Pagina 74 van 76 EersteEerste ... 246470717273747576 LaatsteLaatste
De resultaten 1.826 tot 1.850 van 1899 worden weergegeven.

Discussie: Prison Break [FOX]

  1. #1826

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Exxon Bekijk bericht
    Maar echte info is er verder niet, de dvd komt uit op 21 juli.

    Er staat bij het persbericht: The shocking series conclusion was just the beginning. Secrets revealed and mysteries solved. The truth will blow you away.
    Yip, hij leeft wss nog, en het graf was een set-up

  2. #1827

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rorschach Bekijk bericht
    Yip, hij leeft wss nog, en het graf was een set-up
    Dat is wel waar ze op het internet over speculeren.

    Van prisonbreakbuff.com:

    I have seen the special that shows the 4 missing years from the season finale … Michael is not dead. He has gone back to the doctors from the company which still exists although the general is dead. They performed additional surgery in return for his commitment to work for them. After the success of the surgery he faked his death with the help of Kellerman and the US government after agreeing to help them bring the company to its knees. Other stories with the other characters’ lives mix into the show. The visit to the grave was only to commemorate his success at tricking the company into believing he was dead and ending its reign.”–

    Maar goed, dat kan dus ook grote onzin zijn.

    Dit stond in het persbericht op tvshowsondvd.com

    The federal government can't touch Michael Scofield, so they're going after the women he loves. When Sara is arrested for murder, only Michael can rescue her - and their unborn child - from an impenetrable women's prison. With a price on Sara's head and time running out, Michael must rely on his deadliest enemies to help attempt the most daring breakout ever. Combining white-knuckle intensity with jaw-dropping action and suspense, this is Prison Break like it's never been seen before. Don't miss a chance to make The Final Break!

    Maar we hoeven dus waarschijnlijk toch niet te wachten tot juli, want aanstaande dinsdag komt hij op de Engelse tv, die zend de special wel gewoon uit. (Sky 1)

  3. #1828

    Standaard

    Dus we krijgen én The Final Break én nog twee afleveringen. Ze weten ook niet wanneer zo moeten stoppen zech...

  4. #1829

    Standaard

    The final break is het einde hoor. De speeltijd daarvan is zon 2 tot 2,5 uur, dus een aflevering of 4 in lengte.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  5. #1830

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    The final break is het einde hoor. De speeltijd daarvan is zon 2 tot 2,5 uur, dus een aflevering of 4 in lengte.
    Ik dacht dat het 85 min. was? 2 afleveringen?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  6. #1831

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik dacht dat het 85 min. was? 2 afleveringen?
    Is inderdaad 2 afleveringen hoor. Nog nooit gehoord van 2 tot 2,5 uur.
    BD (1243) What i Watch

  7. #1832

    Standaard

    Ik meende gelezen te hebben dat The final break ruim 2 uur ging duren...
    Maar ik zat fout want:

    This direct-to-DVD episode consists of the two episodes from season four ('The Old Ball and Chain' and 'Free') that were not aired in America, in one 88-minute feature. The Final Break continues from the season four series finale and is scheduled for Blu-ray and DVD release on July 21, 2009. The episodes will be exclusively broadcast on Sky1[22] in the UK and yes stars Action[citation needed] in Israel in the week following the final episodes "Rate of Exchange" and "Killing Your Number".
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  8. #1833

    Standaard

    Nou.... The Final Break was erg spannend, weer een beetje op het niveau van Seizoen 1. Het einde, en dus nu echt het einde, was mooi! Prison Break is ten einde en ik ben tevreden met hoe ze het hebben laten eindigen....

    Mooi om te zien hoe Bagwell de General er in luist en hoe Michael het weer klaarspeelt om Bagwell te naaien, erg mooi. En natuurlijk Mahone die de hele FBI erin luist, héhé... En Gretchen, blijkt ze toch een hart te hebben!
    Hey, you fat Irish prick! You put my fucking money to sleep. You go get my fucking money or I'll put your fucking brain to sleep.

  9. #1834

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R3puls3 Bekijk bericht
    Nou.... The Final Break was erg spannend, weer een beetje op het niveau van Seizoen 1. Het einde, en dus nu echt het einde, was mooi! Prison Break is ten einde en ik ben tevreden met hoe ze het hebben laten eindigen....

    Mooi om te zien hoe Bagwell de General er in luist en hoe Michael het weer klaarspeelt om Bagwell te naaien, erg mooi. En natuurlijk Mahone die de hele FBI erin luist, héhé... En Gretchen, blijkt ze toch een hart te hebben!
    Zoals hij zegt: prachtig einde om toch wel een goede serie mee te eindigen! Zeker de moeite waard om te kijken.

  10. #1835

    Standaard

    Nog meer Prison Break?

    whoa!
    (btw. made you look!)

    Laatst aangepast door Schenkstroop : 25-05-2009 om 21:04

  11. #1836

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël V. Bekijk bericht

    Ik ben het wel eens met de beslissing om er na dit seizoen een punt achter te zetten. Er is geen geloofwaardige basis om de serie voort te zetten met een vijfde reeks.
    Maar waar geld is is een weg.Ik vind het ook wel genoeg zo. Mooie afsluiter. In 1 aflevering heel wat dingen uit de doeken gedaan. En dat van michael+terug naar comapny+fake death


    oh good god where does this plot-twisting stop?!
    Laatst aangepast door Schenkstroop : 25-05-2009 om 21:06

  12. #1837

    Standaard

    Vond het zeker een hele goede aflevering, met een mooi einde.

    Misschien wordt er nog wel een spin-off gemaakt De titel Prison Break: The Gretchen Morgan Files circuleerde op internet..

  13. #1838

    Standaard

    Misschien komt dat het Grechten spin-off verhaal simpelweg doordat men opnames/snapshots heeft gezien van deze film.

    Overigens is deze nogal te vroeg gelekt of niet? Ik dacht dat de release pas in juli was.

    Wat ik ervan vond... Nogal een schaamteloze herhaling van zetten. Een soort kopie van het eerste seizoen in 80 min. gepropt. Daarentegen was seizoen 1 wel erg goed, dus beter goed gejat dan... Wat dat betreft was dit vermakelijker dan de serie in seizoen 3 en het grootste deel van seizoen 4 was.

    Voor mij nu in ieder geval nooit meer Prison Break. Het was net te doen voor een keertje, maar zeker niet vaker. En alleen seizoen 1 herkijken is ook weer zo zinloos. Bovendien valt die in de herkijk denk ik ook tegen, als alle plottwists al bekend zijn.
    Hopelijk breekt Wentworth Miller verder niet door, brengt bijna eigenhandig de serie om zeep met zijn verschrikkelijk slechte acteerwerk. Gelukkig zijn er altijd goede bijrollen geweest, vooral Mahone (mijn favo personage met stip) en T-Bag.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  14. #1839

    Standaard

    Ik heb het ook net gezien.

    Nogal overbodig om dit te maken maar het was wel vermakelijk. Er zijn enkele zaken verklaard zoals Michaels dood en hoe het verder ging met bv T Bag in de bajes maar PB had ook prima met de laatste echte aflevering kunnen eindigen. Dit was vermakelijk maar erg ongeloofwaardig. Toevallig zeg...1 bajes waar zowel de generaal, T Bag, Gretchen als Sarah zitten. En nog erger was hoe simpel de uitbraak was. Of men bij de gevangenissen amateurs zijn...maar ach, het is PB dus we zijn het gewend. Wel flink geergerd aan die irritante gevangene die de baas was, die met die nogal opvallende bril. Wat een trol zonder acteertalent en uitstraling. Het allerlaatste stukje was wel aardig, geeft de serie wat emotie mee.

    Seizoen 1 was top, 2 tot 4 vermakelijk maar overdreven en the final break was overbodig maar best te kijken. Wel goed dat ze er nu echt mee stoppen want nog een seizoen was volslagen onzinnig geweest.
    DIT IS MIJN CLUB, MIJN IDEAAL, DIT IS DE MOOISTE CLUB VAN ALLEMAAL !! HIER LIGT MIJN HART, MIJN VREUGDE, MIJN VERDRIET. HET KAN DOOIEN, HET KAN VRIEZEN, WE KUNNEN WINNEN OF VERLIEZEN, MAAR EEN BETERE CLUB DAN DEZE IS ER NIET !!!

  15. #1840

    Standaard

    Hij is niet te vroeg gelekt want: The episodes will be exclusively broadcast on Sky1[22] in the UK and yes stars Action[citation needed] in Israel in the week following the final episodes "Rate of Exchange" and "Killing Your Number".

    Ik kan het niet met je eens zijn Patrick, Wentworth Miller deed het toch echt wel goed en in elk seizoen....
    Hey, you fat Irish prick! You put my fucking money to sleep. You go get my fucking money or I'll put your fucking brain to sleep.

  16. #1841

    Standaard

    Aardige aflevering maar toch overbodig. Ze hadden deze aflevering niet hoeven te maken want ik vond de afgelopen aflevering al een goed/mooi einde hebben.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  17. #1842

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Misschien komt dat het Grechten spin-off verhaal simpelweg doordat men opnames/snapshots heeft gezien van deze film.

    Overigens is deze nogal te vroeg gelekt of niet? Ik dacht dat de release pas in juli was.

    Wat ik ervan vond... Nogal een schaamteloze herhaling van zetten. Een soort kopie van het eerste seizoen in 80 min. gepropt. Daarentegen was seizoen 1 wel erg goed, dus beter goed gejat dan... Wat dat betreft was dit vermakelijker dan de serie in seizoen 3 en het grootste deel van seizoen 4 was.

    Voor mij nu in ieder geval nooit meer Prison Break. Het was net te doen voor een keertje, maar zeker niet vaker. En alleen seizoen 1 herkijken is ook weer zo zinloos. Bovendien valt die in de herkijk denk ik ook tegen, als alle plottwists al bekend zijn.
    Hopelijk breekt Wentworth Miller verder niet door, brengt bijna eigenhandig de serie om zeep met zijn verschrikkelijk slechte acteerwerk. Gelukkig zijn er altijd goede bijrollen geweest, vooral Mahone (mijn favo personage met stip) en T-Bag.
    Die gast IS gewoon Micheal Scofield. Ge zou daar gewoon geen andere kop kunnen opplakken! En in mijn mening is zijn acteerwerk nog zo slecht niet, het is perfecct gespeeld zoals Michael Scofield zou zijn, moest hij een echt persoon geweest zijn

  18. #1843

    Standaard

    De beste man kan echt niet acteren, vooral als hij stukken moet doen die emotioneel wat zwaarder zijn, valt hij genadeloos door de mand.
    Hij begint ook regelmatig te fluisteren?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  19. #1844

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AjaxLitmanen Bekijk bericht
    Ik heb het ook net gezien.

    Nogal overbodig om dit te maken maar het was wel vermakelijk. Er zijn enkele zaken verklaard zoals Michaels dood en hoe het verder ging met bv T Bag in de bajes maar PB had ook prima met de laatste echte aflevering kunnen eindigen. Dit was vermakelijk maar erg ongeloofwaardig. Toevallig zeg...1 bajes waar zowel de generaal, T Bag, Gretchen als Sarah zitten. En nog erger was hoe simpel de uitbraak was. Of men bij de gevangenissen amateurs zijn...maar ach, het is PB dus we zijn het gewend. Wel flink geergerd aan die irritante gevangene die de baas was, die met die nogal opvallende bril. Wat een trol zonder acteertalent en uitstraling. Het allerlaatste stukje was wel aardig, geeft de serie wat emotie mee.

    Seizoen 1 was top, 2 tot 4 vermakelijk maar overdreven en the final break was overbodig maar best te kijken. Wel goed dat ze er nu echt mee stoppen want nog een seizoen was volslagen onzinnig geweest.
    Mee eens. Voor geloofwaardigheid moet je hier niet zijn. Voor lekker snel popcornvermaak des te meer. The Final Break had als serie-afsluiter inderdaad niet gehoeven. Zeker vermakelijk, maar inhoudelijk overbodig.

    Deze serie zal uiteindelijk toch herinnerd worden vanwege het uitstekende eerste seizoen. Van de manhunt uit Season 2 kan ik ook zeker genieten. Ietsje minder dan het origineel, maar toch goed. Vooral vanwege Mahone als nieuwe toevoeging.
    Het is jammer dat ze de boel hebben laten ontsporen in het ultiem verwarrende Season 3, maar Season 4 maakt wat mij betreft toch erg veel goed. Een duidelijk verhaal met een duidelijk doel voor de club om gedurende 22 episodes na te streven. Daarbij genoeg actie, vaart en spanning. De personages kregen hier ook weer hun verloren dynamiek terug, waardoor het weer vermakelijk werd om hun belevenissen te volgen.

    Als het laatste seizoen een tegenvaller was geworden stonden de boxsets nu in mijn verkooptopic. In tegenstelling tot Heroes is dat hier niet het geval. De serie heeft zich uitstekend gecorrigeerd, dus het laatste seizoen + Final Break komen er nog wel in op DVD. Vervanging op Blu-Ray vind ik dan weer iets te veel eer.

    En die "trol" was Lori Petty. Als vrouwelijke T-Bag inderdaad een nogal lachwekkend figuur. Je kent haar misschien nog wel uit Point Break, of Free Willy. Ze deed ook het '90's debacle Tank Girl.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  20. #1845

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    De beste man kan echt niet acteren, vooral als hij stukken moet doen die emotioneel wat zwaarder zijn, valt hij genadeloos door de mand.
    Hij begint ook regelmatig te fluisteren?
    Dat weten ze zelf ook denk ik. Het moment in seizoen 3 dat hij hoort dat Sarah dood is moet ie emotie tonen en het enige wat je ziet is dat ie weg strompelt met z'n handen bij z'n gezicht met flink muziek onder de scene

  21. #1846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Dat weten ze zelf ook denk ik. Het moment in seizoen 3 dat hij hoort dat Sarah dood is moet ie emotie tonen en het enige wat je ziet is dat ie weg strompelt met z'n handen bij z'n gezicht met flink muziek onder de scene
    Vergeet de slow-motion niet Inderdaad wel een extreem slecht moment wat je daar aanhaalt. Gelukkig is het meestal niet zó beroerd.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  22. #1847

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Vergeet de slow-motion niet Inderdaad wel een extreem slecht moment wat je daar aanhaalt. Gelukkig is het meestal niet zó beroerd.
    Dat is waar ook ja En volgens mij ook nog van die over gestyleerde vage shots tussen door om de kijker hetzelfde gevoel van verdwazing te geven.

    Dat was inderdaad wel een dieptepunt. Terwijl dat fluisteren in seizoen 1 nog nuttig was om te zorgen dat de cipiers hem niet hoorde, wisten wij veel dat ie dat nog 3 seizoenen zou doen.

    Moet The Final Break nog kijken trouwens, komt van het weekend wel.

  23. #1848

    Standaard

    Helaas http://www.slashfilm.com/2009/05/27/...ioshock-movie/

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Hopelijk breekt Wentworth Miller verder niet door, brengt bijna eigenhandig de serie om zeep met zijn verschrikkelijk slechte acteerwerk.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  24. #1849

    Standaard

    Helaas? Nope, dat is goed nieuws, mocht het waar zijn. Want het is nu niet meer dan een gerucht...
    Hey, you fat Irish prick! You put my fucking money to sleep. You go get my fucking money or I'll put your fucking brain to sleep.

  25. #1850

    Standaard

    Fluisterd de hoofdrol speler van Bioshock ook altijd dan?
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

Pagina 74 van 76 EersteEerste ... 246470717273747576 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •