Pagina 16 van 20 EersteEerste ... 6121314151617181920 LaatsteLaatste
De resultaten 376 tot 400 van 480 worden weergegeven.
  1. #376

    Standaard

    De Kris Pusaka komt eerst een maand exclusief bij Blokker en de KRO en is vanaf 16 juni ook in de overige winkels te vinden.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  2. #377

    Standaard

    Quido zag op je site staan dat thomas en senior eindelijk wordt uitgebracht ,
    heb je daar al meer info over?

  3. #378

    Standaard

    ... dat die alweer uitgesteld is en een nieuwe datum nog niet bekend is, helaas.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  4. #379

    Standaard

    Op de Pasar Malam Besar (van 17 t/m 28 mei in Den Haag) wordt de DVD box van De Kris Pusaka gepresenteerd. Op 19 en 26 mei om 13.00 uur wordt de eerste aflevering van de tv-serie vertoond (in het Bibit Theater).
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #380

    Standaard

    Veel wat oudere en minder bekende titels toegevoegd aan de releaselijst. (zitten zelfs nog wat titels tussen die ik zelf nog niet gezien heb ) Opvallendste zijn:
    - Ciske de Rat ( 1955 ); prachtig drama met uitstekend spel. Heel anders dan de 1984-versie van Ciske, maar zowaar nog beter.
    - Jenny ( 1958 ); eerste Nederlandse bioscoopfilm in kleur.
    - Op Hoop van Zegen ( 1934 ); stukken beter dan de 1986-versie.
    - Twee films van/met Wim Sonneveld; Het wonderlijke leven van Willem Parel en Op de Hollandse Toer.
    - Ook vermeldenswaardig de documentaire Mensen van Morgen van Kees Brusse. Daarnaast nog een stuk of zeven wat onbekende en oude titels.

    Goed initiatief van Het Filmmuseum.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  6. #381

    Standaard

    Disky Europe geeft de NET5 serie Julia's Tango uit op DVD!

    Ik heb nog geen data gevonden of gehoort, maar Disky zal de serie op DVD uitbrengen. Waarschijnlijk zal die op korte termijn in de winkels liggen. Vanavond is de voorlopig laatste afleveringen van deze Serie te zien om half 10 op NET5.

  7. #382

    Standaard recht op recht

    Hallo allemaal

    Eerst en vooral ik ben nieuw hier dus ik hoop dat ik mijn vraag post in de juiste topic.
    Ik ben al 'jaren' fan van recht op recht, en heb me laatst eindelijk de dvd box gekocht, was nogal moeilijk te verkrijgen blijkbaar hier in Brugge. Nu was mijn vraag of er al iemand weet van een release van de andere seizoenen. Ik hoop echt dat deze snel uitkomen en dat ze uberhaupt nog gereleased worden.

    Alvast bedankt bij voorbaat
    Lien

  8. #383

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fontane Bekijk bericht
    Disky Europe geeft de NET5 serie Julia's Tango uit op DVD!

    Ik heb nog geen data gevonden of gehoort, maar Disky zal de serie op DVD uitbrengen. Waarschijnlijk zal die op korte termijn in de winkels liggen. Vanavond is de voorlopig laatste afleveringen van deze Serie te zien om half 10 op NET5.
    Verkrijgbaar vanaf 27 juni.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  9. #384

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door liendp Bekijk bericht
    Nu was mijn vraag of er al iemand weet van een release van de andere seizoenen. Ik hoop echt dat deze snel uitkomen en dat ze uberhaupt nog gereleased worden.
    Staan op dit moment nog niet gepland, maar zullen ongetwijfeld volgen. Zodra ik meer weet zal ik het hier ook even melden.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  10. #385

    Standaard

    Vandaag mailtje terug gehad van House Of Knowledge over De Vlaamsche Pot - Seizoen 3,er stond in dat die pas beginnen 2008 op dvd gaat komen,dat duurt nog wel ff dus jammer genoeg,maar hij komt wel dus dat is al goed nieuws.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #386

    Standaard

    Dennis P. is vanaf 22-08 te koop op DVD.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  12. #387

    Standaard

    V/d week met NET5 gemaild over Evelien seizoen 2 op DVD. Ze hebben daar nog steeds geen plannen voor. Erg jammer!
    Dennis P. komt er misschien wel in.

  13. #388

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido Bekijk bericht
    Staan op dit moment nog niet gepland, maar zullen ongetwijfeld volgen. Zodra ik meer weet zal ik het hier ook even melden.
    Alvast bedankt, ik kijk er al naar uit.

  14. #389

    Standaard

    Releaselijst weer ge-update. Onder andere toegevoegd: Ergens in Nederland, 10.32 en Dennis P.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  15. #390

    Standaard

    14-08 Jan Decleir box (4 discs)
    Wat moet ik me hier bij voorstellen?

  16. #391

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Ashley- Bekijk bericht
    V/d week met NET5 gemaild over Evelien seizoen 2 op DVD. Ze hebben daar nog steeds geen plannen voor. Erg jammer!
    Dennis P. komt er misschien wel in.
    Voor vragen rondom de serie Evelien kun ej het beste mailen naar NRGY Music, zij hebben de dvd rechten van deze serie. Ik heb in der tijd ook naar NET5 gemailt over seizoen 1, die zou volgens hun niet uit komen. Enkele weken later lag hij in de winkel, uitgegeven door NRGY Music.

    www.nrgymusic.nl

  17. #392

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20 Bekijk bericht
    14-08 Jan Decleir box (4 discs)
    Wat moet ik me hier bij voorstellen?
    Geen idee, zal eens informeren bij Bridge. Waarschijnlijk gewoon een re-release van eerdere losse uitgaves van wat films met Decleir.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  18. #393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dizer Bekijk bericht
    De beste Nederlandse serie mis ik daartussen :sad:

    Combat.. die moet maar eens een keer op DVD komen!!!
    dat vind ik dus ook...was al een tijd naar deze serie op zoek maar die is dus niet uit op dvd. Zonde!

  19. #394

    Standaard Voetbalvrouwen seizoen 1

    Hoi,
    Kan iemand me vertellen of Voetbalvrouwen seizoen 1 nu uit is gekomen,de release datum was 16-05.
    Bedankt

  20. #395

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door demonio Bekijk bericht
    Hoi,
    Kan iemand me vertellen of Voetbalvrouwen seizoen 1 nu uit is gekomen,de release datum was 16-05.
    Bedankt
    Ja is zeker al uit. Heb hem al in diverse winkels zien liggen.

  21. #396

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido Bekijk bericht
    Geen idee, zal eens informeren bij Bridge. Waarschijnlijk gewoon een re-release van eerdere losse uitgaves van wat films met Decleir.
    Even nagevraagd en deze Jan Decleir box is uitgesteld voor onbepaalde tijd, aldus Bridge. Meer info had men (dus) ook nog niet.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  22. #397

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Quido Bekijk bericht
    Even nagevraagd en deze Jan Decleir box is uitgesteld voor onbepaalde tijd, aldus Bridge. Meer info had men (dus) ook nog niet.
    Jammer, nou ja we wachten rustig af

  23. #398

    Standaard

    Hertenkamp, de dertig delige dramaserie die momenteel herhaald wordt op Nederland 3, verschijnt 15 augustus op DVD.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  24. #399

    Standaard Voetbalvrouwen seizoen 1

    Voetbalvrouwen is alleen nog maar in Nederland uit,daarom vond ik hem niet in Belgie.

  25. #400

    Standaard

    In September schijnt er een VrouwenVleugel: Complete Box uit te komen, met daarin de gewone boxen (neem ik aan). Ben toch wel benieuwd naar hoe het eruit ziet en of er nog iets anders is dan de losse boxen(extra's bijvoorbeeld). Iemand al foto's hiervan gevonden/gezien?

    En, is er al bekend wanneer seizoen 2 van Fort Alpha uitkomt? Ook misschien al iets bekend over een complete set met beide seizoenen?
    **** me gently with a chainsaw.

Pagina 16 van 20 EersteEerste ... 6121314151617181920 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •