De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sophie Scholl - Die Letzten Tage (2005)

    Sophie Scholl - Die Letzten Tage (2005)

    Lente, 1943. De Duitsers verliezen de slag bij Stalingrad en in Duitsland zelf gaan voorzichtig anti-Hitler stemmen op. Sophie Scholl en haar broer Hans, studenten, delen pamfletten uit in de universiteit van München als ze worden gearresteerd door de Gestapo. Er volgt een lange reeks van ondervragingen, onder meer door Gestapo-officier Mohr, die steeds meer onder de indruk raakt van Sophie. Er zal echter een wonder nodig zijn om Sophie en haar broer van de doodstraf te redden.


    IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0426578/
    Moviemeter: http://www.moviemeter.nl/film/29484


    Dit lijkt me weer een goede film van onze Duitse buren! Ben er erg benieuwd naar!
    Four-Star Trader (236)

  2. #2

    Standaard

    Deze film zou ik graag zien, alleen hij draaid momenteel niet in Eindhoven :x En dat is toch mijn "bioscoopstad".

    Maar dit lijkt me een goede film, heb er veel positieve berichten over gehoord.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  3. #3

    Standaard

    Ik had gehoopt dat ze hem in Pathe de Kuip zouden draaien als PAC-film, maar daar selecteren ze films voor als Cinderella Man (voor mij een compleet raadsel). Maar ja, ik wil deze film dus wel graag zien, dus zal ik binnenkort eens een bezoekje brengen aan Lantaren (Rotterdam).

  4. #4

    Standaard

    Te huur op DVD vanaf 06-12-2005. Iemand al enig idee wanneer deze dvd te koop zal zijn?

    Four-Star Trader (236)

  5. #5

    Standaard

    Goede film. Sterk en aangrijpend verhaal dat mooi in beeld wordt gebracht. Het acteerwerk is erg goed en het einde erg hard maar tegelijkertijd wel mooi en ontroerend.
    Enige irritante was dat er iets van 70% van de tijd de microfoon boven in beeld te zien was
    Maar buiten dat, was dit zeker een aanrader
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Enige irritante was dat er iets van 70% van de tijd de microfoon boven in beeld te zien was
    Ik lees er niets over op Imdb bij de goofs
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Enige irritante was dat er iets van 70% van de tijd de microfoon boven in beeld te zien was
    Ik lees er niets over op Imdb bij de goofs
    heb er op andere fora meer mensen over horen klagen. of zou t weer aan de onkunde van het bios personeel liggen?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Enige irritante was dat er iets van 70% van de tijd de microfoon boven in beeld te zien was
    Ik lees er niets over op Imdb bij de goofs
    heb er op andere fora meer mensen over horen klagen. of zou t weer aan de onkunde van het bios personeel liggen?
    Het lijkt me anders wel raar dat er niks tussen de goofs op Imdb staat want die zijn meestal wel snel,dus ik hou het op het laatste.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #9

    Standaard

    Ik heb ongeveer het eerste half uur van deze film gezien (bij iemand thuis, moest dan weg) en ik zag geen microfoons, dus het zal wel het bioscoop personeel geweest zijn die zijn werk niet goed deed.
    Van wat ik heb gezien was het een behoorlijk goeie film.
    Spanning mooi opgebouwd.

  10. #10

    Standaard

    gisteren deze film gezien. sterke film met een dito cast. angstig realistisch gebracht...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  11. #11

    Standaard

    Hele goede film! Meestal is zo'n soort film neits voor mij, maar dze bleef me boeien! Echt de moeite waard om een keer te kijken!
    9/10

  12. #12

    Standaard

    Kan iemand mij vertellen of de 2-disc van deze film ook een slipcase heeft? Ik ben erg benieuwd naar deze, en dan ga ik ook maar meteen voor de beste versie.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  13. #13

    Standaard

    Ja, deze heeft een slipcase met zeer veel interresante extra's!

    Daniel deze kun je gerust kopen!

  14. #14
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Ja, deze heeft een slipcase met zeer veel interresante extra's!

    Daniel deze kun je gerust kopen!
    Er bestaat geen digipack, van deze film he?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Er bestaat geen digipack, van deze film he?
    Helaas niet althans die van mij is gewoon een 2 disc met een boekje en een sleeve!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Ja, deze heeft een slipcase met zeer veel interresante extra's!

    Daniel deze kun je gerust kopen!
    Oke thanks! Dan gaat we dat maar eens doen.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  17. #17

    Standaard

    Even een vreemde vraag. Ik bij bol.com deze versie besteld van de film (http://www.bol.com/nl/p/dvd/sophie-s...696/index.html) maar er is nergens iets te zien van een 2e disc op de achterkant van de hoes en ik maak de seal liever niet open ivm terugsturen. Kan er iemand die de 2disc heeft bevestigen of ik wel of niet de goede versie heb?
    BVD.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Even een vreemde vraag. Ik bij bol.com deze versie besteld van de film (http://www.bol.com/nl/p/dvd/sophie-s...696/index.html) maar er is nergens iets te zien van een 2e disc op de achterkant van de hoes en ik maak de seal liever niet open ivm terugsturen. Kan er iemand die de 2disc heeft bevestigen of ik wel of niet de goede versie heb?
    BVD.
    Niels,

    Ik heb mijn versie er even bijgepakt maar vrees dat je toch helaas de 1-disc hebt ontvangen want de 2-disc heeft aan de voor- en achterzijde van de sleeve (kartonnen hoes om de normale keepcase) een glimmende zilveren balk waarop staat 'Special 2 Disc Edition'.

    Tevens komt de EAN-code niet overeen (mijn 2-disc heeft als EAN-code 8 717249 471011 en die is bij bol.com niet meer leverbaar). Ik vrees dat bol.com dus ook niet de 2-disc kan leveren en dat er sprake is van een typfout bij de omschrijving van de DVD.

    Vriendelijke groeten,

    Sander

  19. #19

    Standaard

    Sander, hartelijk bedankt voor je uitvoerige reactie. Ik was er inderdaad al bang voor en deze versie gaat dus terug naar bol.com.
    Dan maar weer verder opzoek naar de 2-disc versie.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nielsje Bekijk bericht
    Dan maar weer verder opzoek naar de 2-disc versie.
    Als je kennis van de Duitse taal enigzins goed is: hier op het forum wordt de Duitse 2-disc aangeboden voor een zacht prijsje.

  21. #21

    Standaard

    Weer bedankt, maar ook met oog op de documentaire die ik graag in de klas wil laten zien zijn Nederlandse ondertitels toch wel essentieel.
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  22. #22

    Standaard

    Sterke en zeer aangrijpende film. Vooral Julia Jentsch speelt geweldig.

    9/10

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •