Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 97 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Cinderella's Glass Slipper" - GEANNULEERD

    Ik heb contact opgenomen met de leverancier van de "Sauron One Ring"-powerbuy, om te zien of ik een deal kan maken voor "Cinderella's Glass Slipper". Dat is gelukt. Bij meer dan 5 items betalen we $155. Bij 10 en meer betalen we slechts $145.

    Dus bij deze de vraag: wie heeft er interesse? Let wel: je zit er nog niet aan vast als je je nu opgeeft, maar geef je niet op als je verwacht toch niet mee te doen. Ik wil wel een realistisch beeld hebben van de animo.


    (klik voor grotere foto)


    It's the ultimate symbol of romance - Cinderella's sparkling glass slipper. Master Replicas has captured the essence of the dream with this high quality collectible, which is sized just right for a real-life princess. Flawlessly crafted from high-grade leaded crystal, the glass slipper is displayed on a lavender satin pillow trimmed with gold braid and tassels. This collectible is officially licensed by Disney. Comes with a custom-designed display case, numbered display plaque, and a Certificate of Authenticity. The custom display case has a blue base and acrylic cover. Limited Edition - 2,500. Approximate slipper size: 8" L x 2.5" W x 4.25" H; Display case measures approximately 12" L x 12" W x 10.5" H.
    De voorlopige deelnemerslijst:
    • 1. Blaatmaster
    • 2. Cooldown
    • 3. Bloged
    • 4. tedjevanduuren
    • 5. Angel
    • 6. Frank Gevers
    • 7. wAizz
    • 8. houwaard
    • 9. Koen Verheyden
    • 10. Jesse (Disney forum)
    • 11. kadwiel
    • 12. patrick1
    • 13. nicole_belle


    EDIT: Enige forumleden hebben gevraagd of dit het zelfde "Glazen Muiltje" is als die die in Nederland voor €300 tot €500 verkocht wordt. Het antwoord is: JA! Dit is exact dezelfde. Dus inclusief het kussen en het glazen kistje. Gelimiteerd tot 2500 stuks wereldwijd.

  2. #2

    Standaard

    Wees overigens vrij om de powerbuy bekend te maken op andere forums.

  3. #3

    Standaard

    Lijkt me wel n leuk item. Zet mij maar op de lijst...
    Ligt er alleen wel een beetje aan of ik me in Disney in heb kunnen houden of ik echt mee doe
    All the real people are really not that real

  4. #4

    Standaard

    Hmm zeker wel intresse; maar pas bij de 'definitieve' prijs kan ik beslissen de ja/nee! Misschien als een halfje op de lijst

    Grtz,

    Bloged

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bloged
    Hmm zeker wel intresse; maar pas bij de 'definitieve' prijs kan ik beslissen de ja/nee!
    Dat geldt voor iedereen. Het gaat mij erom wie er interesse hebben in dit product met een prijs rond de 150 euro. Verwacht geen prijs van onder de 125.

  6. #6

    Standaard

    Ben ook zeker geintresseerd in deze mooie merchandise item. Zet mij ook maar op de lijst.

    Gr,

    Ted

  7. #7

    Standaard

    Ik heb dit topic ook op collectiblez.nl geplaatst zodat er hopenlijk meer reacties komen.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    Ik heb dit topic ook op collectiblez.nl geplaatst zodat er hopenlijk meer reacties komen.
    Prima! Dank je wel.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    Ik heb dit topic ook op collectiblez.nl geplaatst zodat er hopenlijk meer reacties komen.
    Prima! Dank je wel.
    Ik heb het ook even op disneyinfo.nl onder de aandacht gebracht.

  10. #10

    Standaard

    Prijzen zijn bekend:

    - 5 tot 9 items: $155
    - 10 en meer: $145

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Prijzen zijn bekend:

    - 5 tot 9 items: $155
    - 10 en meer: $145
    En staan ze dan bij ons thuis? Of zijn ze dan bij jou en moet jij ze dan nog versturen/wij ze komen ophalen?

    Grtz,

    Bloged

  12. #12

    Standaard

    voor 145,- heb ik wel intressen voorlopig. Graag wil ik eerst dat er contact met mij gezocht wordt voordat er besteld wordt.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  13. #13

    Standaard

    De genoemde prijzen zijn excl. verzendkosten. Dus voor die prijs staan ze nog in Amerika.

  14. #14

    Standaard

    Heb zeker wel interesse.......ook ik wil op het lijstje.

  15. #15

    Standaard

    Nieuwe foto en eerste post aangepast.


  16. #16

    Standaard

    Maar op hoeveel geld komt dit dan neer.. uitgaande van $155.. Hoeveel euro is dit, en hoeveel kan er nog bij komen (verzendkosten, weet niet of douane hier aan meedoet?)
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gevers
    Maar op hoeveel geld komt dit dan neer.. uitgaande van $155.. Hoeveel euro is dit, en hoeveel kan er nog bij komen (verzendkosten, weet niet of douane hier aan meedoet?)
    Als ik naar de Sauron One Ring kijk, zou de berekening als volgt zijn:

    De One Ring was ook $155 en voor 6 items waren de verzendkosten $111. Dus per stuk: (155+111/6)=$173,50. De koers is nu 1:1.1575, dus zou de totaalprijs komen op €149, 89.

    Maar goed: hoe meer items, hoe lager de verzendkosten per persoon. En ik zou graag tot 10 items gaan.

    Er zouden natuurlijk nog wel verzendkosten binnen Nederland bijkomen, als je hem niet bij mij komt ophalen.

    N.B. Bovenstaande berekening is een goede benadering, maar vanzelfsprekend niet gegarandeerd.

  18. #18

    Standaard

    Ok, dan mag je mij ook op het lijstje zetten. (Krijg binnenkort toch betaald van werk + Studiefinanciering en weet echt niet waar ik het aan moet uitgeven)
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  19. #19

    Standaard

    Mooi! Dat maakt 7! Nog drie stuks (of meer!) en dan wordt 't écht interessant!

  20. #20

    Standaard

    Top actie eej, Komaan mensen dit is echt een mooi ding hoor. En geen geld.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  21. #21

    Standaard

    Ik heb een schatting van de verzendkosten ontvangen voor 10 stuks. Vanwege de grootte en het gewicht van de items komen deze wel hoger uit dan de schatting die ik hierboven maakte op basis van de One Ring.

    $400 for surface
    $750 for airmail
    $1,060 for express

    Dus per persoon wordt de prijs:

    $145 + $40 = $185 (€160) voor surface
    $145 + $75 = $220 (€190) voor airmail
    $145 + $10,6=$251 (€217) voor express

    Ik zal eens vragen welke verzending het was ten tijde van de One Ring. Die was met een paar dagen hier zonder douanekosten.

  22. #22

  23. #23

    Standaard

    Net een uitleg gekregen van de veel hogere verzendkosten t.o.v. de Sauron One Ring replica.

    De One Ring woog '5 pound' (2,27 kg). De Glass Slipper weeg '16 pound' (7,25 kg.)

    We moeten t.z.t. samen maar besluiten welke verzendwijze kiezen.

  24. #24

    Standaard

    Zo dat is een zwaar ding
    Nu maar hopen dat we de 10 personen halen..
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Gevers
    Zo dat is een zwaar ding
    Nu maar hopen dat we de 10 personen halen..
    En groot! Steve heeft me nu al drie keer daarvoor gewaarschuwd.

    De display zelf is zo'n 30x30x30. Tel dus aan alle kanten zo'n 10cm er bij, dan heb je dus een doos van 40x40x40 cm. En dat dan keer 10!

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •