De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Beste/.../Gift Sets en uitgaves" gebroken links t

    Ik ben al uren bezig met het herstellen van gebroken links in de "Beste/Mooiste/Leukste/Apartste Gift Sets en uitgaves" thread en ben pas bij de D aanbeland.
    Nu wou ik deze thread gebruiken om jullie te vragen wanneer jullie een gebroken link tegenkomen in die thread om het hier te melden en als het even lukt zelf een wel werkende link op te zoeken en deze erbij te posten.
    Ik wil er nog wel een week aan doorwerken om het zo zelf op te lossen, dit zal ik ook zeker doen, maar als er ondertussen al links gevonden zijn door jullie zal het natuurlijk allemaal stukken sneller gaan.
    Bij voorbaat dank

  2. #2

    Standaard

    Vanuit achteruit, de letters V, W, X en Z is het volgende niet werkend:


    ■ | Zebraman Premium Box, regio 2, geen ondertiteling

    ■ | Z Gundam ZG Entire TV DVD Deluxe Gift Box, regio onbekend, ondertiteling onbekend

    ■ | Wrestlemania XX Limited Edition Box, regio 2, Engelse ondertiteling

    ■ | Pooh's Heffalump Gift Pack, regio 2, Engelse ondertiteling

    ■ | Walt Disney Treasure Mickey Mouse in Black & White Volume 2, regio 1, Engelse ondertiteling, Out Of Print (175000 exemplaren)
    Te koop bij: Amazon
    ■ | Walt Disney Treasure Complete Goofy, regio 1, Engelse ondertiteling, Out Of Print (110000 exemplaren)
    Te koop bij: Amazon
    ■ | Walt Disney Treasure The Mickey Mouse Club , regio 1, Engelse ondertiteling, Out Of Print (130000 exemplaren)
    Te koop bij: Amazon

    ■ | Le Voyage De Chihiro, regio 2, Franse ondertiteling



    Ik heb zelf helaas geen tijd om er de goede links bij te zoeken, maar dan weet je iig welke je van die letters moet vervangen :P

  3. #3

    Standaard

    Dank je!
    Lekker googlen de hele dag :P

  4. #4

    Standaard

    Spider-Man Edition Limitee Coffret, regio 2, Engelse ondertiteling, Out Of Print (5000 exemplaren)

    Doet het ook niet meer....

    Ben hem een tijdje geleden al tegen gekomen en heb het toevallig onthouden dat deze het niet meer deed.

  5. #5

    Standaard

    Komt voor de bakker, ik ga vanavond D-K doen en morgen hopelijk de rest

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •