Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 45 van 45 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Vandaag gehaald.., en helemaal met het bovenstaande eens, met als toevoeging dat imo de lichtshow van 'A Kind of Magic' ook behoorlijk indrukwekkend is....

    Enige minpunt is dat ik de dvd (nog) niet werkende gehad heb in mijn eigen dvd-speler (een Kenwood DV-S701).. (nog) geen idee waarom precies...
    Maar daardoor heb ik hem alleen nog maar in stereo i.p.v. 5.1 kunnen bekijken /beluisteren... helaas

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Tjaa, zoals ik al eens eerder in andere threads gezegd hebt; voor mij is Queen geen Queen meer zonder Freddy...
    En daar sluit ik me voor 200% bij aan.

  3. #28

    Standaard

    Ikzelf heb de dvd ook al in bezit. Hoewel Paul Rodgers Freddie niet kan vervangen, brengt hij de nummers wel goed ten hore. Het mooiste moment vond ik dat ze bij Bohemian Rhapsody eerst Freddie lieten zingen op het scherm.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    heeft zich dus toch niet in kunnen houden, gister

    Man .. beeld en geluid zijn werkelijk subliem!
    Het concert zelf schopt aarsch!
    Setlist is toch eigelijk wel leuk (net zoals ik er toen tijdens Arnhem over dacht)..het scheelt heel erg als je het hele show element met lichten en videobeelden ziet. De videobeelden van These Are The Days.. en Bo.Rap. zijn gelukkig goed in beeld gebracht. En de belichting bij vooral I Want It All is echt fe-no-me-naal!

    De DVD is wel wat karig met alleen Imagine als bonus. Het hoesje zelf is ook niet de meest creatieve uitspatting van Richard Gray, hoewel de zijkant wel weer leuk aansluit bij Live at The Bowl.
    Menuschermen zien er strak uit, en het concert zelf is ook schitterend geregisseerd.

    Een echte aanrader..en dat zeg ik niet alleen als Queenfan, maar zeker ook als muziekliefhebber
    Bij de Makro was de DVD ongeveer 15 euro incl..... maar dat terzijde.
    De DVD is fantastisch. Last Horizon is voor mij het hoogtepunt. De DVD is een prachtige weergave van een fantastisch concert.

    Tegen de tegenstanders van Queen en Paul Rodgers kan ik alleen maar zeggen; Queen met Paul Rodgers is stukken beter dan helemaal geen Queen meer !

    HC

  5. #30

    Standaard

    De nummers van Queen zijn zo sterk... Als de performers een beetje kwaliteit hebben, dan staat een performance al snel als een huis.

    Ik ben een tijdje terug naar de rockmusical "Barcelona' geweest met een Italiaanse tenor (die fenomenaal was) en een Nederlandse sopraan. De performers waren goed en het concert fenomenaal.

    Voor de pauze werd "Barcelona" opgevoerd en na de pauze een aantal grote hits.

    Als je op deze manier (of zoiets als Queen+Rodgers) de nummers van Queen live kunt meemaken. Dan moet je altijd gaan!

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    De nummers van Queen zijn zo sterk... Als de performers een beetje kwaliteit hebben, dan staat een performance al snel als een huis.
    ...
    Als je op deze manier (of zoiets als Queen+Rodgers) de nummers van Queen live kunt meemaken. Dan moet je altijd gaan!
    opzich heb je wel gelijk, maar ik zou nooit 50 euries hebben betaald voor Paul Rodgers en onbekende muzikanten die de Queen-hits zouden opvoeren, hoe goed ze ook zijn. Ik ging er in eerste instantie naartoe voor Roger en vooral Brian (die ik altijd al de beste van Queen vond)

    Maar je hebt gelijk dat de nummers erg sterk blijven..zelfs na al die jaren. Maar toch echt niet elke goede artiest kan deze nummers zomaar opvoeren; dat heeft het Tribute Concert toch wel duidelijk gemaakt. Voor mij de meest onwaarschijnlijke artiesten van die avond gaf echt een van de beste performaces (George Michael en Seal) terwijl echte rockartiesten als Joe Elliot en Roger Daltrey behoorlijk tegenvielen. Laat ik het nog niet eens hebben over Elton John en Axl Rose

    Er moet toch zeker wel die bepaalde chemie zijn tussen de zanger en Brian&Roger .. en met Paul is die zeker aanwezig in mijn ogen

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    Maar toch echt niet elke goede artiest kan deze nummers zomaar opvoeren; dat heeft het Tribute Concert toch wel duidelijk gemaakt.
    Aha, maar dan kom je op een ander punt: de zangkwaliteiten van Freddie Mercury zijn ab-so-luut TOP! Zangers als Seal, Roger Daltrey, Paul Young (die het allemaal geprobeerd hebben), kunnen niet tippen aan de "zanger" Freddie Mercury. En dan heb ik het nog niet eens over Axl Rose...

    Freddie Mercury is zo'n goeie zanger!!!

  8. #33

    Standaard

    Ik heb inmiddels dit concert grotendeels beluisterd en heb er spijt van dat ik deze toch tegen wil en dank heb aangeschaft.
    Paul Rodgers doet het niet slecht, maar het is voor mij simpelweg geen Queen meer. Nu merk je heel goed hoe goed Freddie eigenlijk was. Het bereik van zijn stem van laag tot hoog. De intensiviteit die nodig is om de nummers zo te doen laten klinken wat de liedjes op zo'n hoog niveau heeft gebracht. Het is natuurlijk zo dat de meeste nummers van Queen op zijn lijf waren geschreven, en eigenlijk zou geen andere zanger deze meer mogen zingen. Maar goed, dat bepaal ik natuurlijk niet, en het zijn uiteindelijk May en Taylor die hier voor hebben gekozen, wat hun goed recht is... Maar voor mij is het duidelijk; geen Queen meer in de CD/DVD speler zonder Freddie.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Paul Rodgers doet het niet slecht, maar het is voor mij simpelweg geen Queen meer. Nu merk je heel goed hoe goed Freddie eigenlijk was. Het bereik van zijn stem van laag tot hoog. De intensiviteit die nodig is om de nummers zo te doen laten klinken wat de liedjes op zo'n hoog niveau heeft gebracht.
    Ik heb dit al vaker gemeld op dit forum. Freddie was zo ongelofelijk goed. Zelfs bij 1 vd meest succesvolle bands aller tijden werden zijn zangkwaliteiten enorm onderschat. Vele zangers die nummers van Queen uitvoerden bijtten zich stuk op de zang.

    Probeer zelf maar eens mee te zingen/blèren:

    "You had the time, you had the power" (Radio Ga Ga)
    of
    "I can fly my friend" (The Show must go on)

    Sinds 1979 ben ik fan van Queen en sommige nummers die staan zo als een huis... Dat blijft...

  10. #35

    Standaard

    naja .. Freddie de beste...qua zang tijdens de Magic Tour niet hoor :P

  11. #36

    Standaard

    Je heb nu het concer op tv!
    Veronica..

    Blijf het zegen vind Paul maar niks...
    You know, you come from nothing, you're going back to nothing.What have you lost? Nothing!

  12. #37

    Standaard

    ik heb het een stuk gekeken ja ... achtelijk in geknipt zeg

  13. #38

    Standaard

    Laat RotC in de winkel liggen of op de plank verstoffen; zorg dat je de bootleg DVD 'Back In Japan' krijgt!
    Binnen-te-sleuren vanaf queenzone.com, met een wat betere setlist (hoewel toppers als Now I'm Here en Headlong nog steeds niet gespeeld worden..)
    Maar het is een geweldige show met vooral Paul die veel relexter overkomt. Brian is zoals altijd geweldig! En Roger heeft na Hyde Park de nodige lichaamsbeweging gekregen en heeft z'n korte haar van de zomerconcerten gehouden...oftewel; must-have!

    27/10/2005
    Saitama Super Arena, Japan
    FormatVD

    Reaching Out
    Tie Your Mother Down
    Fat Bottomed Girls
    Another One Bites The Dust
    Fire & Water
    Crazy Little Thing Called Love
    Say Its Not True
    '39
    Love Of My Life
    Teo Torriate
    Hammer To Fall
    Feel Like Making Love
    Drum Solo
    I'm In Love With My Car
    Guitar Solo
    Last Horizon
    These Are The Days Of Our Lives
    Radio Ga Ga
    Can't Get Enough
    A Kind Of Magic
    Wishing Well
    I Want It All
    Bohemian Rhapsody

    I Was Born To Love You
    The Show Must Go On
    All Right Now
    We Will Rock You
    We Are The Champions[/url]

  14. #39

    Standaard

    Welke kwaliteit is deze dvd? Ik heb zelf inmiddels rotc van iemand gekregen. De kwaliteit van beeld en geluid is gewoon goed. Alleen kan maar niet wennen aan die stem... Bij mij is '39 een favoriet. Daar zingt ie tenminste niet op mee...
    Maar als de bootleg van eenzelfde dts kwaliteit is, dan kan hij zeker de moeite wezen! Ben benieuwd.

  15. #40

    Standaard

    nee, uiteraard is het geen DVD-kwaliteit; het is opgenomen van de Japanse televisie. Breedbeeld, behoorlijk scherp beeld, 2.0 geluid. Maar ik vind het voor een bootleg werkelijk schitterend (valt totaal niet te vergelijken met een bootleg als Earl's Court )
    Het is iig niet met die vreselijke overbelichting zoals op RotC, het is heel rustig camerawerk (dus niet van die 1 seconden flitsen zoals op RotC) en dus met een iets leukere setlist (MET gelukkig Lose Yourself van Eminem als intro..jammer dat ze die weg hadden gehaald op RotC)

    Ik vind het een veel leukere DVD .. maar als je niet van Paul houd zal je ook dit concert niet zo geweldig vinden Hoewel, zoals ik al zei, Paul wel veel relexter is en gelukkig goed bij stem is i.t.t. RotC
    edit; helaas zijn sommige nummers niet zo energiek zoals op RotC (vooral All Right Now) en zingt Paul sommige nummers minder dan op RotC.

    RotC; 7+
    Back In Japan; 8-

  16. #41

    Standaard

    In Antwoord op Bovenstaande : In maart wordt deze DVD uitgebracht in Japan alleen, maar is ook aan te schaffen op de webshop op de site van Queen : www.queenonline.com

    Onderstaand bericht is afkomstig van Queen's officiele site :


    LIVE Q+PR JAPAN DVD
    This March Queen + Paul Rodgers will release a new Japanese only live DVD. The full product details are still to be confirmed but the basics are as follows:

    Title
    Queen + Paul Rodgers - Super Live In Japan

    Release Date
    March, 29, 2006

    Tracklisting
    Disc 1. Concert of October 27 at Saitama Arena (tracklisting below)
    Disc 2. Bonus disc including unseen footage

    The DVD set will also be available in the QOL shop.

    Super Live in Japan

    Reaching Out
    Tie Your Mother Down
    Fat Bottomed Girls
    Another One Bites The Dust
    Fire and Water
    Crazy Little Thing Called Love
    Say It’s Not True
    ‘39
    Love Of My Life
    Teo Torriatte
    Hammer To Fall
    Feel Like Makin’ Love
    Let There Be Drums



    Hopelijk wordt dit een betere uitgave dan de versie van Sheffield. Deze ga ik toch ook aanschaffen, hoop dat er snel meer bekend wordt over de Extra's enzo.

    P.s Vraagje aan jullie : DVD's uit Japan ksan ik die afspelen op mijn Regio 2 speler/DVD recorder, of is deze alleen af te spelen op mijn regio vrije speler? Hopelijk willen jullie me dit laten weten.

    Alvast bedankt!

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RAYMOND1976
    P.s Vraagje aan jullie : DVD's uit Japan ksan ik die afspelen op mijn Regio 2 speler/DVD recorder, of is deze alleen af te spelen op mijn regio vrije speler? Hopelijk willen jullie me dit laten weten.
    Japan is ook gewoon regio 2, dus zou moeten werken hoor.

  18. #43

    Standaard

    Bedankt voor je antwoord, zodra hij uitkomt ga ik hem bestellen, en hopelijk kan ik hem dan ook afspelen.

  19. #44

    Standaard

    enige is dat Japanse DVD's geen PAL zijn

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hankster
    enige is dat Japanse DVD's geen PAL zijn
    Check dus even of je dvd-speler (en je tv?) NTSC aankunnen. Als die dat aankunnen, dan is het geen probleem.
    Leave it on the doorstep and get the hell outta here...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •