Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 71 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Op 8/11/2007 komt een box met alle seizoenen uit.

    Deze box is van McLeod's Daughters - Seizoen 1 t/m 5 (32DVD) (zie bol.com)

  2. #27

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    bump. Iemand ondertussen al een grotere foto of dergelijke ?

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Haarmans Bekijk bericht
    Hij is nú al overal uitverkocht, ik ben al weken bezig om hem voor een nette prijs te bemachtigen.

    Bol.com heeft hem niet lang voor 99,- euro aangeboden, nu staat ie op 119,99.
    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...&Section=VIDEO

    Ook Proxis bood hem voor maar 101,99 aan, maar ook daar uitverkocht.

    Hoeveel zouden ze er van gemaakt hebben? 100 ofzo?
    Die schoendoos intereseert me eigenlijk niet zo veel, is toch onhandig om in de kast te zetten, maar het is wel een leuke gadget.

    Weet iemand hier meer over?
    Wie is eigenlijk de producent hiervan?
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel Bekijk bericht
    Hij is nú al overal uitverkocht, ik ben al weken bezig om hem voor een nette prijs te bemachtigen.

    Bol.com heeft hem niet lang voor 99,- euro aangeboden, nu staat ie op 119,99.
    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...&Section=VIDEO

    Ook Proxis bood hem voor maar 101,99 aan, maar ook daar uitverkocht.

    Hoeveel zouden ze er van gemaakt hebben? 100 ofzo?
    Die schoendoos intereseert me eigenlijk niet zo veel, is toch onhandig om in de kast te zetten, maar het is wel een leuke gadget.

    Weet iemand hier meer over?
    Wie is eigenlijk de producent hiervan?
    Sony Pictures is de producent.

    Ik denk dat het uitverkocht zijn eerder te maken heeft met de pas afgelopen feestdagen en de aantrekkelijke prijs van de box. Het is bij mijn weten zeker geen limited edition of iets dergelijks (in mijn plaatselijke Mediamarkt alleen stonden er overlaatst bijna 100 van die dozen). Hij zal dus wel terug binnenkomen.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel Bekijk bericht
    Hij is nú al overal uitverkocht, ik ben al weken bezig om hem voor een nette prijs te bemachtigen.

    Bol.com heeft hem niet lang voor 99,- euro aangeboden, nu staat ie op 119,99.
    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...&Section=VIDEO

    Ook Proxis bood hem voor maar 101,99 aan, maar ook daar uitverkocht.

    Hoeveel zouden ze er van gemaakt hebben? 100 ofzo?
    Die schoendoos intereseert me eigenlijk niet zo veel, is toch onhandig om in de kast te zetten, maar het is wel een leuke gadget.

    Weet iemand hier meer over?
    Wie is eigenlijk de producent hiervan?
    Anders mag je die van mij wel overnemen, nog nieuw in de seal

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door robvanknegsel Bekijk bericht
    Hij is nú al overal uitverkocht, ik ben al weken bezig om hem voor een nette prijs te bemachtigen.

    Bol.com heeft hem niet lang voor 99,- euro aangeboden, nu staat ie op 119,99.
    http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSH...&Section=VIDEO

    Ook Proxis bood hem voor maar 101,99 aan, maar ook daar uitverkocht.

    Hoeveel zouden ze er van gemaakt hebben? 100 ofzo?
    Die schoendoos intereseert me eigenlijk niet zo veel, is toch onhandig om in de kast te zetten, maar het is wel een leuke gadget.

    Weet iemand hier meer over?
    Wie is eigenlijk de producent hiervan?
    Mediamarkt Utrecht heeft er iig nog een hele zooi staan.. 90 of 100 euro..


  9. #34

    Standaard

    Heb hem vorige week via Mediadis.nl besteld en opgehaald op een Kiala punt waar ik nog nooit van had gehoord. 99,- euro, dus niks te veel voor 33 DVD's.

    Het valt me nu pas op dat die uitzendingen hooguit 22 minuten duren. Met de reclames op TV zit het half uur zo vol.

    Keurige en waardevolle collectie waar ik nog veel van ga genieten.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  10. #35

    Standaard

    wat voor verpakking hebben de seizoenen die in de schoenendoos zitten? gewoon de digipacks die los te koop zijn of van die dikke keepcases o.i.d? bij voorbaat dank
    Laatst aangepast door Eric B. : 01-02-2008 om 16:14
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    wat voor verpakking hebben de seizoenen die in de schoenendoos zitten? gewoon de digipacks die los te koop zijn of van die dikke keepcases o.i.d? bij voorbaat dank


    ?
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    wat voor verpakking hebben de seizoenen die in de schoenendoos zitten? gewoon de digipacks die los te koop zijn of van die dikke keepcases o.i.d? bij voorbaat dank
    Zijn de digipacks die ook los te koop zijn in de box.
    “Judge you are a greedy, sniveling, little wimp. But to show you there are no hard feelings, I’m going to sleep with your wife.”Denny Crane (William Shatner), Boston Legal
    Collectie overzicht - TE KOOP/TE RUIL

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CFNL Bekijk bericht
    Zijn de digipacks die ook los te koop zijn in de box.

    nice, bedankt voor je antwoord die ga ik over een tijdje ook maar eens aanschaffen dan
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M Bekijk bericht
    wat voor verpakking hebben de seizoenen die in de schoenendoos zitten?
    Echt een schoendoos vind ik het overigens niet.
    Hij is erg vierkant en de lay out geeft helemaal geen hints dat dit als schoendoos bedoeld was.
    I'm gonna make you an offer you can't refuse!

  15. #40

    Standaard

    Omdat ik dit net zag bij bol heb ik dit topic maar even opgegraven:


    Married With Children seizoen 1-11 (33 discs) Beschikbaar op 20.02.2013



    €59,99



    .......ik bedoel.....wtf? Wat is dat nou weer voor een manier van verpakken? Ik wil heel graag de complete serie kopen, maar nu weet ik het zo net nog niet
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Omdat ik dit net zag bij bol heb ik dit topic maar even opgegraven:


    Married With Children seizoen 1-11 (33 discs) Beschikbaar op 20.02.2013



    €59,99



    .......ik bedoel.....wtf? Wat is dat nou weer voor een manier van verpakken? Ik wil heel graag de complete serie kopen, maar nu weet ik het zo net nog niet
    Wat een verschrikkelijke manier van verpakken van een serie zeg, dit koop je toch niet?.

    Ik heb deze serie ook compleet op DVD, maar dan in deze vorm :



    Heb dus 11 seizoenen in 11 van deze verpakkingen, is vele malen mooier en beter dan deze nieuwe manier.

    Ik heb er 6,99 per seizoen voor betaald, is dan wel duurder, maar dat had ik er wel voor over, zeker als ik deze nieuwe verpakking zie.

  17. #42

    Standaard

    Heb je de verpakking al eens gezien van McGyver The Complete Series? Niet veel beter hoor en ik denk dat zowat alle klassieke reeksen in zulke verpakking heruitgebracht zullen worden. kans op krasjes wel reeel zou ik zo zeggen.

  18. #43

    Standaard

    Had dan gewoon 2 dikke keepcases gedaan met in de ene 5 seizoenen en in de ander 6, dat is al een stuk netter dan een spindel met 33 dvd's en een plaatje eromheen.....dat is gewoon luiheid
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric B. Bekijk bericht
    Omdat ik dit net zag bij bol heb ik dit topic maar even opgegraven:


    Married With Children seizoen 1-11 (33 discs) Beschikbaar op 20.02.2013



    €59,99



    .......ik bedoel.....wtf? Wat is dat nou weer voor een manier van verpakken? Ik wil heel graag de complete serie kopen, maar nu weet ik het zo net nog niet
    Ik heb de US uitgave gekocht, die zit er ook ongeveer zou uit, maar zit wel een echte DVD box i.p.v. zo'n rond ding. De dvd's zijn wel gestapeld, alleen ik heb er dan ook geen 60 euro voor betaald. Ik heb de US box-set nieuw & geseald gekocht voor iets van 20 dollar, ca. 15 euro. Dat is dus 4x goedkoper dan bol.com.

  20. #45

    Standaard

    Nee toch... Ik heb zoiets opgevangen dat er inderdaad iets als dit gepland stond... Maar kom op, het is potverdomme 2013 en dan gaan we complete serie als spindels verkopen? In 2004 of 2005 flikten ze al zoiets in Amerika, hoefden ze niet lang te proberen want het werkte niet. Wanneer TVshowsondvd.com weer door google als malware-vrij wordt bestempeld zal ik hier eens een artikeltje quoten.

  21. #46

    Standaard

    Dit is geen € 60 waard voor mij. 't Is precies zo een spindelke met lege dvd's die je bij Aldi koopt. Die schijfjes zullen niet lang krasvrij blijven denk ik.

  22. #47

    Standaard

    Ik héb alle seizoenen van MWC. Ga ze zeker niet vervangen door zo'n cheapskate versie waarbij je niet eens een box krijgt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arno92 Bekijk bericht
    Dit is geen € 60 waard voor mij. 't Is precies zo een spindelke met lege dvd's die je bij Aldi koopt. Die schijfjes zullen niet lang krasvrij blijven denk ik.
    Is het ook niet: Productiekosten €6,50. En dan druk ik me al optimistisch uit.

    Bij een complete serie-box (Of seizoensboxen en eigenlijk iedere DVD-uitgave, for any matter) verwacht je kwaliteit. Die krijg je bijna nooit, dus koop ik bijna nooit complete series in één set. Enkel de grote My Name is Earl-box van 4 seizoenen zit in een mooie robuuste kartonnen box met daaromheen nog een slipcase van hetzelfde karton met daarover een goed en mooi glimmend papier (Wat ook over de box zelf heenzit), en iedere DVD in een veilige eigen houder. Prijs? Ik weet niet hoeveel hij normaal kost maar ik heb voor deze, 16 DVD's, 4 seizoenen, €34,95 betaald. Niets meer.

    En de site is weer malwarevrij:


    Complete series packaging can be amazing (The West Wing, Six Feet Under) and dreadful, but I think we've hit a new low in packaging design. Sony is using a new "hub" design for two of their sets out today, What's Happening and ]Soap, and it'll likely take the award of "Worst DVD Packaging Ever." Sony's goal was to create a package that takes up less space on the shelf, and is cheap to produce. Those sound like great goals, but the most important part of any package should be keeping the discs safe, and that's where this could become a disaster.

    Both sets contain two parts, the cardboard outer case, and the inside plastic part. The cardboard opens up like a book, with the plastic part sliding out of the spine part (see photo 1). The cardboard on the plastic is there to hold the discs in place, except they still slide around due to the huge gap between the discs and the cardboard. The discs themselves, all 9 of them, are on one plastic spindle (see photo 2). The plastic feels extremely cheap, like some packaging that you discard after you remove what it held, except in this case it's not supposed to be discarded.

    I can't tell you how many complaints I've received over packaging that has overlapping discs. Consumers hate having to remove one disc to get to another, and this is far worse. Want to get at disc 8? You'll have to remove discs 1-7 first. The packaging also causes the discs to touch each other - 100% of the disc touches the disc below it. Get a piece of dust, dirt or sand in there and you can expect to find a nice circular scratch on your disc if they start spinning. It's also a bit laughable that Sony was trumpeting the smaller packaging when the spindle is only half full (that's right, the set could have been half the size).

    So, while the set will save space on your shelf, and it's cheap for Sony to produce, is it the best choice for consumers picky about their packaging? No way.

    http://www.tvshowsondvd.com/news/Sit...ging-Ever/9813

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik héb alle seizoenen van MWC. Ga ze zeker niet vervangen door zo'n cheapskate versie waarbij je niet eens een box krijgt.
    Ik heb bijna alle boxen in first edition maar kon verdorie niet meer aan de eerste uitgave (in digibox) komen van seizoen 10 en 11. Te langerlesse maar de keepcase-boxen gekocht en zoals ik het nu zie geen slechte keuze...

  25. #50

    Standaard

    Ik las laatst dat er een aantal series als spindel-versie zouden komen waaronder Married. Maar sorry dit komt er nooit in. Dit vind ik een te ver gaande bezuiniging.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •