Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Aan allen die recent contact hebben gehad met Duco Feenstra

    Wil iedereen die recent DVD's heeft gekocht van of verkocht aan Duco Feenstra contact met mij opnemen via tomasvanderveen@yahoo.com. (DUS NIET VIA DIT FORUM!)

  2. #2

    Standaard

    Lijkt me meer iets voor: http://www.dvd.nl/forum/forumdisplay.php?f=31

    :wink: excuses
    idd: Diana en ik zijn een dvd-stelletje

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk van der Weerdt
    Lijkt me meer iets voor: http://www.dvd.nl/forum/forumdisplay.php?f=31

    :wink: excuses
    Verplaatst. :wink:

  4. #4

    Standaard

    Ik wacht nu al een tijdje op de x-files seizoenen maar ik hoor helemaal niks meer van Duco Feenstra...

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Ik wacht nu al een tijdje op de x-files seizoenen maar ik hoor helemaal niks meer van Duco Feenstra...
    Ik zou me geld terug krijgen, maar heb ook nog niets gezien

  6. #6

    Standaard

    Heb van Azazel ook een pm gehad dat hij niks meer hoort Hidde dus vrees dat we kunnen fluiten naar onze centen.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Heb van Azazel ook een pm gehad dat hij niks meer hoort Hidde dus vrees dat we kunnen fluiten naar onze centen.
    Jullie hebben ook allemaal het verhaal gekregen dat hij in het ziekenhuis lag?

  8. #8

    Standaard

    Ja, met daarbij de optie te wachten of het geld terug.

  9. #9

    Standaard

    vertel: wat is er aan t handje??
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Heb van Azazel ook een pm gehad dat hij niks meer hoort Hidde dus vrees dat we kunnen fluiten naar onze centen.
    Denk het ook, niet dat ik ooit een deal met hem ben aangegaan maar in het verleden erg slecht contact gehad
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    vertel: wat is er aan t handje??
    Deal met hem gesloten voor het eerste seizoen van x-files. Geld overgemaakt, maar duurt erg lang. Dan krijg ik bericht van die Thom dat Duco in het ziekenhuis ligt en dat hij de zaken af zal handelen. Daar komt geen ene fuck van terecht, omdat hij niets wil opsturen en hij ook niet het geld wil overmaken. Volgens hem zou hij nu alweer een week thuis zijn, maar we krijgen nog steeds niets te horen van Duco.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    vertel: wat is er aan t handje??
    Deal met hem gesloten voor het eerste seizoen van x-files. Geld overgemaakt, maar duurt erg lang. Dan krijg ik bericht van die Thom dat Duco in het ziekenhuis ligt en dat hij de zaken af zal handelen. Daar komt geen ene fuck van terecht, omdat hij niets wil opsturen en hij ook niet het geld wil overmaken. Volgens hem zou hij nu alweer een week thuis zijn, maar we krijgen nog steeds niets te horen van Duco.
    dit soort lui zou je toch echt liefst keihard de grond in schoppen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    vertel: wat is er aan t handje??
    Deal met hem gesloten voor het eerste seizoen van x-files. Geld overgemaakt, maar duurt erg lang. Dan krijg ik bericht van die Thom dat Duco in het ziekenhuis ligt en dat hij de zaken af zal handelen. Daar komt geen ene fuck van terecht, omdat hij niets wil opsturen en hij ook niet het geld wil overmaken. Volgens hem zou hij nu alweer een week thuis zijn, maar we krijgen nog steeds niets te horen van Duco.
    dit soort lui zou je toch echt liefst keihard de grond in schoppen
    dan zal ik ze voor je vasthouden :wink:
    Five-Star Trader / SafeTrader
    934 trades (nog steeds 2de plaats in de traderslijst!!!)

  14. #14

    Standaard

    Ik ben ook verwikkeld in deze deal, maar ik heb wat meer informatie omtrent Duco, bestaande uit foto's en adressen en telefoonnummers. Vooralsnog wil ik eerst even controleren of hij inderdaad in het ziekenhuis ligt, want alle informatie die ik kan vinden over hem duidt niet echt op een ervaren oplichter. Ik hou jullie wel op de hoogte via deze thread.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Ik ben ook verwikkeld in deze deal, maar ik heb wat meer informatie omtrent Duco, bestaande uit foto's en adressen en telefoonnummers. Vooralsnog wil ik eerst even controleren of hij inderdaad in het ziekenhuis ligt, want alle informatie die ik kan vinden over hem duidt niet echt op een ervaren oplichter. Ik hou jullie wel op de hoogte via deze thread.
    Oke thx

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mokka
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    vertel: wat is er aan t handje??
    Deal met hem gesloten voor het eerste seizoen van x-files. Geld overgemaakt, maar duurt erg lang. Dan krijg ik bericht van die Thom dat Duco in het ziekenhuis ligt en dat hij de zaken af zal handelen. Daar komt geen ene fuck van terecht, omdat hij niets wil opsturen en hij ook niet het geld wil overmaken. Volgens hem zou hij nu alweer een week thuis zijn, maar we krijgen nog steeds niets te horen van Duco.
    dit soort lui zou je toch echt liefst keihard de grond in schoppen
    dan zal ik ze voor je vasthouden :wink:
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #17

    Standaard

    Ok, ik zit te twijfelen of ik zijn adres hier mag posten, aangezien hij nogal wat mensen iets schuldig is. Redactie? Welicht plus foto? Ik woon niet bepaald bij Groningen, misschien een ander 'slachtoffer' wel?

    grt
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  18. #18

    Standaard

    Ik heb een mailtje gekregen van Thom

    Hidde,

    Hoewel ik eigenlijk niet meer als intermediair voor Duco wilde optreden, toch nog even het volgende; maar even via jou, omdat het forum mijn wachtwoord niet meer accepteerd. Voor zowel jou als Bjorn zijn woensdagavond betaalopdrachtende deur uit gegaan voor terugstorting van gedane betalingen. Conform afspraak, dus. Alleen met wat vertraging, dat wel.
    Anderen hebben aangegeven liever te willen wachten en alsnog de boxen te willen ontvangen. Is natuurlijk ook prima.
    Van enkelen (Azazel, Paul Heijmans en Xelko) heb ik geen rekeningnummer, en kan ik dus ook niets terugstorten.
    En van Jan Tran kan ik helemaal nergens iets terugvinden over gedane transacties met Duco.

    Wie alsnog een terugstorting wenst, moet mij de juiste gegevens maar even mailen; inmiddles beschik ik over de mogelijkheden e.e.a in orde te maken.
    Realiseer je wel dat ik niet, zoals de meesten van jullie kennelijk wel, dagelijks mijn mail lees.

    groet,

    Thom
    Hopelijk komt het in orde, maar echt netjes word er niet gehandeld.

  19. #19

    Standaard

    Ok. Ben benieuwd.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  20. #20

    Standaard

    OK zal hem eens mailen dan. Alvast bedankt Hidde.

  21. #21

    Standaard

    Krijg nog steeds geen antwoord.... gvd.

  22. #22

    Standaard

    Ik heb het zogenaamd teruggestorte geld ook nog niet ontvangen. Ik weet niet hoelang traditionele betaalopdrachten daar over moeten doen, anders heb ik straks wel het adres van Duco om het bij hem thuis op te halen. :P
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  23. #23

    Standaard

    Nog steeds geen geld binnen :x
    Bjorn heb jij al het geld binnen?

  24. #24

    Standaard !

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Nog steeds geen geld binnen :x
    Bjorn heb jij al het geld binnen?
    26-10-2005 by 1490.93.306
    D.T. FEENSTRA bij € 120,00
    MET EXCUUS VOOR DE VERTRAGING

    Yes! Ok, Duco is officieel geen oplichter. Neem aan dat jullie je geld ook zullen krijgen eerdaags.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  25. #25

    Standaard Re: !

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1101
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Nog steeds geen geld binnen :x
    Bjorn heb jij al het geld binnen?
    26-10-2005 by 1490.93.306
    D.T. FEENSTRA bij € 120,00
    MET EXCUUS VOOR DE VERTRAGING

    Yes! Ok, Duco is officieel geen oplichter. Neem aan dat jullie je geld ook zullen krijgen eerdaags.
    Ik heb het vandaag ontvangen. Is goed opgelost zo, maar voortaan toch wat sneller en de communicatie moet beter. En het is goed als iemand probeert te helpen, omdat de verkoper het vanwege omstandigheden niet zelf kan, maar als je zegt dat je het gaat regelen moet je wel zorgen dat je het ook kan, anders lijkt het net alsof je aan het lijntje gehouden word.

    Het is zo goed opgelost en hoop dat de andere ook snel hun gekochten dvd's ontvangen.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •