Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 71 van 71 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik heb dan ook besloten om de seizoenen los te kopen en zo mn collectie compleet te maken, dat kost dan wel een paar tientjes meer maar dan heb ik tenminste wel een fatsoenlijke verpakking.

    geld willen besparen door alles op een spindel te gooien.....idioten, als je dan een bepaalde aflevering nog eens een keer wil kijken en je weet niet precies waar die opstaat moet je eerst al die schijfjes gaan bekijken om hem te vinden, want een episode guide zal er niet bij zitten op die spindel
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #52

    Standaard

    Klein beetje off topic: De series The Shield, Starsky&Hutch en Dawson's creek zijn ook in spindel te verkrijgen...

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde Bekijk bericht
    Klein beetje off topic: De series The Shield, Starsky&Hutch en Dawson's creek zijn ook in spindel te verkrijgen...
    Van The Shield zijn in NL wel een aantal afleveringen gecut. De R1 is als enige uncut. Erg off topic, maar toch het vermelden waard

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Van The Shield zijn in NL wel een aantal afleveringen gecut. De R1 is als enige uncut. Erg off topic, maar toch het vermelden waard

    Dat is cut


    Net als die spindel verpakkingen, ik dacht dat ze het als soort proef deden bij Married with Children, maar het zijn er al gelijk meerdere hopelijk gaat dit floppen als een gek, dan zijn we er snel weer vanaf....en anders maar gewoon weer importeren (zoals ik vrijwel altijd al doe) indien mogelijk
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  5. #55

    Standaard

    Ik mag hopen dat dit nog meer foutloopt dan dat het enkel flopt... Zal denk ik ook wel. Ik bedoel, dit kun je mensen niet verkopen. Ik bedoel NIEMAND in de mainstream-consumeringswereld koopt al echt complete set-boxen, zijn ze meestal al redelijk te duur voor (en zeker nu, in tijden van crisis). Maar om nu, in die tijden van crisis, aan te komen met DIT, waarvan de verpakking echt rechtstreeks van een stadmarkt kan zijn geplukt? En dit zijn niet eens sets, tenminste ik vind ze te weinig nieuws hebben om sets te noemen. For fuck's sake, ik kan dit met een beetje m'n best doen sneller namaken dan zo'n grote boxset. En die grote boxsets zijn eigenlijk een main reason waarom mensen een serie niet in termijnen/los zou kopen of downloaden, maar als boxset kopen. Bij mij was het omdat 39,95 voor vier seizoenen Earl in één mooie luxe maar compacte box een perfect deal was, en de vier seizoenen los al te duur per stuk vond. ...Maar die spindels staan niet mooi in een kast (Let op mijn woorden, er komt een promotiecampagne "Je kunt ze hééél gemakkelijk opstapelen en in je kast zetten! =D" BRAAAAAK), zien er goedkoop uit, en kosten je toch 60 ballen. Absurd, achterlijk en asociaal.

    Kijk, ik keur niet het HELE idee af. Bij Married with Children had een spindel prima geweest kunnen zijn (Let op dat woordje 'kunnen'). Maar had er dan in ieder geval een witte wc-pot omheengedaan, als sier. Met in de pot zelf dan de DVD's, en een deksel erbovenop. Dikke giftset! Maar zelfs dát kan er anno 2013 niet van af, want het is crisis. En als antwoord op ons crisisprobleem komt Sony dus met een plastic staaf met 11 seizoenen aan plastic schijfjes en een plastic bokaal eromheen. Voor 60 fucking euro. Oh, en je krijgt er ook wat papier bij. xD

    Dit hele idee wordt hoe langer hoe debieler. xD Nog even en we kopen in de winkel een papiertje met een code en daarbij een websitelink. Dan kunnen we daar onze DVD binnenharken en door middel van imgburn en een lege DVD zelf branden. Kun je ze ook in een spindel stoppen! XDDDD
    Laatst aangepast door Samba-boy : 10-02-2013 om 18:47 Reden: Inderdaad, het is Sony in plaats van Fox

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Samba-boy Bekijk bericht
    Ik mag hopen dat dit nog meer foutloopt dan dat het enkel flopt... Zal denk ik ook wel. Ik bedoel, dit kun je mensen niet verkopen. Ik bedoel NIEMAND in de mainstream-consumeringswereld koopt al echt complete set-boxen, zijn ze meestal al redelijk te duur voor (en zeker nu, in tijden van crisis). Maar om nu, in die tijden van crisis, aan te komen met DIT, waarvan de verpakking echt rechtstreeks van een stadmarkt kan zijn geplukt? En dit zijn niet eens sets, tenminste ik vind ze te weinig nieuws hebben om sets te noemen. For fuck's sake, ik kan dit met een beetje m'n best doen sneller namaken dan zo'n grote boxset. En die grote boxsets zijn eigenlijk een main reason waarom mensen een serie niet in termijnen/los zou kopen of downloaden, maar als boxset kopen. Bij mij was het omdat 39,95 voor vier seizoenen Earl in één mooie luxe maar compacte box een perfect deal was, en de vier seizoenen los al te duur per stuk vond. ...Maar die spindels staan niet mooi in een kast (Let op mijn woorden, er komt een promotiecampagne "Je kunt ze hééél gemakkelijk opstapelen en in je kast zetten! =D" BRAAAAAK), zien er goedkoop uit, en kosten je toch 60 ballen. Absurd, achterlijk en asociaal.

    Kijk, ik keur niet het HELE idee af. Bij Married with Children had een spindel prima geweest kunnen zijn (Let op dat woordje 'kunnen'). Maar had er dan in ieder geval een witte wc-pot omheengedaan, als sier. Met in de pot zelf dan de DVD's, en een deksel erbovenop. Dikke giftset! Maar zelfs dát kan er anno 2013 niet van af, want het is crisis. En als antwoord op ons crisisprobleem komt Fox dus met een plastic staaf met 11 seizoenen aan plastic schijfjes en een plastic bokaal eromheen. Voor 60 fucking euro. Oh, en je krijgt er ook wat papier bij. xD

    Dit hele idee wordt hoe langer hoe debieler. xD Nog even en we kopen in de winkel een papiertje met een code en daarbij een websitelink. Dan kunnen we daar onze DVD binnenharken en door middel van imgburn en een lege DVD zelf branden. Kun je ze ook in een spindel stoppen! XDDDD


    Je bedoelt Sony ipv Fox

    Verder ben ik het er helemaal mee eens, een spindel kan ik op zich nog wel mee leven maar doe er dan een verpakking omheen da het in ieder geval op een boxset lijkt, dan ziet het er al beter en waardevoller uit.....ach ja, je doet er niks tegen, het enige wat helpt is gewoon boycotten die zooi
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  7. #57

    Standaard

    Bij MWC was toch een schoendoos een ideale verpakking geweest...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bij MWC was toch een schoendoos een ideale verpakking geweest...
    Idd Werner, toepasselijker had je dat niet kunnen maken

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bij MWC was toch een schoendoos een ideale verpakking geweest...
    Was mijn eerste gedachte, maar iedere complete boxset is al een schoenendoos opzich en... Tja, alles was beter geweest dan dit brolletje.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Bij MWC was toch een schoendoos een ideale verpakking geweest...
    En die was er ook, jaaaaren geleden bij MM eens zien staan. nu nog spijt van dat ik deze toen niet gekocht heb.

  11. #61

    Standaard

    Vandaag box zijn staan, wat een armoe zijn. Echt een spindel met daarin een flodderig papiertje, dat is het. Had toch niet stiekem de hoop dat het niet zo zou zijn, maar helaas! Ongelofelijk dat ze zoiets durven uitbrengen.

    Starsky & Hutch hebben ze ook zo uitgebracht. Wilde de serie aanschaffen maar heb hem maar lekker laten staan.

    Bah, wat een domper!!

  12. #62

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door oranje boven Bekijk bericht
    Vandaag box zijn staan, wat een armoe zijn. Echt een spindel met daarin een flodderig papiertje, dat is het. Had toch niet stiekem de hoop dat het niet zo zou zijn, maar helaas! Ongelofelijk dat ze zoiets durven uitbrengen.

    Starsky & Hutch hebben ze ook zo uitgebracht. Wilde de serie aanschaffen maar heb hem maar lekker laten staan.

    Bah, wat een domper!!
    Precies wat ik dacht dus, een veredelde Platinum-spindel. Daar haal ik zonder moeite ook altijd het flodderig papiertje eruit, onnodige extra zooi... En ook hier net zo flodderig. Stomme zet hoor, helaas zal DVD-kopend Nederland wel weer stom zijn. Maar zó stom om het voor 59/69 euro te kopen...?

  13. #63

    Standaard

    Ik was gisteren bij de plaatselijke freerecordshop en zag ze netjes op een rijtje staan, married with children, starsky & hutch en the shield......ik wil The Shield nog hebben als complete set maar echt niet zo, veel te cheap ogend......mijn god, sony ga je schamen!
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    En die was er ook, jaaaaren geleden bij MM eens zien staan. nu nog spijt van dat ik deze toen niet gekocht heb.

    Ja juist want ik heb de box in bezit en ziet er wel cool en degelijk uit.


  15. #65

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Ja juist want ik heb de box in bezit en ziet er wel cool en degelijk uit.

    Deze Genius uitgave!

    Maar helaas, ingewisseld voor een 'box' die geen box mag heten. Als je daarmee gezien wordt zou je jezelf spontaan gaan schamen als een illegale DVD-brandert.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Omdat ik dit net zag bij bol heb ik dit topic maar even opgegraven:


    Married With Children seizoen 1-11 (33 discs) Beschikbaar op 20.02.2013



    €59,99



    .......ik bedoel.....wtf? Wat is dat nou weer voor een manier van verpakken? Ik wil heel graag de complete serie kopen, maar nu weet ik het zo net nog niet
    Ik wou dit topic ook om deze zelfde reden kicken. En het lijkt nog een rage te worden ook.





    Ziet er echt extreem goedkoop uit. Als ik dit had gewild had ik de serie wel gebrand.

  17. #67

    Standaard

    Hahaha, wat een aanfluiting zeg. Dan ben je niet helemaal lekker als je aan zulke verpakkingen veel geld aan gaat uitgeven.

    Ik heb de eerste 5 seizoenen van MWC in de 'eerste' generatie verpakkingen, de digipacks. Seizoen 6-7-8 heb ik in die rode doosjes. Die vind ik al goedkoop genoeg uitzien, maar dat kan er zeker mee door. Ik moet ooit nog seizoen 9-10-11 aanschaffen.
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  18. #68

    Standaard

    Ik ben geloof ik de enige die het eigenlijk wel mooi, handig en zeer ruimtebesparend vind.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik ben geloof ik de enige die het eigenlijk wel mooi, handig en zeer ruimtebesparend vind.
    Heb de Shield box inmiddels binnen. Spindel is geen bezwaar, gaat toch de afvalbak in want de dvds gaan in een dvd-koffer.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Heb de Shield box inmiddels binnen. Spindel is geen bezwaar, gaat toch de afvalbak in want de dvds gaan in een dvd-koffer.

    Bij mij ook, tenzij er een mooie verpakking om zit en dat is bij een hoop series sowieso niet en het wordt steeds goedkoper.

  21. #71

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik ben geloof ik de enige die het eigenlijk wel mooi, handig en zeer ruimtebesparend vind.
    Als je je collectie bewaart in de vorm van DVD-koffers of DVD-mappen is het handig. Maar dan ook alleen dan. En zo gebruik ik ook de spindles vol lege DVD's.

    MAAR DIT IS EEN OFFICIEEL UITGEBRACHTE SERIE! Serieus, neem het me niet kwalijk, maar er is geen enkele uitgave die harder schreeuwt dat ze (en met ze bedoel ik de uitgevers die al genoeg aan ons verdienen) echt zo goedkoop mogelijk willen verdienen aan de sukkels die er 70 euro aan uitgeven, terwijl de productiekosten 3,50 euro zijn. Kijk, prima dat het functioneel is voor mensen met DVD-koffers, DVD-mappen. Echt, daar zijn deze budget-uitgaves voor bedoeld. Maar níet voor de achterlijke prijzen die ze nu hanteren in dat geval!

    Ik zou 29,95 euro voor deze krengen al te duur vinden. En dan ben ik blóedserieus.

    PS: Om even de beschrijving van Dawsons Creek op Bol.com te quoten: "Seizoen 1 t/m 6 in een mooie collector's Box." WUUUUUT? En de eerste gegadigde die zich dik vergist heeft in het plaatje meldt zich ook meteen, hier een review:

    De dvds zelf voldoen aan de verwachtingen, Dawson's Creek blijft geweldig. Wel jammer: ik dacht, zoals in de beschrijving staat, een mooie verzamelbox te ontvangen. Omdat ik de box bestelde terwijl hij pas een maand later leverbaar werd, dacht ik dat het plaatje dat erbij stond een tijdelijk plaatje was. Echter: dit is de daadwerkelijke verpakking. Geen mooie 'collector's box', maar een eenvoudig plastic bakje met een stapel dvd's. Jammer!
    Hoe is die fout ontstaan? Simpel. De shoebox-uitgave die er was van deze serie werd geleverd bij deze pagina. Sony heeft de uitgave naadloos omgewisseld, dus alle reviews vanaf 2007 staan er nog die nog spreken van een 'mooie box', waar anderen nu dus deze brol worden aangeleverd. Hij is fijn! :C
    Laatst aangepast door Samba-boy : 02-03-2013 om 22:20

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •