Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 170 worden weergegeven.
  1. #51

  2. #52

    Standaard

    Heb vandaag mijn cells via pfan ontvangen ,suppersnelle levering,perfecte cells!!!
    Zeker een goede verkoper.
    En nu zou ik die titanic cells ook weeral willen!Maarja , net mijn andere binnengekregen , eerst die mooi opstellen!
    Have the time of your life...all over again!.!

  3. #53

    Standaard

    Heb wel weer interesse in de Titanic cells na de prachtige cells van Belle en het Beest. Heb wel wat vraagje:

    1) Weet je wat er op staat? Zo ja wat?
    2) Prijzen en het aantal cells dat je hebt. Als er weer verschillende dingen op de cells staat heb ik wel weer interesse in meerdere.

    PM of mail me. Heb in ieder geval zeker interesse.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  4. #54

    Standaard

    ik zou ook intresse hebben in Titanic film cells
    vraagje?
    wat is de prijs?
    wat staat er op?
    hoeveel heb je er?
    weet je welke scene?

  5. #55

    Standaard

    Prijs is 2€ per 10 cells (1 strip van tien of 2 strips van vijf cells).
    Beschikbaar: alle scenes die op de trailer staan.
    Gaat alleen door bij voldoende afname. Bij een totale afname van 150 cells of meer wil ik graag cells klaarmaken. Dus niet 150 cells per persoon (mag ook natuurlijk :wink: ), maar in totaal! Ik hoop op enig begrip hiervoor.
    Op deze manier kan ik nl. ook aan andere dure cells komen zoals LOTR, Matrix, Jurassic Park, James Bond, Indiana Jones e.d. komen.

  6. #56

    Standaard

    Ik heb in ieder geval interesse in filmcells van alledrie de LOTR films.
    Gaat het trouwens bij de titels waar je filmcells voor aanbiedt om de trailers waar scenes uit te kiezen zijn, of de gehele film?

  7. #57

    Standaard

    Heb wel interesse in James Bond en Indiana Jones
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door panzervos
    Ik heb in ieder geval interesse in filmcells van alledrie de LOTR films.
    Gaat het trouwens bij de titels waar je filmcells voor aanbiedt om de trailers waar scenes uit te kiezen zijn, of de gehele film?
    Het gaat om de scenes die in de trailer zitten.

    @Ron: Ik wil eerst afwachten hoeveel belangstelling er is voor Titanic

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pfan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door panzervos
    Ik heb in ieder geval interesse in filmcells van alledrie de LOTR films.
    Gaat het trouwens bij de titels waar je filmcells voor aanbiedt om de trailers waar scenes uit te kiezen zijn, of de gehele film?
    Het gaat om de scenes die in de trailer zitten.

    @Ron: Ik wil eerst afwachten hoeveel belangstelling er is voor Titanic
    Kun je mischien een lijst posten van andere titels die je evt aan kunt komen?

    Ik heb trouwens net een mooie manier gevonden om er meerdre 'ten toon te stellen'. Je neemt zon bak met 2 tl-buizen, daar plak je witte bakfolie voor, plank eronder, plankjes eromheen, dan 13x18 afdrukken photoshoppen om de cells tussen te plakken, en die op een standaardje ervoor zetten. Ik maak als het af is wel fotos om het te verduidelijken.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  10. #60

    Standaard

    Heb nog steeds interesse in de Titanic cells. Als het schip er in volle glorie op staat en Leo en Kate dan heb ik, afhankelijk van wat er precies opstaat. Als het allemaal verschillende zijn heb ik interesse in 2 grote (van 10) en 3 kleine (van 5). Net als de vorige keer dus.
    Eventueel als er echt veel verschillende zijn, misschien nog meer. Maar dat is dus afhankelijk van wat er verder voor scene's op staat.

    Je had het overigens over de trailer, bedoel je daar gewoon de trailer die op imdb te zien is?
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  11. #61

    Standaard

    @Ron: Die lijst zou veel te lang worden :wink: En daarbij komt nog dat de klassiekers zoals bijv. Indiana Jones veel te duur zou worden bij te weing belangstelling. Dan moet ik de cells veel te duur maken.

    @Sneaker: Het zijn inderdaad scenes uit de trailer zoals je die op Imdb kunt vinden. Ondanks de wat weinige belangstelling voor Titanic ben ik bereid om toch te starten met de verkoop van cells (voor prijzen zie topic). Stuur maar een Pm. Ik heb veel scenes beschikbaar!

    Laatste nieuwe: Men in Black 2 en Minority Report

    Gr. John

  12. #62

    Standaard

    Ik heb ze gisteren mogen ontvangen. De meeste strips waren mooier dan verwacht. Nu nog even verzinnen hoe ik ze ten toon ga stellen...

  13. #63

    Standaard

    Drie titels bijgevoegd:
    Gangs Of New York
    A Bug's Life
    Batman Returns

  14. #64

    Standaard

    Pm over Batman returns!


  15. #65

    Standaard

    Vandaag de Titanic cells binnengekregen en ze zijn weer prachtig. Bedankt en weer een gratis upje van mij :wink:.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #66

    Standaard

    Mulan en LOTR toegevoegd

  17. #67

  18. #68

    Standaard

    Kun je toevallig strips van The Usual Suspects aankomen? Ik ben evt ook nog op zoek naar Der Untergang, Moulin Rouge en Jesus Christ Superstar.
    We stand alone together...Preciousss...And like that, he's gone...
    My Website Mijn verkoopthread

  19. #69

    Standaard

    Ron, ik denk niet dat ik hieraan kan komen. Sorry!

  20. #70

    Standaard

    Mooie cells van Batman Returns!
    Mooie blauwe kleuren en een aantal top scenes, zal kijken of ik een fotootje kan realiseren, binnenkort.
    Bedankt!


  21. #71

    Standaard

    En hier zijn ze.

    In het echt zijn ze veel mooier en ik heb meerdere scenes gehad.


  22. #72

    Standaard

    Ik heb ze ook vandaag binnen gekregen van Filmcells Kill Bill, Spiderman, X Men 2, LOTR, super

  23. #73

    Standaard

    Ben sinds kort in het bezit van een filmscanner. Ik heb een paar foto's gemaakt van Scarface en Titanic cells.
    Van Scarface zijn nog maar drie strips van 5 cells van desbetreffende scene te koop! Zie topic.

  24. #74

    Standaard

    Voor de vetgedrukte titels heb ik de prijzen verlaagd. Dit geldt t/m zondagavond! Geen verzoek van specifieke scenes, je kan wel globaal aangeven wat je wil, bijv. hoofdrolspelers, actie scenes, e.d.
    Wat daarna overblijft wordt als bulk verkocht.

    Gr. John

  25. #75

    Standaard

    Update: 5 titels toegevoegd.

Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •