Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 454 worden weergegeven.

Discussie: Sin City

  1. #1

    Standaard Sin City

    Heeft er iemand die Engelse Regio 2 al?

    Werd er gecut?
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Mischien de r2 uk maar die hebben vaak censuur!
    Dat valt reuze mee. Je kunt de site van de BBFC checken ingeval van twijfel. Voor Sin City staat in ieder geval het volgende vermeld:

    This work was passed with no cuts made.

    BBC wil films nog wel eens editen voor uitzending, maar dat staat los van eventuele editing door de Britse filmcommissie BBFC.
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Mischien de r2 uk maar die hebben vaak censuur!
    Dat valt reuze mee. Je kunt de site van de BBFC checken ingeval van twijfel. Voor Sin City staat in ieder geval het volgende vermeld:

    This work was passed with no cuts made.

    BBC wil films nog wel eens editen voor uitzending, maar dat staat los van eventuele editing door de Britse filmcommissie BBFC.
    Thanks, dan ga ik niet wachten op de RCV release !
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  4. #4

    Standaard

    Ik heb de UK uitgave.
    Volgens mij zit alles er nog in :wink:

  5. #5

    Standaard

    het ziet er naar uit dat er een slipcase om de R2NL versie komt kijk maar eens naar het plaatje in de link hieronder, eerst stond hier een gewone keepcase voorkant en nu deze


    link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...97859&navid=3#


    Gr. B.M
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  6. #6

    Standaard

    lijkt er wel op..............cool 8)

  7. #7

    Standaard

    Ik zou even wachten met de aanschaf ten eerste is het RCV en waarschijnlijk zal hier volgend jaar ook de extended cut uitgebracht worden.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Ik zou even wachten met de aanschaf ten eerste is het RCV en waarschijnlijk zal hier volgend jaar ook de extended cut uitgebracht worden.
    wordt die extended cut hier ook uitgebracht? in Amerika al op 20 december 8)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul_Hijmans
    Ik zou even wachten met de aanschaf ten eerste is het RCV en waarschijnlijk zal hier volgend jaar ook de extended cut uitgebracht worden.
    wordt die extended cut hier ook uitgebracht? in Amerika al op 20 december 8)
    Zoals ik al typte waarschijnlijk maar dat zal nog wel even duren want het lijkt mijn zeer vreemd als RCV nu gelijk met de single disc(die geen enkele extra's bevatten) ook gelijk een verlengde uncut versie gaat uitbrengen met de nodige extra's. We hebben het hier wel over really crappy versions.

  10. #10

    Standaard

    de cover is in ieder geval niet verpest door RCV en als er een slipcase om zit ben ik ook blij, en als ze de extended versie uitbrengen koop ik die ook erbij, heb ik allebei de versies :P
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  11. #11

    Standaard

    Ik weet het niet maar is 19,99 niet veel te veel voor een kale dvd met een slipcase? Zeker gezien de R1 extended edition 22,99 bij cdwow kost...
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Ik weet het niet maar is 19,99 niet veel te veel voor een kale dvd met een slipcase? Zeker gezien de R1 extended edition 22,99 bij cdwow kost...
    tja, zo zijn de prijzen nou eenmaal in Nederland...

  13. #13

    Standaard

    Wat een schande, je wordt bijna gedwongen om te importeren, als je een fatsoenlijke uitgave wil... je zou bijna zeggen dat het medium in Nederland een punt heeft bereikt waarop de waarden van kwaliteit en mooi zijn veranderd in snel en goedkoop.

    Voor Sin City zie ik liever een 2 disc SE (ja, als het moet zelfs met die gele balk bovenaan) dan deze kale bedoening. De film verdient beter.

    Mijn lijstje bestaat al uit Finding Neverland en The Aviator. Sin City maar erbij zetten dan...
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  14. #14

    Standaard

    In de andere landen is ook eerst alleen de 1-disc uitgebracht dus wat dat betreft snap ik RCV wel eerst de 1-disc uitbrengen en dan eventueel later met een andere versie komen.

  15. #15

    Standaard

    Die vermoedelijke slipcase ziet er niet verkeerd uit! Maakt me weer een beetje enthousiast over de RCV uitgave van Sin City.

    Maar ik ga hem toch zeker aanschaffen. Ik hoop op een mooi Media Markt prijsje.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fafa
    Die vermoedelijke slipcase ziet er niet verkeerd uit! Maakt me weer een beetje enthousiast over de RCV uitgave van Sin City.

    Maar ik ga hem toch zeker aanschaffen. Ik hoop op een mooi Media Markt prijsje.
    Same here.
    Als de DVD iig een menu heeft :wink: neem ik denk ik ook gewoon de RCV versie.

  17. #17

    Standaard

    Die verhaallijn en product omschrijving die er onderaan bijstaat is door mij geschreven 8) . Had hem bij MovieMeter.nl ingevoerd en zo te zien heeft FRS hem overgenomen daarvan
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Die verhaallijn en product omschrijving die er onderaan bijstaat is door mij geschreven 8) . Had hem bij MovieMeter.nl ingevoerd en zo te zien heeft FRS hem overgenomen daarvan
    Zonder bronvermelding, de stouterds!

  19. #19

    Standaard

    FHM november 2005

    Extra's: Niets. Nul. Nada. Zelfs de obligate 'making of' van de Amerikaanse versie ontbreekt pijnlijk. Voor de liefhebbers is het dus wachten op de special dubbel-dvd edition later dit jaar, met onder andere de drie Sin City-verhalen die net zoals in de comics los van elkaar gemonteerd zijn met talloze extra scénes en commentaar van de regisseur Robert Rodrigeuz én Quentin Tarantino, die ook een scéne onder zijn hoede nam. Zelfs Rodriguez is ontevreden met de haastklus: 'Nu gaan mensen de eerste versie kopen en niet de tweede, die ik ze veel liever wil laten zien.' Ha, dan heeft hij buiten de oplettende FHM-lezers (en dvd.nl lezers) gerekend!
    ff wachten dan nog maar dus!
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

  20. #20

    Standaard

    Komt er dan ook een R2NL versie van die betere uitgave met al die extra goodies?
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    Komt er dan ook een R2NL versie van die betere uitgave met al die extra goodies?
    Nope, niet omdat ik een bevestiging heb gelezen of dit gehoord hebt maar RCV kennende zal ik niet wachten op een soort-gelijke uitgave als de Extended Cut uit Amerika.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  22. #22

    Standaard

    Sorry hoor, ik lees hiet net iets over een Extended Cut, waar ik nog niets van af weet, wat is er dan voor extra's toegevoegd?

    Als ik eerlijk ben vond ik bioscoopversie lang genoeg!

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Travis Bickle
    Sorry hoor, ik lees hiet net iets over een Extended Cut, waar ik nog niets van af weet, wat is er dan voor extra's toegevoegd?

    Als ik eerlijk ben vond ik bioscoopversie lang genoeg!
    Een hoop extra scenes, de mogelijjkheid om de 3 verhalen los van elkaar te bekijken en natuurlijk de nodige extra's die deze kale RCV versie mist

    Kijk eens in deze topic over de R1 release. http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=38056

  24. #24

    Standaard

    Ik heb laatst op een huur-DVD een trailer gezien van de DVD. Het beeld zag er erg bruin uit en niet het mooie grfische zwart dat ik me herinner. Ik weet niet of dat iets met de trailer kwaliteit te maken heeft, maar als dat op DVD ook zo uitziet heeft RCV weer eens een nieuw dieptepunt bereikt.
    ...One of them was a Slytherin and he was probably the bravest man I ever knew...
    --
    Blu-Ray: 350

  25. #25

    Standaard

    Binnenkort komen de dc versies uit, ik zag een mooie R1, maar ook zeker een hele mooie franse versie. Weet iemand waar die franse versie te krijgen is? En of daar bijvoorbeeld geen ingebakken franse ondertitels opzitten, en hopelijk ook nog de keuze om engelse ondertitels te nemen?
    Turn around and feel the vibe.....

Pagina 1 van 19 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •