Pagina 3 van 19 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 454 worden weergegeven.

Discussie: Sin City

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris Hoogeveen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Argonath 2
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    het ziet er naar uit dat er een slipcase om de R2NL versie komt kijk maar eens naar het plaatje in de link hieronder, eerst stond hier een gewone keepcase voorkant en nu deze


    link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...97859&navid=3#


    Gr. B.M

    er komt zeker weten een slipcase omheen check de link

    link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...97859&navid=3#

    En deze is ook exclusive bij FRS volgens hun dan.

    yep, net zoals bij Kill Bill
    Alleen om de slipcase zou ik hem denk ik kopen :P Ziet er mooi uit moet ik eerlijk zeggen. Alleen ik zie geen extra's ofzo staan ( of ik ben helemaal in de bonen vandaag 8) )
    Er zitten behalve een trailer ook GEEN extra's op. (zie RCV.nl)
    Lang leve mijn R1 pre-order 8)

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Zwakke coverart moet ik zeggen, om één of andere onduidelijke reden kiezen ze Bruce Willis z'n karakter om op de voorkant te zetten en de achterkant is vreselijk slecht gephotoshopped van het originele plaatje:
    Erg jammer, niet dat ik uberhaupt van plan was de R2NL versie aan te schaffen maar dit maakt me helemaal zeker van m'n zaak dat ik voor de R1 Extended Cutga.
    Over lelijke en slecht gephotoshopte coverart gesproken. De coverart van die Extenden Cut vind ik wel zo enorm lelijk. Zo zie je het maar zelden.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    het ziet er naar uit dat er een slipcase om de R2NL versie komt kijk maar eens naar het plaatje in de link hieronder, eerst stond hier een gewone keepcase voorkant en nu deze


    link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...97859&navid=3#


    Gr. B.M

    er komt zeker weten een slipcase omheen check de link

    link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...97859&navid=3#

    En deze is ook exclusive bij FRS volgens hun dan.

    yep, net zoals bij Kill Bill
    nope, ik zag afgelopen week een poster bij Van Leest hangen dat je de dvd met slipcase bij hen ook kan pre-orderen
    Dus niet exclusief bij FRS
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Gr8oNe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    Citaat Oorspronkelijk gepost door B.M
    het ziet er naar uit dat er een slipcase om de R2NL versie komt kijk maar eens naar het plaatje in de link hieronder, eerst stond hier een gewone keepcase voorkant en nu deze


    link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...97859&navid=3#


    Gr. B.M

    er komt zeker weten een slipcase omheen check de link

    link: http://www.freerecordshop.nl/pages/p...97859&navid=3#

    En deze is ook exclusive bij FRS volgens hun dan.

    yep, net zoals bij Kill Bill
    nope, ik zag afgelopen week een poster bij Van Leest hangen dat je de dvd met slipcase bij hen ook kan pre-orderen
    Dus niet exclusief bij FRS
    idd ook bij vanleest, maar voorderest nergens :P
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door xirow
    Over lelijke en slecht gephotoshopte coverart gesproken. De coverart van die Extenden Cut vind ik wel zo enorm lelijk. Zo zie je het maar zelden.
    Ieder z'n eigen smaak weer, maar de cover van de R1 vind ik toch wel wat 'begrijpelijker' dan de R2NL. Waarom Hartigan nou weer? Niet dat That Yellow Bastard een slechte verhaallijn was, integendeel, maar om hem nou op de voorkant zetten en hem alleen is wat overdreven.

    En de inhoud qua extra's mag ook best opgemerkt worden, want dan wint de R1 overduidelijk 8)
    "That's not the director's cut, that's called "The Asshole, Dredge Up Anything You Fucking Can, Put It Out There, and Let Some Schmuck Look at It for $13.99 Cut." -- Shane Black

  6. #56

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der


    Dat wordt bij de FRS kopen dus :wink:
    wat ik dus zeg hierboven: ook bij Van Leest te koop met die "exclusieve hoes"
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der


    Dat wordt bij de FRS kopen dus :wink:
    wat ik dus zeg hierboven: ook bij Van Leest te koop met die "exclusieve hoes"
    Van Leest is een BV van de FRS, dus in die zin nog steeds exclusief bij de FRS (holding)....
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Ieder z'n eigen smaak weer, maar de cover van de R1 vind ik toch wel wat 'begrijpelijker' dan de R2NL. Waarom Hartigan nou weer? Niet dat That Yellow Bastard een slechte verhaallijn was, integendeel, maar om hem nou op de voorkant zetten en hem alleen is wat overdreven.
    Omdat ze in Nederland nog steeds denken dat ze de dvd kunnen verkopen door een bekende kop op de hoes te zetten. En Rourke is niet zo bekend (en herkenbaar) als Willis.


  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Ieder z'n eigen smaak weer, maar de cover van de R1 vind ik toch wel wat 'begrijpelijker' dan de R2NL. Waarom Hartigan nou weer? Niet dat That Yellow Bastard een slechte verhaallijn was, integendeel, maar om hem nou op de voorkant zetten en hem alleen is wat overdreven.
    Omdat ze in Nederland nog steeds denken dat ze de dvd kunnen verkopen door een bekende kop op de hoes te zetten. En Rourke is niet zo bekend (en herkenbaar) als Willis.
    Dat denken ze niet alleen, dat is natuurlijk gewoon zo...

  11. #61

    Standaard

    ook al zitten er geen extra's op, dan heb ik wel een exclusieve slipcase en kan ik de 1 disc altijd nog verkopen en de 2 disc aanschafen (als die komt) en dan doe ik die slipcase om de 2 disc :wink:
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet
    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door 1der


    Dat wordt bij de FRS kopen dus :wink:
    wat ik dus zeg hierboven: ook bij Van Leest te koop met die "exclusieve hoes"
    Van Leest is een BV van de FRS, dus in die zin nog steeds exclusief bij de FRS (holding)....
    haha ja das ook weer zo ja
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wiljan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Ieder z'n eigen smaak weer, maar de cover van de R1 vind ik toch wel wat 'begrijpelijker' dan de R2NL. Waarom Hartigan nou weer? Niet dat That Yellow Bastard een slechte verhaallijn was, integendeel, maar om hem nou op de voorkant zetten en hem alleen is wat overdreven.
    Omdat ze in Nederland nog steeds denken dat ze de dvd kunnen verkopen door een bekende kop op de hoes te zetten. En Rourke is niet zo bekend (en herkenbaar) als Willis.
    Dat denken ze niet alleen, dat is natuurlijk gewoon zo...
    Dan kunnen ze ook de originele filmposter eropzetten. Daar staat Willis het grootste op. Die vind ik trouwens ook mooier.

    Maar deze komt niet in mijn collectie. Deze moet je namelijk op een groot scherm zien, het liefste in een wat oudere bioscoop. Zonder verliest de film voor mij erg veel van zijn charme.

    Grt. Deweb

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb
    Maar deze komt niet in mijn collectie. Deze moet je namelijk op een groot scherm zien, het liefste in een wat oudere bioscoop. Zonder verliest de film voor mij erg veel van zijn charme.
    Koop een beamer en haal iets meer inlevingsvermogen uit jezelf en je bent er toch ook?

  15. #65

    Standaard

    in een wat oudere bioscoop??? vage rede, maar ieder z'n ding...

  16. #66

    Standaard

    Kijk gewoon thuis, op een degelijke HT. Veel intiemer, de bioscoop wordt zwaar overrated; Dat grote scherm en harde geluid voegt, imo, niks toe t.o.v. de door mij genoemde optie.

    EDIT:

    Misschien is het handig om te vermelden, dat ik altijd tegen de bioscoop ben?!
    Leland Gaunt: "The young carpenter from Nazareth? I know him well. Promising young man. He died badly."

  17. #67

    Standaard

    heb hem gehuurd..
    De dvd is but zo als eerder vermeld!
    geen extra's maar wel dts
    en dat heeft de uk versie weer niet
    Maar die heeft weer als extra behind the scenes.
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Demon
    heb hem gehuurd..
    De dvd is but zo als eerder vermeld!
    geen extra's maar wel dts
    en dat heeft de uk versie weer niet
    Maar die heeft weer als extra behind the scenes.
    is het niet noemenswaardig hoor die paar minuten.
    als je dts freak bent kan je net zo goed voor de NL versie gaan...

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maick Werner
    Kijk gewoon thuis, op een degelijke HT. Veel intiemer, de bioscoop wordt zwaar overrated; Dat grote scherm en harde geluid voegt, imo, niks toe t.o.v. de door mij genoemde optie.

    EDIT:

    Misschien is het handig om te vermelden, dat ik altijd tegen de bioscoop ben?!
    In de Bios heb je natuurlijk vaak te maken met de irritante medemens, maar een groot scherm is zeker de moeite waard. Daarom is het juist de moeite waard om zelf voor een groter scherm thuis te zorgen...alleen zijn beamers en schermen en ruimte duur .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  20. #70

    Standaard

    Net gekocht de RCV-edition, maar ik moet zeggen het beeld en geluid is werkelijk prachtig, alleen vindt ik het jammer dat de trailer van sin city er niet bij zit, ik vind die juist zo gaaf, maarja het gaat toch om de film en die staat er goed op, ze hebben zelfs een menutje erop gegooid!

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    ...alleen zijn beamers en schermen en ruimte duur .
    Beamers zijn niet goedkoop, maar een mooi scherm kan je eenvoudig zelf maken met hout en verduisteringsdoek van de Kwantum. Voor pakweg 50-75 euro heb je dan een mooi scherm dat neit onderdoet voor projectieschermen die je in de winkel koopt voor 400-500 euro. Zie dit topic.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rollo tomassi
    ze hebben zelfs een menutje erop gegooid!
    `t moet niet gekker worden
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rollo tomassi
    ze hebben zelfs een menutje erop gegooid!
    `t moet niet gekker worden
    DVD verzameling

    " There is no Mystery so great as Misery"

  24. #74

    Standaard

    Hoewel ik het een geweldige film vind wacht ik toch nog even met de aanschaf. Ik verwacht dat er nog wel een SE voor uitkomt ergens volgend jaar.

  25. #75

    Standaard

    nou ik zou niet wachten hoor, oke het is een kale uitgave maar het beeld en geluid zijn werkelijk krankzinnig mooi bij deze dvd!!!!!!!!!!

Pagina 3 van 19 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •