Pagina 2 van 19 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 454 worden weergegeven.

Discussie: Sin City

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Binnenkort komen de dc versies uit, ik zag een mooie R1, maar ook zeker een hele mooie franse versie. Weet iemand waar die franse versie te krijgen is? En of daar bijvoorbeeld geen ingebakken franse ondertitels opzitten, en hopelijk ook nog de keuze om engelse ondertitels te nemen?
    Ikd enk dat je de versie bedoelt die ze bij Amazon.fr verkopen. Naar mijn weten zitten daar engelse en franse ondertitels in, dus niets ingebakken

    http://www.amazon.fr/exec/obidos/ASI...292920-9531327

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Binnenkort komen de dc versies uit, ik zag een mooie R1, maar ook zeker een hele mooie franse versie. Weet iemand waar die franse versie te krijgen is? En of daar bijvoorbeeld geen ingebakken franse ondertitels opzitten, en hopelijk ook nog de keuze om engelse ondertitels te nemen?
    Ikd enk dat je de versie bedoelt die ze bij Amazon.fr verkopen. Naar mijn weten zitten daar engelse en franse ondertitels in, dus niets ingebakken

    http://www.amazon.fr/exec/obidos/ASI...292920-9531327
    Helaas is mijn Frans slecht, doen die gasten ook versturen naar NL?
    Turn around and feel the vibe.....

  3. #28

    Standaard

    Ja, denk niet dat dat een probleem is. Er zijn al meerdere mensen hier die hem besteld hebben.

  4. #29

    Standaard

    November:

    Eind november mag Nederland officieel van RCV ook genieten van 1 van de grootste titels op DVD van dit jaar:

    Sin City DTS (2005) - Van € 19.99 voor € 14.99
    Nederlands ondertiteld, releasedatum: 30/11/2005
    Regie: Robert Rodriguez, met: Mickey Rourke, Bruce Willis, Jessica Alba
    Geinig stukje uit de Ro-disc e-mailnieuwsbrief. Grappig om te zien dat de detaillisten er ook niet helemaal happy mee zijn, en dat ook op een subtiele manier laten blijken. :P
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daniël Dundee
    November:

    Eind november mag Nederland officieel van RCV ook genieten van 1 van de grootste titels op DVD van dit jaar:

    Sin City DTS (2005) - Van € 19.99 voor € 14.99
    Nederlands ondertiteld, releasedatum: 30/11/2005
    Regie: Robert Rodriguez, met: Mickey Rourke, Bruce Willis, Jessica Alba
    Geinig stukje uit de Ro-disc e-mailnieuwsbrief. Grappig om te zien dat de detaillisten er ook niet helemaal happy mee zijn, en dat ook op een subtiele manier laten blijken. :P

    RCV heeft als doelstelling om alles maar te verkrachten wat er op hun pad komt dus ze zullen niet schromen om het weer te doen. Alles wat die mensen aanraken is lelijk en door en door slecht.

    ( Behalve de Silver Tin T2 Editie )

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    het ziet er naar uit dat er een slipcase om de R2NL versie komt kijk maar eens naar het plaatje in de link hieronder, eerst stond hier een gewone keepcase voorkant en nu deze


    link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...97859&navid=3#


    Gr. B.M

    er komt zeker weten een slipcase omheen check de link

    link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...97859&navid=3#
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    het ziet er naar uit dat er een slipcase om de R2NL versie komt kijk maar eens naar het plaatje in de link hieronder, eerst stond hier een gewone keepcase voorkant en nu deze


    link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...97859&navid=3#


    Gr. B.M

    er komt zeker weten een slipcase omheen check de link

    link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...97859&navid=3#
    Whoa, ik denk dat ik deze koop en hem dan omgedraaid (dus met de achterkant naar voren) op een bordenstandaard zet

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Whoa, ik denk dat ik deze koop en hem dan omgedraaid (dus met de achterkant naar voren) op een bordenstandaard zet
    Kijk, deze man heeft het begrepen. :wink:
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  9. #34

    Standaard

    kon ik em al maar op een bordenstandaard zetten 30 november komt ie pas duurt nog een hele maand
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  10. #35

    Standaard

    gewoon allemaal de speler om laten bouwen mensen,k heb die r1 al liggen sinds t begin!voor volgens mij 12 euro ofzo...

    mazzel,niels
    T2: I'll Be Back!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    gewoon allemaal de speler om laten bouwen mensen,k heb die r1 al liggen sinds t begin!voor volgens mij 12 euro ofzo...

    mazzel,niels
    R1 is met name voor projectoreigenaren geen optie daar de beeldkwaliteit minder is dan bij PAL dvds. Dit vanwege de lagere resolutie van NTSC.

  12. #37

    Standaard

    Vanochtend de rentall gezien. Kwalitatief erg goed, menutechnisch erg mooi maar geen enkele extra.

    Daarnaast hoord deze film niet op DVD maar op het grote scherm .

    Grt.Deweb

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Vanochtend de rentall gezien. Kwalitatief erg goed, menutechnisch erg mooi maar geen enkele extra.

    Daarnaast hoord deze film niet op DVD maar op het grote scherm .

    Grt.Deweb
    Is dat een R2NL waar je het over hebt? Dan wordt de koopversie wellicht hetzelfde.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  14. #39

    Standaard

    Ja, R2NL. "onder de toonbank" gehuurd. Je hebt goede contacten met je videotheek of je hebt ze niet .

    Grt.Deweb

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons
    gewoon allemaal de speler om laten bouwen mensen,k heb die r1 al liggen sinds t begin!voor volgens mij 12 euro ofzo...

    mazzel,niels
    R1 is met name voor projectoreigenaren geen optie daar de beeldkwaliteit minder is dan bij PAL dvds. Dit vanwege de lagere resolutie van NTSC.
    Sorry maar dat is totaal geen excuus om geen R1 te kopen... dat resolutieverschil is belange zo groot niet. Trouwens, R1 DVDs krijgen dikwijls een veel beter behandeling dan bij ons, zijn dikwijls goedkoper, en het aanbod aan films is kortom 3 keer zo groot, toch zeker als je wat gaat zoeken naar oudere films, b-films.. etc..

  16. #41

    Standaard

    Zaterdag Sin City voor de tweede keer gezien. Net als in de bioscoop werd ik weer niet overdonderd door de film zoals anderen dat wel blijken te hebben.

    Visueel is de film werkelijk prachtig en de verhalen zijn ook goed. Maar ik mis de betrokkenheid bij de personages, iets wat naar mijn mening belangrijk is in film. Kijken naar Sin City is als lezen in het stripboek (en wellicht is dit ook wel de bedoeling?), het voelt aan als enkel (mooie!) plaatjes kijken.

    Hoe dan ook is Sin City een mooie film, maar ik vind het geen topper.
    Dit is mijn uitspraak en hiermee zult u het moeten doen!
    YMDB

  17. #42

    Standaard

    Ik denk dat ik toch wel de Nederlandse RCV versie koop.
    Als deze een menu heeft, zoals ik elders op dit forum vernomen heb, en in de mooie sleeve zit die op de FRS-site te zien is, neem ik daar wel genoegen mee.
    Ik had ook liever een mooie 2-disc SE gezien, maarja, het is niet anders.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der
    Ik denk dat ik toch wel de Nederlandse RCV versie koop.
    Als deze een menu heeft, zoals ik elders op dit forum vernomen heb, en in de mooie sleeve zit die op de FRS-site te zien is, neem ik daar wel genoegen mee.
    Ik had ook liever een mooie 2-disc SE gezien, maarja, het is niet anders.
    Is toch eigenlijk belachelijk mensen waar we het over hebben. ALS er een menu bijzit op de dvd, dan kopen mensen hem.
    Gewoon boycotten dat belachelijk RCV. We zouden ons niet eens druk hoeven moeten maken om een menu, dat zou een distributiemaatschappij gewoon standaard moeten regelen met het produceren van hun dvd's.

    Ik heb de R1 Extended besteld en wacht nog wel eventjes tot 13 december ofzo. Lekker genieten van 2 versies van de film.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Is toch eigenlijk belachelijk mensen waar we het over hebben. ALS er een menu bijzit op de dvd, dan kopen mensen hem.
    Gewoon boycotten dat belachelijk RCV. We zouden ons niet eens druk hoeven moeten maken om een menu, dat zou een distributiemaatschappij gewoon standaard moeten regelen met het produceren van hun dvd's.

    Ik heb de R1 Extended besteld en wacht nog wel eventjes tot 13 december ofzo. Lekker genieten van 2 versies van de film.
    my words exactly. Maar ik wacht wel nog ff met t pre-orderen van de Extended Edition, omdat cdwow meteen bij bestellen al afschrijft. Dat vind ik echt minder :x
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  20. #45

    Standaard

    Heb deze film zojuist bekeken, en ik ben echt super onder de indruk!
    Wat een geweldige film!!!!
    Naar mijn mening zelfs "oscar waardig", al zal die daar wel weer te geweldadig voor zijn.
    Maar tot mijn spijt mogen de "amateurs"van rcv deze in nederland uitbrengen...
    ga denk ik ook maar voor de r1 extended...(zucht...., waarom nou nooit eens r2 releases van deze uitgaves...)
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    het ziet er naar uit dat er een slipcase om de R2NL versie komt kijk maar eens naar het plaatje in de link hieronder, eerst stond hier een gewone keepcase voorkant en nu deze


    link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...97859&navid=3#


    Gr. B.M

    er komt zeker weten een slipcase omheen check de link

    link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...97859&navid=3#

    En deze is ook exclusive bij FRS volgens hun dan.
    What ?

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    het ziet er naar uit dat er een slipcase om de R2NL versie komt kijk maar eens naar het plaatje in de link hieronder, eerst stond hier een gewone keepcase voorkant en nu deze


    link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...97859&navid=3#


    Gr. B.M

    er komt zeker weten een slipcase omheen check de link

    link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...97859&navid=3#

    En deze is ook exclusive bij FRS volgens hun dan.

    yep, net zoals bij Kill Bill
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    het ziet er naar uit dat er een slipcase om de R2NL versie komt kijk maar eens naar het plaatje in de link hieronder, eerst stond hier een gewone keepcase voorkant en nu deze


    link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...97859&navid=3#


    Gr. B.M

    er komt zeker weten een slipcase omheen check de link

    link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...97859&navid=3#

    En deze is ook exclusive bij FRS volgens hun dan.

    yep, net zoals bij Kill Bill
    Alleen om de slipcase zou ik hem denk ik kopen :P Ziet er mooi uit moet ik eerlijk zeggen. Alleen ik zie geen extra's ofzo staan ( of ik ben helemaal in de bonen vandaag 8) )

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    het ziet er naar uit dat er een slipcase om de R2NL versie komt kijk maar eens naar het plaatje in de link hieronder, eerst stond hier een gewone keepcase voorkant en nu deze


    link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...97859&navid=3#


    Gr. B.M

    er komt zeker weten een slipcase omheen check de link

    link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...97859&navid=3#

    En deze is ook exclusive bij FRS volgens hun dan.

    yep, net zoals bij Kill Bill
    Alleen om de slipcase zou ik hem denk ik kopen :P Ziet er mooi uit moet ik eerlijk zeggen. Alleen ik zie geen extra's ofzo staan ( of ik ben helemaal in de bonen vandaag 8) )
    Er zitten behalve een trailer ook GEEN extra's op. (zie RCV.nl)
    Phoebe: Wrong things done for the right reason is still a wrong thing, our job is to protect the innocent, not punish the guilty

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Alleen om de slipcase zou ik hem denk ik kopen :P Ziet er mooi uit moet ik eerlijk zeggen. Alleen ik zie geen extra's ofzo staan ( of ik ben helemaal in de bonen vandaag 8) )
    Zwakke coverart moet ik zeggen, om één of andere onduidelijke reden kiezen ze Bruce Willis z'n karakter om op de voorkant te zetten en de achterkant is vreselijk slecht gephotoshopped van het originele plaatje:



    Erg jammer, niet dat ik uberhaupt van plan was de R2NL versie aan te schaffen maar dit maakt me helemaal zeker van m'n zaak dat ik voor de R1 Extended Cut ga.
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

Pagina 2 van 19 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •