet er niet van staan kijken als je het niet haalt...

  16. #41

    Standaard

    Er is bijna altijd een voorprogramma bij een concert. De zaal moet om 23.30 leeg zijn. Een concert is vaak rond een uur of 23 afgelopen. Het kan zijn dat dit concert korter duurt, dat verschilt per artiest, maar als je pech hebt, dan moet je weg voordat het is afgelopen.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Er is bijna altijd een voorprogramma bij een concert. De zaal moet om half 12 leeg zijn. Een concert is vaak rond een uur of 23 (maar kan ook 23.15) afgelopen. Het kan zijn dat dit concert korter duurt, dat verschilt per artiest, maar als je pech hebt, dan moet je weg voordat het is afgelopen.
    Tsja, je kunt natuurlijk altijd weg voordat het afgelopen is...
    Ik ga zondag gewoon met mijn eigen auto naar David Gilmour!!!

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Heren bedankt voor de informatie.
    Niet iedereen op het forum is van het mannelijke geslacht hoor :wink: :P

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniel Raedts.
    Heren bedankt voor de informatie.
    Niet iedereen op het forum is van het mannelijke geslacht hoor :wink: :P
    Mijn excuses...
    Pff, dan moet ze maar een mooie, niets verhullende ava erbij zetten hoor...

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Pff, dan moet ze maar een mooie, niets verhullende ava erbij zetten hoor...
    Want? Ben je zonder ava per definitie een man?

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Pff, dan moet ze maar een mooie, niets verhullende ava erbij zetten hoor...
    Want? Ben je zonder ava per definitie een man?
    Yep! Face it girl, it's a men's world!

  22. #47

    Standaard

    Treinen richting Limburg stoppen tegenwoordig niet meer op station Duivendrecht maar op station Bijlmer. Is dus wat dichter bij de HMH

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Yep! Face it girl, it's a men's world!
    Tuurlijk knul. Als je iets maar lang genoeg denkt, dan ga je het blijkbaar ook geloven :wink:

    Maar ff ontopic, kan je niet een autootje huren ofzo?

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom Lempers
    Treinen richting Limburg stoppen tegenwoordig niet meer op station Duivendrecht maar op station Bijlmer. Is dus wat dichter bij de HMH
    Sterker nog ... dat is voor de deur. Vroegah moest je dan nog 2 halte's met de stinkmetro nemen (vanaf D'drecht) :x
    Co-StarTrader

  25. #50

    Standaard

    Of meereizen met de bus van roda jc :wink:

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •