Pagina 1 van 51 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 1263 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Het grote "wie helpt mij aan die blu-ray/dvd?" thread

    Om te verkomen dat de Pricewatch telkens wordt vervuild met posts van members die graag willen dat een dvd voor hun wordt aangeschaft roep ik deze thread in het leven!

    Zie je een mooie aanbieding in de Pricewatch en zou je willen dat iemand die voor je aanschaft vraag het dan even hier! Of zou je graag iets in het buitenland bestellen en heb je geen CC vraag hier of iemand je wilt helpen.

    Dus vanaf heden graag niet meer de Pricewatch vervuilen met requests! :wink:
    Four-Star Trader (236)

  2. #2

    Standaard

    Haha, goed idee!

    Mijn verzoekje:

    Wil iemand La Meglio Gioventu meenemen voor 10,99 uit de MM Middelburg? Alles wordt vantevoren vergoed :wink: .

  3. #3

    Standaard

    Zal gelijk maar het eerste verzoek plaatsen. :wink:

    La Meglio Gioventu (3-disk) - EUR 10,99
    Iemand die voor mij deze bij de Media Markt Middelburg wil halen voor deze prijs? Uiteraard vergoed ik alle kosten...
    Four-Star Trader (236)

  4. #4

    Standaard

    Doe mij die ook maar nu we toch bezig zijn!

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Zal gelijk maar het eerste verzoek plaatsen. :wink:

    La Meglio Gioventu (3-disk) - EUR 10,99
    Iemand die voor mij deze bij de Media Markt Middelburg wil halen voor deze prijs? Uiteraard vergoed ik alle kosten...
    ik lust die box ook wel voor 11 euro. Eventuele verzending zou dan tegelijk met een exemplaar voor Scott kunnen aangezien wij regelmatig bij elkaar over de vloer komen om een dvdtje te kijken!

    Kosten worden uiteraard (vooraf) vergoed!

    gr, Coen
    Laatst aangepast door Caledonians : 26-04-2007 om 10:36
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  6. #6

    Standaard

    Ik heb ook zeker wel interesse in die box voor dat bedrag! ALs iemand hem voor mij kan oppikken en opsturen, dan maak ik 15 euro over
    LG OLED 55C8
    LG UBK90 4K bluray speler
    Denon AVR-X1400H receiver
    Playstation 4 Pro

  7. #7

    Standaard

    Count me in too! (La Meglio Gioventu)

  8. #8

    Standaard

    Me 2 Meglio!!

    Powerbuy van maken?

  9. #9

    Standaard

    Ik zou graag The Prisoner (tv serie) op dvd willen hebben .Liefst r2 en dan dan ook liefst van HMV ,prijs £29.99 uiteraard word alles vergoed

  10. #10

    Standaard

    Voor die prijs heb ik ook wel interesse in La Meglio Gioventu. Maar goed, eerst maar eens iemand hiervoor vinden.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  11. #11

    Standaard

    Zo te zien kan iemand beter een powerbuy opzetten ja. Ik woon helaas niet in Zeeland en heb ook (nog) geen interesse.

  12. #12

    Standaard

    Voor die prijs heb ik ook wel intresse, maar ik weet niet of iemand er wel zoveel mee mag/wil nemen :P

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Maar goed, eerst maar eens iemand hiervoor vinden.
    Inderdaad ja, tot nu toe een hoop vragen maar niemand die ze wil halen.

  14. #14

    Standaard

    Kan er niet iemand een Zaterdag op en neer? Zeeland is mooi en als je er dan toch bent...

    Nee, ik meld me niet als potentieele inkoper. Ik ken er wel mensen, maar om het nu een viaviavia te maken .

    Grt. Deweb

  15. #15

    Standaard

    Iemand die mij aan de Band of brothers tin kan helpen uit frs nederland? In Belgie volledig uitgeput

    Wist niet dat ie limited was
    Ik weet het: ongelooflijk stom van me.
    PM me plz!

    EDIT: Reeds opgelost 8)
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Rijm
    Iemand die mij aan de Band of brothers tin kan helpen uit frs nederland? In Belgie volledig uitgeput

    Wist niet dat ie limited was
    Ik weet het: ongelooflijk stom van me.
    PM me plz!
    Kunt ge 'm niet op de Nederlandse site bestellen en laten afleveren in de winkel in Hulst b.v.?
    't is maar een idee

  17. #17

    Standaard

    Zou ik kunnen doen maar ik heb door mijn job amper tijd om eens tot daar te gaan. Als het echt niet via hier kan is het mss wel een optie.
    Thx!
    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken!

  18. #18

    Standaard

    Aangezien Zeeland voor mij ook een beetje een eind weg is:

    - La Meglio Gioventu

    Weet het, er is nog niemand, maar mocht iemand er toevallig tegen aan lopen..

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pepijn Wildbret
    Aangezien Zeeland voor mij ook een beetje een eind weg is:

    - La Meglio Gioventu

    Weet het, er is nog niemand, maar mocht iemand er toevallig tegen aan lopen..
    lijkt wel of dit topic bijna geheel over deze titel gaat. Maar ook ik wil hem graag voor deze prijs hebben.
    All the animals come out at night
    Robert de Niro | Taxi Driver

    My precious dvd collectie|Top20

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Rijm
    Iemand die mij aan de Band of brothers tin kan helpen uit frs nederland? In Belgie volledig uitgeput

    Wist niet dat ie limited was
    Ik weet het: ongelooflijk stom van me.
    PM me plz!
    FRS Nederland verstuurt ook naar belgië...

  21. #21

    Standaard

    Zelfs ik wil die Meglio Gioventu wel voor die prijs
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  22. #22

    Standaard

    Ik zou volgende week (dan gaat me OV in) er even heen kunnen reizen. In de hoop dat ze ze dan nog hebben, en dan wil ik er wel een aantal meenemen (tot zover mijn budget het toelaat)
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gevers
    Ik zou volgende week (dan gaat me OV in) er even heen kunnen reizen. In de hoop dat ze ze dan nog hebben, en dan wil ik er wel een aantal meenemen (tot zover mijn budget het toelaat)
    Dat zou wel heel uber zijn

  24. #24

    Standaard

    Maar er komen dan wel verzendkosten bij. Die waarschijnlijk wel 5,50 zijn.. of zou het niet als pakketje verzonden hoeven te worden?
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  25. #25

    Standaard

    Ik weet niet hoe groot deze box is. Dacht dat ie ook wel met een sticker van €2,25 zou passen. Misschien dat iemand die deze box heeft hier een antwoord op heeft?

Pagina 1 van 51 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •