Na de zoekfunctie geraadpleegd hebben kan ik niks over deze WAANZINNIG goeie IMAX film vinden.......

Er schijnt in het verleden wel een recentie van geweest te zijn maar nu niet meer, helaas.

Maar voor alle fans van Indicar/Formule1 is dit een regelrechte aanrader, heb de film net gezien en het kippevel staat nog op mijn vel, heb deze film ooit gezien in IMAX Rotterdam daar was de sensatie nog groter vanwege het enorme glasheldere beeld, maar nu ik hem thuis heb en hem via mijn beamer en het geluid lekker hard heb bekeken is het een unieke film als je van Indycar/Formule1 houd.

Het brengt naar mijn idee het gevoel wat een coureur meemaakt het meest dichtbij zo echt als het allemaal overkomt, jammer dat je speakers alleen niet het echte geluid van zo'n auto kunnen evenaren, zelf diverse malen naar Formule1 geweest en in het echt is het geluid overdonderend voor wie het meegemaakt heeft hoef ik niks uit te leggen :wink:

Maar als je geintresseerd bent, even shoppen bij amazon.com en bestellen die hap, wel gelijk de "mach II" versie, dan heb je gelijk beide versie's de pan&scan en de 16:9 versie......

Ik kan de film maar met 2 worden omschrijven, WAANZINNIG GOED