Pagina 7 van 25 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 625 worden weergegeven.

Discussie: Film noir

  1. #151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth
    Ik zoek eigenlijk nog Double Indemnity, maar die hebben ze niet op DVD Pacific, waar kan ik deze vinden voor minder dan 10 EUR?
    Ik zou nog even wachten daarmee, eind augustus komt er namelijk een S.E. van uit.

  2. #152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth
    Ik zoek eigenlijk nog Double Indemnity, maar die hebben ze niet op DVD Pacific, waar kan ik deze vinden voor minder dan 10 EUR?
    Ik zou nog even wachten daarmee, eind augustus komt er namelijk een S.E. van uit.
    Bij Play.com is de r2uk wel voor iets meer dan 10 euro te krijgen. Ik heb zelf die versie, maar die heeft helaas geen ondertitels. En inderdaad, er komt binnenkort een SE aan, maar zo uit m'n hoofd duurt dat nog wel een maandje of wat. Hoe dan ook een meesterlijke film, trouwens.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  3. #153

    Standaard Double Indemnity

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth
    Ik zoek eigenlijk nog Double Indemnity, maar die hebben ze niet op DVD Pacific, waar kan ik deze vinden voor minder dan 10 EUR?
    Ik zou nog even wachten daarmee, eind augustus komt er namelijk een S.E. van uit.
    Bij Play.com is de r2uk wel voor iets meer dan 10 euro te krijgen. Ik heb zelf die versie, maar die heeft helaas geen ondertitels. En inderdaad, er komt binnenkort een SE aan, maar zo uit m'n hoofd duurt dat nog wel een maandje of wat. Hoe dan ook een meesterlijke film, trouwens.
    Double Indemnity: Voor $ 8,01 (ca. € 6,85) inkl. porto, regio-vrij, exellente persing met Engelse (witte) ondertiteling: link http://tinyurl.com/mh6ps

  4. #154

    Standaard Re: Double Indemnity

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth
    Ik zoek eigenlijk nog Double Indemnity, maar die hebben ze niet op DVD Pacific, waar kan ik deze vinden voor minder dan 10 EUR?
    Ik zou nog even wachten daarmee, eind augustus komt er namelijk een S.E. van uit.
    Bij Play.com is de r2uk wel voor iets meer dan 10 euro te krijgen. Ik heb zelf die versie, maar die heeft helaas geen ondertitels. En inderdaad, er komt binnenkort een SE aan, maar zo uit m'n hoofd duurt dat nog wel een maandje of wat. Hoe dan ook een meesterlijke film, trouwens.
    Double Indemnity: Voor $ 8,01 (ca. € 6,85) inkl. porto, regio-vrij, exellente persing met Engelse (witte) ondertiteling: link http://tinyurl.com/mh6ps
    Die versie heb ik ook via ebay gehaald wachtend op een waardige SE die dus gelukkig in de zomer komt, maar meestal zijn die Asian Imports matig tot slecht. Ik moet mijn dvd dus nog bekijken, maar voor wat het waard is, Double Indemnity is wellicht de beste Noir van de bekendere titels.

  5. #155

    Standaard Re: Double Indemnity

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Swanski
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Headhunter
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth
    Ik zoek eigenlijk nog Double Indemnity, maar die hebben ze niet op DVD Pacific, waar kan ik deze vinden voor minder dan 10 EUR?
    Ik zou nog even wachten daarmee, eind augustus komt er namelijk een S.E. van uit.
    Bij Play.com is de r2uk wel voor iets meer dan 10 euro te krijgen. Ik heb zelf die versie, maar die heeft helaas geen ondertitels. En inderdaad, er komt binnenkort een SE aan, maar zo uit m'n hoofd duurt dat nog wel een maandje of wat. Hoe dan ook een meesterlijke film, trouwens.
    Double Indemnity: Voor $ 8,01 (ca. € 6,85) inkl. porto, regio-vrij, exellente persing met Engelse (witte) ondertiteling: link http://tinyurl.com/mh6ps
    Die versie heb ik ook via ebay gehaald wachtend op een waardige SE die dus gelukkig in de zomer komt, maar meestal zijn die Asian Imports matig tot slecht. Ik moet mijn dvd dus nog bekijken, maar voor wat het waard is, Double Indemnity is wellicht de beste Noir van de bekendere titels.
    Ik wil geen aziatische import meer, enkel nog R2 of R1... Double Indemnity heb ik inmiddels al gekocht via iemand op het forum S.E. of niet, ik zie toch bijna nooit naar die extra's...

  6. #156

    Standaard

    Doe je verstandig aan hoor Kenneth, die import was heel cheap en ik heb altijd een tik na het zien van een geweldige film: KOPEN! KOPEN! KOPEN!

    Daar doe je niets aan :wink: , maar die SE kan later als vervanger komen toch?

  7. #157

    Standaard Re: Double Indemnity

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth
    Ik wil geen aziatische import meer, enkel nog R2 of R1... Double Indemnity heb ik inmiddels al gekocht via iemand op het forum S.E. of niet, ik zie toch bijna nooit naar die extra's...
    Hmmm...geen enkele problemen met die "Hongkong"-edities. Beeld en geluid vaak beter dan R-1 en R-2 en niet die vreselijke gele ondertiteling , maar wit. Inderdaad, geen extra's, maar die keek ik toch al niet tot zelden. Heb naast de R-0 "Hongkong"-edities in 't verleden ook de "officiele" R-1 gekocht, maar meestal teleurstelling. Koop allen nog R-1, als er geen R-0 van is...

  8. #158

    Standaard Re: Double Indemnity

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth
    Ik wil geen aziatische import meer, enkel nog R2 of R1... Double Indemnity heb ik inmiddels al gekocht via iemand op het forum S.E. of niet, ik zie toch bijna nooit naar die extra's...
    Hmmm...geen enkele problemen met die "Hongkong"-edities. Beeld en geluid vaak beter dan R-1 en R-2 en niet die vreselijke gele ondertiteling , maar wit. Inderdaad, geen extra's, maar die keek ik toch al niet tot zelden. Heb naast de R-0 "Hongkong"-edities in 't verleden ook de "officiele" R-1 gekocht, maar meestal teleurstelling. Koop allen nog R-1, als er geen R-0 van is...
    Ik heb ook nog geen problemen gehad met die aziatische imports, heb zelf The Postman Always Rings Twice, Black Angel (en ander genre: The Birth of a Nation) maar toch...

    Ga nu eerst de Fox Film Noir films wel aanschaffen op DVD Pacific, en de films die wat moeilijker te vinden zijn kunnen dan eventueel wel in R0 gekocht worden op ebay ofzo...

  9. #159

    Standaard Re: Double Indemnity

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth
    Ik heb ook nog geen problemen gehad met die aziatische imports, heb zelf The Postman Always Rings Twice, Black Angel (en ander genre: The Birth of a Nation) maar toch......
    Heb nu 4 Hongkong"-edities, waarvan 3 beter zijn, dan de R-1, die ik er ook van heb. Vrijdag film-noir LAURA, R-1, binnengekregen. Gekocht vanwege de vele extra's. In vergelijk met deze LAURA R-1, geven mijn vrouw en ik toch ook hier weer de voorkeur aan de zg "Hongkong"-edities. De R-1 heeft gele ondertiteling en contrast is veel zwaarder, waardoor details dichtslibben, en beeld is verder aardig "grainy".
    Een kennis heeft SUNSET BOULEVARD, "Hongkong"-editie, en vind die ook beter dan de R-2NL.
    Ben nu van plan alleen de R-0 versie , van o.a. de film-noirs DOUBLE INDEMNITY, NIGHT AND THE CITY en RIFIFI te kopen (ca. € 6,00 p.paar)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth
    Ga nu eerst de Fox Film Noir films wel aanschaffen op DVD Pacific, en de films die wat moeilijker te vinden zijn kunnen dan eventueel wel in R0 gekocht worden op ebay ofzo...
    Kijk ook eens bij www.loaded247.com. Veel van de FoxNoirs zitten in hun tijdelijke aktie 2 voor £ 16. Volgens mij ben je bij loaded247 dan goedkoper uit als bij DVDPacific.

  10. #160

    Standaard Re: Double Indemnity

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Kijk ook eens bij www.loaded247.com. Veel van de FoxNoirs zitten in hun tijdelijke aktie 2 voor £ 16. Volgens mij ben je bij loaded247 dan goedkoper uit als bij DVDPacific.
    komen daar nog verzendkosten bij? Anders blijft pacific toch goedkoper

  11. #161

    Standaard Re: Double Indemnity

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kit carson
    Kijk ook eens bij www.loaded247.com. Veel van de FoxNoirs zitten in hun tijdelijke aktie 2 voor £ 16. Volgens mij ben je bij loaded247 dan goedkoper uit als bij DVDPacific.
    komen daar nog verzendkosten bij? Anders blijft pacific toch goedkoper
    Nee, de prijzen bij loaded247 zijn inklusief porto

    Om "inklaar-gedoe" te omzeilen, worden de DVD's in pakketjes van 1-3 stuks ook steeds apart verstuurd. Heb voor kennissen en mijzelf daar al meer dan 60, meestal R-1 DVD's gekocht zonder problemen...

    Ook DEZE FILM-NOIR 5DVD-box inkl. porto is bij loaded247 niet duur


  12. #162

    Standaard THIS GUN FOR HIRE

    Voor wie 'm nog niet heeft, ik heb de top film-noir THIS GUN FOR HIRE (R-1) dubbel...en is te koop.


  13. #163

    Standaard

    Ik zou graag nog een paar dvds uit de Fox Film Noir reeks willen kopen. "Laura" heb ik al, en van "Nightmare Alley" ga ik waarschijnlijk voor de Masters of Cinema uitgave.
    Dus welke films uit de Fox Film Noir reeks raden jullie mij nu aan om te kopen?

  14. #164

    Standaard foix noir

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Ik zou graag nog een paar dvds uit de Fox Film Noir reeks willen kopen. "Laura" heb ik al, en van "Nightmare Alley" ga ik waarschijnlijk voor de Masters of Cinema uitgave.
    Dus welke films uit de Fox Film Noir reeks raden jullie mij nu aan om te kopen?
    - FALLEN ANGEL 8)
    - WHERE THE SIDEWALK ENDS 8)
    - HOUSE OF STRANGERS
    - WHIRLPOOL
    - KISS OF DEATH
    - CALL NORTH SIDE 777
    - DARK CORNER

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth
    Ik zoek eigenlijk nog Double Indemnity, maar die hebben ze niet op DVD Pacific, waar kan ik deze vinden voor minder dan 10 EUR?
    Ik zou nog even wachten daarmee, eind augustus komt er namelijk een S.E. van uit.
    Is die SE r2NL?

  16. #166

    Standaard film-noir

    Gisteren 2 film-noirs gekocht voor samen € 11,69 (inkl. porto):

    - DOUBLE INDEMNITY, R-0
    en
    - NIGHT AND THE CITY, R-0

    Geen extra's, maar wel prima persingen en witte ondertiteling


  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Toon_1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kenneth
    Ik zoek eigenlijk nog Double Indemnity, maar die hebben ze niet op DVD Pacific, waar kan ik deze vinden voor minder dan 10 EUR?
    Ik zou nog even wachten daarmee, eind augustus komt er namelijk een S.E. van uit.
    Is die SE r2NL?
    r1

  18. #168

    Standaard

    Ik ben hard op zoek naar 'Double indemnity' en 'Out of the past', maar mijn dvd-speler is niet regiovrij. Heeft iemand een idee of en waar ik deze films, met UK of NL ondertiteling op dvd kan bestellen?

  19. #169

    Standaard regio-vrij

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic
    Ik ben hard op zoek naar 'Double indemnity' en 'Out of the past', maar mijn dvd-speler is niet regiovrij. Heeft iemand een idee of en waar ik deze films, met UK of NL ondertiteling op dvd kan bestellen?
    Zeer betrouwbaar adres voor regio-vrij maken en tegelijk RCE-proof: http://tinyurl.com/p9xgx

    + :wink:

    PS
    Deze DOUBLE INDEMNITY R-0 DVD is dus regio-vrij met Engelse ondertiteling

    - OUT OF THE PAST met Engelse ondertiteling: LINK 1 , LINK 2
    OUT OF THE PAST zit ook in deze vrij goedkope 5DVD-film-noir boxset.


  20. #170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stefanovic
    Ik ben hard op zoek naar 'Double indemnity' en 'Out of the past', maar mijn dvd-speler is niet regiovrij. Heeft iemand een idee of en waar ik deze films, met UK of NL ondertiteling op dvd kan bestellen?
    Om je dvdspeler regiovrij te maken: ga even naar videohelp.com, tik daar je dvdspeler in en dan krijg je een code die je moet ingeven met je afstandsbediening.

    Double Indemnity en Out of the Past bestaan niet met NL ondertiteling. Double Indemnity is uit op R2uk (zonder ondertitels): http://www.play.com/DVD/DVD/4-/57222...uble+indemnity

    Van Out of the Past bestaat er geen r2 uitgave.

  21. #171

  22. #172

  23. #173

    Standaard

    Net dit boek gewonnen op ebay:



    John Houston's Maltese Falcon edited by Richard J. Anobile. Lavishly illustrated, large format 256 page paperback.

    Presents the most accurate and complete reconstruction of a film in book form. Over 1,400 frame blow-up photos shown sequentially and coupled with the complete dialogue from the original soundtrack allow you to capture this film classic in its entirety.

    5 USD excl. verz.

  24. #174

    Standaard forgottennoir1

    25 april de release van PORTLAND EXPOSE [1957]:



    -0-0-0-0-
    De film-noir OUT OF THE PAST laserdisc:



    Link naar film-noir magazine SCARLET STREET: http://www.scarletstreet.com/store/html/issue29.htm

  25. #175

    Standaard

    Alleen al die voorkanten, van bijvoorbeeld OUT OF THE PAST, is zo karakteristiek bij noir's, gewoon geweldig!

Pagina 7 van 25 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •