Pagina 18 van 20 EersteEerste ... 814151617181920 LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 480 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Vanaf 16 november verkrijgbaar op DVD bij Bridge Pictures: Kort Amerikaans. Proberen waarschijnlijk weer goedkoop en snel in te spelen op het overlijden van Wolkers, want voor zover ik kan zien ontbreekt er (as usual) elk spoor van enige extra's, terwijl er in het archief van Beeld en Geluid veel over de verfilming ligt en er zelfs ook een enkel item via de site te bekijken is. Beeld 4:3 en geluid DD 1.0. Waarschijnlijk omdat enkel de verpakking een "Amaray + ocard" betreft, kan de consument 12,95 gaan lappen. Voor dat geld was toch wel iets meer moeite qua beeld, geluid en extra's mogelijk geweest ...
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  2. #427

    Standaard

    Toch even een snel vraagje...

    Destijds waren er zoveel problemen met VrouwenVleugel Seizoen 3...
    Er waren toen vervangende dvd's verspreid onder de winkels en ik kan me herinneren dat daar iets op stond als : DISC 4 VERSIE 2 ofzo...

    Nu koop ik gisteren bij de MediaMArkt seizoen 3 en daar staat weer gewoon DISC 4 enzo. Hoe groot is de kans dat ik nu weer "slechte" schijfjes heb?
    **** me gently with a chainsaw.

  3. #428

    Standaard

    Dat werd toen wel gemeld ja, dat er expliciet op zou staan dat het om de tweede versie ging. Dus het kan zijn dat je nog een eerste (foute) persing hebt.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  4. #429

    Standaard

    Ik zag vandaag bij Van Leest Evelien Seizoen 2 liggen.
    Ik had nog nergens gelezen dat dit seizoen op dvd uitgekomen was.
    Hopelijk maak ik nu mensen net zo blij als ik was toen ik deze dvd vandaag tegenkwam!

  5. #430

    Standaard

    Releaselijst weer wat ge-update.

    Aantal leuke toevoegingen: De Brekers (seizoen 2), Westenwind (seizoen 4), Briefgeheim (serie), Duska.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  6. #431

    Standaard

    Nog maar eens een upje: Releaselijst up-to-date.

    Laatst toegevoegd: Nuit Noire, Moordwijven, De Co-Assistent. De release van de serie De Appelgaard is uitgesteld wegens te slechte kwaliteit van het bronmateriaal. De DVD was een tijdje te bestellen via de KRO, maar na een aantal klachten van consumenten ook daar uit de schappen gehaald. Men kijkt nu naar de mogelijkheden om het beeld op te knappen. Nederland kennende zal dat wel niet gaan gebeuren vanwege de hoge kosten ...
    Laatst aangepast door Quido : 13-02-2008 om 21:25
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  7. #432

    Standaard

    Keyzer & de Boer advocaten seizoen 2 verschijnt (eindelijk) medio juli 2008 op DVD.

  8. #433

    Standaard

    Werk van Rimko Haanstra op DVD

    Just Entertainment treft op dit moment voorbereidingen om (een deel van) het televisiewerk van Rimko Haanstra, de zoon van cineast Bert Haanstra, uit te brengen op DVD. Zeker is de uitbreng van de succesvolle televisieseries De Brug, De Man met de Hoed en Wij Alexander. Ook een aantal van zijn documentaires over de voetbalclub Ajax zullen op DVD verschijnen. Of er nog meer werk van Haanstra op dvd verschijnt, is nog niet zeker. De verschijningsdatum van de DVD's is nog niet bekend.

    Bron: Just Entertainment
    14-03-2008
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  9. #434

    Standaard

    De serie Bij Nader Inzien is, zoals sommigen wellicht al weten, begin dit jaar op DVD uitgebracht, echter betrof het geen landelijke release, maar enkel één via de webwinkel van de VPRO en hier. Dit stukje kwaliteitsdrama is absoluut de moeite waard. Hier een bespreking van de serie en dvd.

    Verder is vandaag Willem van Oranje, de eerste Nederlandse geluidsfilm op dvd uitgebracht.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  10. #435

    Standaard

    Voor de liefhebbers: Oppassen!!! gaat op DVD verschijnen. Het eerste seizoen staat nu voor 10 mei, al lijkt die release meteen tot juni verschoven te gaan worden.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  11. #436

    Standaard

    Wilde Mossels wordt opnieuw uitgegeven in de Quality Film Collection, is dit dezelfde uitgave als de vorige (die dacht ik onder andere een making of en een audiocommentaar
    bevatte) of heeft deze geen extra's meer?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  12. #437

  13. #438

    Standaard

    Voor de (Neder-)horrorfans: de amateurproductie Horizonica komt 25 mei uit op DVD.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  14. #439

    Standaard

    Is de film 'Diep' nog ergens op dvd te krijgen? M'n internetzoektocht heeft weinig opgeleverd, en ik wil hem toch graag op dvd hebben.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  15. #440

    Standaard

    Volgens mij inderdaad out of print, helaas.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  16. #441

    Standaard

    De dvd-box met het complete oeuvre van Adriaan Ditvoorst is nu te koop voor slechts 24,99 bij Bol.com.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  17. #442

    Standaard

    Bedankt voor de tip . Gelijk maar besteld, 25 euro is geen geld daarvoor. Met welke films zijn de zijne te vergelijken? Hoe is de kwaliteit van de box zelf?
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  18. #443

    Standaard

    Moeilijk te zeggen, zeer persoonlijk en divers filmmaker. Sommige films drijven op de Nouvelle-vague gedachte, andere zijn weer compleet anders gestileerd. Zeer interessant in ieder geval

    De box is mooi verzorgd. De films staan in hun oorspronkelijke beeldformaat op de schijfjes en zijn lichtjes opgepoetst (het kan stukken beter, maar de kwaliteit is meer dan redelijk). Extra's bij de films zelf enkel een trailer. Verder al zijn korte films verzameld op een schijfje, de documentaire 'De Domeinen Ditvoorst' (een docu van Thom Hoffman over Ditvoorst), een dvd waarin het leven van Ditvoorst kan worden 'doorlopen' aan de hand van filmfragmenten uit diens oeuvre en een biografie van - ik geloof - iets van veertig pagina's.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  19. #444

    Standaard

    Staan de films (indien van toepassing, uiteraard) anamorf op de dvd's?
    Het is in ieder geval duidelijk dat er alleen aandacht aan een regisseur en zijn oeuvre wordt besteedt wanneer iemand (in dit geval Thom Hoffman) zich daarvoor echt inzet. Blijft toch een beetje jammer.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  20. #445

    Standaard

    Ik geloof het wel, maar durf dat niet met zekerheid te zeggen (lang geleden dat ik ze gezien heb en de box ligt thuis).
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  21. #446

    Standaard

    Nou ja, geeft niet. Ik krijg hem morgen binnen, dan zie ik het wel.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  22. #447

    Standaard

    Vandaag de Adriaan Ditvoorst Collectie binnen gekregen. Ik moet zeggen, de box ziet er erg verzorgd uit. Hij ziet er hetzelfde uit als de Bert Haanstra Compleet box, ook met slimcases.
    De enige film in breedbeeld is Flanagan, in de richting van 1.60:1 of kleiner, en die is helaas niet anamorf. De rest is 1.33:1. Kwaliteit is wel goed te noemen, alleen Flanagan viel me een beetje tegen. Ook mooi om te zien dat aan de binnenkant van elke hoes de filmposter van de desbetreffende film is afgebeeld. Erg mooi.
    Van de week ga ik kijken hoe de films zelf zijn, maar ik ben benieuwd. In ieder geval is de box zeker een aanrader voor de liefhebber van de Nederlandse film. Zeker voor slechts 25 euro.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  23. #448

    Standaard vrt klasiekers

    ondertussen zijn er heel wat jeugdseries van de vrt verschenen op dvd,welke staan er nog op de wachtlijst om uit te komen ?
    Weet er iemand wanneer de releases is van magister masius en rogier van der doest ?
    hierishem hierishem hierishem

  24. #449

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door alainke Bekijk bericht
    ondertussen zijn er heel wat jeugdseries van de vrt verschenen op dvd,welke staan er nog op de wachtlijst om uit te komen ?
    Weet er iemand wanneer de releases is van magister masius en rogier van der doest ?
    MM is uit, ik heb 'm gisteren in Gent op verschillende plaatsen zien liggen (Mediamarkt Oostakker, Standaard Boekhandel...)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  25. #450

    Standaard

    Voor de belgische fans de serie Crimi Clowns. Het tweede seizoen wordt vanaf morgen bij Media Markt al verkocht. Opmerkelijk want het tweede seizoen moet nog worden uitgezonden volgend voorjaar. Ik maal er niet om! Morgen naar Media Markt. Ze hadden wel eens ander artwork mogen kiezen... Na seizoen 1 en de DVD nu ook weer seizoen 2 met dezelfde cover.

Pagina 18 van 20 EersteEerste ... 814151617181920 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •