Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 448 worden weergegeven.

Discussie: Duurste DVD-aankoop

  1. #1

    Standaard Duurste DVD-aankoop

    Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor iedereen nou de duurste aankoop is geweest op DVD-gebied... Je ziet al die mooie Gift Sets en dergelijke voorbij komen, maar wie heeft ze nou eigenlijk en wat heeft hij of zij ervoor betaald. Daar ben ik wel benieuwd naar eigenlijk
    Vermeld dus de titel van de duurste dvd (of dvd gerelateerd item) + de prijs hier.

    Om bij mezelf te beginnen:

    ik doe het nog vrij netjes tot nu toe. Mijn duurste DVD is namelijk de R1 giftset van Schindler's List. Ik heb hem nog voor de oude prijs gekocht van 50euro + 8euro douane kosten = 58euros

    Wat ook een dure is maar misschien niet helemaal gezien kan worden als 1 dvd zijn mijn 5 Reservoir Dogs DVD's (de 10 years edities) :

    Mr. Brown: 15,60
    Mr. Pink: 18,46
    Mr. White: 15,60
    Mr. Orange: 9,55
    Mr. Blonde: 9.97

    De Reservoir Dogs collectie komt dus op: 72,04 euro.

    Duurste DVD-gerelateerde item is het beeldje van Gollum als Gollum dat incl alle extra kosten uitkwam op 91,01 euro..... (de gift-sets van LOTR 1 en 2 heb ik op m'n werk met korting kunnen kopen dus komen uiteindelijk lager uit dan de rest, vandaar dat ik ze hier niet vermeld.)

  2. #2

    Standaard

    Mij duurste aankoop ooit is de Tinbox versie van Band of Brothers voor €79,99 nog geen 3 weken later was hij al een stuk goedkoper. Maar ja toen had ik hem al 4x gezien :P
    Oh i am sorry, did i break your concentration

  3. #3

    Standaard

    fellowship giftset, was beetje laat en overal uitverkocht toen, voor 78,95 gekocht

  4. #4

    Standaard

    Tot nu toe is dat 'Dawson's Creek; the Complete First Seizon' in boxset van 4 DVD's, maar dat bedrag van 36,00 euro wordt morgen verbroken met het tweede seizoen van 42,00 euro :wink: . Maar het is het geld waard.
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  5. #5

    Standaard

    OEI!

    Ik wil denk ik nog even niet weten hoeveel die

    Kill Bill Limited Edition Boxset (R2JP) me gaat kosten....Zeker niet als de douane hem in handen krijgt. Met een beetje pech gaat ie boven de 100 euri uitkomen.
    --Check out the big brain on Brett!--
    ---------------Jules----------------

    [•]Three Star Trader[••]SafeTrader[•]

  6. #6

    Standaard

    Mijn verreweg duurste DVD-aanschaf was de Chaplin-boxset voor het luttele bedrag van € 159,99 . Enne.. ik heb er geen moment spijt van gehad: het is het absolute kroonstuk van mijn collectie.

  7. #7

    Standaard

    Duurste DVD gaat met wat pech de Kill Bill Premium Box worden.

    Duurste filmaankoop ooit is de StarWars Executor Box (GROTE Tinbox 20,000 ex. met de videobanden, making of's an andere zooi): € 140
    (en geen seconde spijt van)

  8. #8
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Geen idee meer wat ik ervoor betaald heb, maar friends seizoen 1 t/m 8 in de central perk box is tot nog toe de enige aanschaf waar 3 cijfers voor de komma stonden
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  9. #9
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Hero premium box voor ruim 60 euro

  10. #10

    Standaard

    Nausicaa DVD Collectors Box voor ongeveer €180.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  11. #11

    Standaard

    nausicaa??

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    nausicaa??
    Zie http://www.nausicaa.net/miyazaki/nausicaa/

    Enne.. die dvd-set zou ik ook wel willen hebben maar die prijs is met toch echt ietsje teveel. Misschien een keertje als ik miljonair ben ofzo: tot die tijd wacht ik nog wel ff op de Amerikaanse of Engelse uitgaven die eraan zitten te komen of anders koop ik de HK-versie wel weer.

  13. #13

    Standaard

    Friends superbox voor zo´n 140 Euri

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco
    nausicaa??
    Zie http://www.nausicaa.net/miyazaki/nausicaa/

    Enne.. die dvd-set zou ik ook wel willen hebben (het is de Japanse toch?) maar die prijs is met toch echt ietsje teveel. Misschien een keertje als ik miljonair ben ofzo: tot die tijd wacht ik nog wel ff op de Amerikaanse of Engelse uitgaven die eraan zitten te komen.
    Idd. de Japanse. Is wel erg prijzig ja, maar ik heb besloten dat ik voor Ghibli uitgaven wel speciale dingen mag kopen.



    De tekeningen lijst is bij mij donkerblauw hout 55x43 cm.
    Rechts daarvan het etui met daarin de DVD (opengeklapt daarboven).
    De groene Ohm (plastic 17cm) en het Nausicaa beeldje (keramiek 16 cm) die samen met het etui in de blauwe doos linksboven zat.
    Deze doos samen met een doos met de lijst zitten in een grote doos die weer in een verpakkingsdoos zat.
    Groot pakketje dus.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  16. #16

    Standaard

    BOB tin voor 80 euro geloof ik

  17. #17

    Standaard

    Voor mij ook de BOB tin Box in Duitsland voor ?50,-
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  18. #18

    Standaard

    James Bond monsterbox: 262 euro (augustus 2002, 4dvd.nl)
    Forrest Gump SE: 33 euro (september 2001, diskoland)

  19. #19

    Standaard

    Alien Quadrilogy voor 69,99 bij FRS

  20. #20

  21. #21

    Standaard

    De Hero Premium Editie kwam met all bijkomende kosten op een totaal van 103 euro....

  22. #22

    Standaard

    Totnogtoe bij mij die box met 11 afleveringen van Inspector Morse - iets van een 200 euro, kan ook minder geweest zijn. Ik hoop dat ze eens werk maken van die andere 22 afleveringen!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #23

    Standaard

    Volgens mij is dat de Back To The Future trilogie (die ik deze 3 dagen aan het kijken ben ) voor zo'n 32 euro.

  24. #24

    Standaard

    Duurste tot nu toe is the godfather box 36,50 duurdere zullen nog wel volgen.

  25. #25

Pagina 1 van 18 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •