Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 110 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Ik zei alleen maar dat ik zuilen erg mooi vond Geluidskwaliteit stel ik natuurlijk toch voorop! Maar als ik soms de topics zie hier van die speakers bij deze subwoofer, deze past weer het beste bij dit systeem etc., begrijp ik er niks van... dus ik denk dat een compleet systeem het beste is en ik blijf toch maar steeds positieve geluiden horen van de yamaha av... je kunt er mee uitbreiden? Dan kan ik op een later moment alsnog andere speakers kopen bijv?
    In the Year of our Lord 1314, patriots of Scotland - starving and outnumbered - charged the fields of Bannockburn. They fought like warrior poets; they fought like Scotsmen, and won their freedom.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neutie
    Ik zei alleen maar dat ik zuilen erg mooi vond Geluidskwaliteit stel ik natuurlijk toch voorop! Maar als ik soms de topics zie hier van die speakers bij deze subwoofer, deze past weer het beste bij dit systeem etc., begrijp ik er niks van... dus ik denk dat een compleet systeem het beste is en ik blijf toch maar steeds positieve geluiden horen van de yamaha av... je kunt er mee uitbreiden? Dan kan ik op een later moment alsnog andere speakers kopen bijv?
    Een AVPack kun je inderdaad later nog perfect upgraden. Gebruik de zoekfunctie even op het forum en je vindt misschien nog wel 10 topics over Yamaha AVPacks.

    Succes.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #53

    Standaard



    Ik heb geen flauw idee wat de set oorspronkelijk gekost heeft, maar heb hem gratis gekregen van een kennis. Hij klinkt overigens erg goed, vind ik zelf. Heb de set al met een aantal films uitgeprobeerd, waaronder Saving Private Ryan. Die klonk erg goed .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #54
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neutie
    Ik zei alleen maar dat ik zuilen erg mooi vond Geluidskwaliteit stel ik natuurlijk toch voorop!
    Gelukkig, ik schrok al............... :wink:

  5. #55

    Standaard

    Hallo,

    Ik ben ook op jacht naar een nieuwe dvd speler, aangezien mijn oude niet regiovrij te maken is. Nu ben ik me gelijk aan het orienteren voor een HT set. Ik ben een aardige beginneling op dit gebied dus vergeef me aub mijn onwetendheid . Ik ben al een beetje aan het rondneuzen op htforum.nl maar ik raak daar het overzicht een beetje kwijt.

    Om te beginnen de dvd-speler. Mijn eisen zijn:
    - HDMI aansluiting (ik hoop in de niet al te verre toekomst een beamer aan te schaffen)
    - DivX
    - MP3 (liever wel, is niet noodzakelijk)

    Mijn oorspronkelijke budget voor de dvd-speler lag tussen de 100 en de 200 euro. Maar als ik er echt een stuk op vooruit ga wil ik dit oprekken tot zo'n 300 euro.

    Nu heb ik een beetje zitten kijken en kwam ik bij de Samsung DVD-HD850 (tip hier op het forum). Ook op htforum zijn ze toch vrij lovend over deze speler.

    Ook heb ik zitten kijken voor de Denon DVD-1920, aangezien die ook vaak werd aangeraden hier. Klinkt ook zeer interessant, hoewel hij natuurlijk 2 x zo duur is.

    Ik ben alleen bang dat qua beeldkwaliteit mijn tv de beperkende factor is. Ik heb een 70cm breedbeeld tv van Daewoo. Volgens mij is het de DTG-2880-100d maar het kan ook een iets andere zijn (zoiezo 100hz).
    Denken jullie dat er op deze tv een duidelijk verschil in beeldkwaliteit is te zien tussen de Samsung en de Denon?

    En dan de geluidsinstallatie.
    Ik heb nu een kleine kamer waar een complete 5.1 installatie practisch onmogelijk is. Maar aangezien het geluid van mijn tv niet echt fantastisch is wil ik toch al een gedeelte aanschaffen.
    Is het mogelijk (en aan te raden) om bijvoorbeeld te beginnen met een center en eventueel fronts? Subwoofer lijkt me nog een beetje overbodig, maar is het al verstandig om dan een aparte receiver aan te schaffen?
    Dit zou ik dan als ik over een grotere ruimte beschik willen uitbreiden.


    Alvast bedankt en nogmaals excuses voor het gebrek aan kennis

  6. #56

    Standaard

    Hmm ik zie erg veel lovende dingen over de Oppo/BBK 971.
    Is ook zeker een optie als ik het zo lees.

  7. #57

    Standaard

    Niemand die mij kan helpen? Vooral over die geluidsinstallatie zou ik graag wat horen..

  8. #58
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Ik heb helaas geen idee! probeer het eens op het HTforum.nl

    Wellicht dat ze je daar meer kunnen vertellen, of dat je daar al bestaande informatie kunt vinden over de Oppo.

  9. #59

    Standaard

    Over de Oppo is daar inderdaad veel informatie te vinden. Maar over de aanschaf van alleen een center of fronts kan ik niet echt wat vinden.

    Bedankt in ieder geval! Zal daar maar eens een topic openen.

  10. #60

    Standaard

    Weet iemand nog goeie stands voor Elac 101-II speakers?

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob Eric Blank
    Weet iemand nog goeie stands voor Elac 101-II speakers?
    Spectral misschien. Daar kun je verschillende maten topplaten laten monteren. Atacama doet dat ook.

    www.spectral.nl
    www.hnny.nl
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #62

    Standaard

    @joostp,

    Je hebt nu een kleine kamer, dus met 2 fronts en een centre heb je waarschijnlijk al een behoorlijk ruimtelijk effect. Een subwoofer in HT opstelling is overigens wel iets anders dan alleen een "boombox"zoals dat nogal eens gedacht wordt door de beginnende HT liefhebber.

    Een juist afgestelde redelijke subwoofer zal je al een behoorlijke dosis extra geven en is eigenlijk onmisbaar in een HT opstelling. Alleen al om die reden is het aan te raden een 5.1 (of meer) receiver aan te schaffen. Surrounds zou je inderdaad later (als je meer ruimte hebt) kunnen aanschaffen. Overigens geld dit ook voor centre, maar daar verschillen de meningen over.

    Ik zou je aanraden eerst je budget te bepalen en dan kijken voor een receiver/dvd speler en een paar fronts en een subwoofer en eventueel een centre. Met zo een opstelling leg je een goede basis.

  13. #63

    Standaard

    Hartstikke bedankt
    Ik ga me de komende dagen eens orienteren op een receiver, fronts en een subwoofer en mijn budget bepalen.

    Denk je dat ik trouwens met die Samsung een goede keuze maak? Dat scheelt me wel weer 100 euro die ik in een van die andere dingen kan stoppen.

  14. #64

    Standaard

    Ik denk dat die Samsung geen foute keuze is. Helemaal als je een goede kabel gebruikt tussen de speler en je TV zal dat mooi beeld geven.

  15. #65

    Standaard

    Bedankt weer!

    Ik kom hier nu net nog een Proclass scart kabel tegen.
    Weten jullie hier toevallig wat over?
    Is het een beetje kwaliteit (ik ben de komende tijd nog niet bij mijn tv dus ik kan het niet testen)?

  16. #66

    Standaard

    Ik ken de kabel niet, maar wat ik er even snel over vindt denk dat hij in ongeveer dezelfde klasse valt als Oehlbach, Monster en Vivanco High-End kabels. Niet slecht dus, maar ook niet state of the art.

  17. #67

    Standaard

    Ok bedankt.
    Dan doe ik het voorlopig daar even mee, en kan ik altijd later nog een betere aanschaffen.

    Ik ben wel een beetje tegen een nieuw probleem aangelopen. Ik wil eigenlijk wel een dvdspeler en receiver uit dezelfde lijn. Anders vind ik het niet echt een mooi gezicht.

    Ik denk dat ik dan al snel bij merken als Denon en Marantz uitkom?
    Ik heb goede dingen gelezen over de goedkopere receivers van Marantz.

  18. #68

    Standaard

    Bijna elk "GROOT"merk heeft wel receivers en spelers in dezelfde lijn, Marantz is goed, maar dat is Denon ook en Yamaha ook. Kortom, het beste wat je kunt doen is gaan luisteren, want ieder merk heeft ook een eigen sound, waarvan alleen jijzelf kunt bepalen of je die mooi vind of niet.

  19. #69

    Standaard

    vandaag een nieuwe receiver gekocht...



    http://www.marantz.com/new/index.cfm...=comp&type=avr

    leuk dingetje...:wink:

    wat vinden jullie?
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  20. #70
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe

    wat vinden jullie?
    Super.... :wink:

  21. #71

    Standaard

    vet, strak, gaaf, helemaal te woepie.
    Mooi ding!

  22. #72

    Standaard

    Ik ben een beetje aan het rondneuzen voor een receiver en kwam deze advertentie tegen.
    Wat denken jullie daarvan? Komt dat verhaal over een defecte elco jullie bekend voor of klopt dat niet? Ben vooral benieuwd of die eventuele reparatiekosten van 50 euro reeel zijn.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    wat vinden jullie?
    Staat ook bij mij op het 'verlanglijstje' erg mooi, wil de combinatie aanschaffen met de DV7600

  24. #74

    Standaard

    mooi man
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  25. #75

    Standaard

    wanneer krijgen we dat respect smiley ding hier ? :P

    die is hier van toepassing!

    :respect:

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •