Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 97 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    heeft niemand hier een echte foto (langs een dvd, zodat we kunnen vergelijken..)

    dan zien mensen misschien ook in dat ie het geld waard is en doen ze mee

    edit: 'echte' foto gevonden
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  2. #27

    Standaard

    Nog wat info:

    # Based on numerous reference materials from Disney to determine the appropriate size and shape for a real-life princess
    # The Slipper is carefully produced of smooth, high quality 24% leaded crystal.
    # Rests upon a satin lavender pillow with gold trim and tassels. Pillow has a rigid foam interior to support the weight of the Slipper.
    # Comes with a custom display case, blue base with acrylic cover.
    # Item Size: 7.75�€� x 2.5�€� x 4.5�€�
    # Display Size (WxDxH): 12�€�x 12�€�x10.5�€�
    # Limited Edition Size 2500


    Background

    Walt Disney�s Cinderella (1950), one of Walt�s all-time favorite films, is the retelling of a 17th-century fable about a poor stepdaughter who is transformed into a vision of beauty. Young Cinderella, mistreated by her nasty stepmother and unattractive stepsisters, dreams of one day attending the Prince's ball. With a flick of her Fairy Godmother's wand Cinderella's wish is granted. Wearing a dazzling gown she is whisked away to the royal engagement in a magical carriage. Upon arriving, she immediately captivates the handsome Prince Charming and before the night is over they fall deeply in love.
    Unfortunately, this romantic evening is cut short as Cinderella must leave abruptly when the tower clock begins to strike midnight. The Prince pursues Cinderella as she rushes down the palace staircase. Unable to stop her, his only token from the night is a sparkling glass slipper left behind in Cinderella's haste. Without a name to guide him, the Prince and the Duke search far and wide throughout the kingdom for the elusive owner of the Glass Slipper.
    In the rich tradition of Walt Disney, Cinderella is a masterpiece that epitomizes the longings of romance and the timeless theme of dreams coming true. Clearly, the most memorable symbol from this captivating film is Cinderella's Glass Slipper.
    Today Master Replicas, Inc. under license from the Walt Disney Company, has recreated Cinderella's Glass Slipper. In an effort to achieve absolute authenticity, numerous frames of the film were studied to produce this high quality, officially licensed replica. This timeless symbol of romance is produced from smooth, high-quality crystal in a size appropriate for a real-life princess. The Slipper is presented on a lavish satin pillow adorned with gold tassels. Dreams will come true for every princess-at-heart with this magnificently-crafted replica. Remember that �€�no matter how your heart is dreaming, if you keep on believing, the dream that you wish will come true.�€�
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  3. #28

    Standaard

    Hier wil ik ook wel 1 exemplaar ontvangen

    Arjen

  4. #29

    Standaard

    Dat zijn er al 9! Kom op mensen! Nog eentje!
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  5. #30

    Standaard

    Even ter info: ik zal komende weken weinig tot niet op het forum zijn vanwege mijn verhuizing. Dus mocht een aanmelding niet snel verwerkt worden, dan is dat de reden. Ik zal trachten begin december de bestelling te plaatsen in de hoop dat we rond Kerst een leuk cadeau onder de boom hebben liggen.

  6. #31

    Standaard

    Je mag me ook op de lijst zetten. Hopelijk heb ik daar tegen een job, anders zal het niet doorgaan (maar het ziet er veelbelovend uit, morgen opnieuw sollcitatie.)

    Koen Verheyden

  7. #32

    Standaard

    Ik wil ook heel graag!!!! zet mij ook maar op de lijst!
    Ik wil hem echt heel graag!

    ik hoor het of het nog gelukt is om mij er bij te plaatsen! :P

  8. #33

    Standaard

    misschien nog een idee om het ook op www.samenkopen.net
    te zetten

  9. #34

    Standaard

    Ik wil er ook graag 1 ontvangen dat lukt me wel denk kwa geld.

    Groetjes Patrick

  10. #35

    Standaard

    Dan zitten we al aan 12 mensen op deze manier. gaat bij 15 de kosten nog meer omlaag ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  11. #36

    Standaard

    Ik wil er ook wel 1 !!

    xxxies nicole

  12. #37

    Standaard

    We zitten al op 13, want een kennis van me wil er ook 1.

    Ik ben nog in contact getreden met Master Replicas zelf, om te zien of ik zo'n aantal items ook bij hen kan bestellen. Zo niet, dan gaat het gewoon via mijn dealer.

    Ik houd iedereen op de hoogte!

  13. #38

    Standaard

    uhhh we zitten (dacht ik) al op 14...!!!


    xxxies nicole

  14. #39

    Standaard

    Excuses! Je staat erbij.

    Ik neem aan dat de laatste vier deelnemers afkomstig zijn van het Disney forum? Welke site was dat ook weer?

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kadwiel
    misschien nog een idee om het ook op www.samenkopen.net
    te zetten
    Het voor mij nog wel te behappen zijn. Ik ben gewoon een particulier die dit als hobby er tussendoor doet. Mijn laatste powerbuy ging om zo'n 7500 euro. Met 14 van deze muiltjes zitten we ook al ruim boven de 2000 euro. Komt redelijk wat administratie bij kijken om te zorgen dat iedereen niet meer of minder en op tijd betaald. Daarnaast moet ik alle pakketten zelf doorsturen aan jullie adressen. Vandaar dat ik zeker niet boven de 20 deelnemers wil uitkomen.

  16. #41

    Standaard

    maar nog geen antwoord op mijn vraag Herjan...

    En ik kan goed begrijpen dat dat idd lastig gaat worden. je moet ook zeker niet eerder gaan bestellen voordat je van iedereen in ieder geval de de betaling van de muiltjes hebt. eventueel kun je later de verzendkosten en of invoer cq douane regelen.
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Excuses! Je staat erbij.

    Ik neem aan dat de laatste vier deelnemers afkomstig zijn van het Disney forum? Welke site was dat ook weer?
    www.disneyinfo.nl
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    maar nog geen antwoord op mijn vraag Herjan...
    Excuus. Ik had je vraag over het hoofd gezien. Je doelt op de vraag of bij 15 de prijs nog verder daalt? Dan is het antwoord NEE. Mijn dealer heeft aangegeven dat 145 dollar de absolute bodem is. Mocht ik via MR nog positieve reacties krijgen, dan laat ik dat meteen weten.

    Ik heb trouwens nog geen definitieve einddatum in gedachten. Ik zit te denken aan eind november. Ik zit nu midden in een verhuizing. Vandaar.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door misterfun
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Excuses! Je staat erbij.

    Ik neem aan dat de laatste vier deelnemers afkomstig zijn van het Disney forum? Welke site was dat ook weer?
    www.disneyinfo.nl
    Nee, een Belgisch forum was het. Ik meen een fansite van Disneyland Parijs of zo.

    EDIT: Gevonden: http://www.dlrpfans.be/forum/

  20. #45

    Standaard

    ik kom van www.dlrpfans.be

    xxxies nicole

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nicole_belle
    ik kom van www.dlrpfans.be

    xxxies nicole
    Dat dacht ik al. Ik sprak "Jesse" dinsdagochtend en die was er gek op. Ze zei al dat ze deze link bij jullie zou plaatsen.

  22. #47

    Standaard

    dan ben je zeker knabbel...op het disneyforum

    xxxies nicole

  23. #48

    Standaard

    toch nog tijd gevonden tussen het klussen door

    groetjes,

    "jesse"

  24. #49

    Standaard

    Ik hoop echt wel dat ie met kerst onder de kerstboom ligt!! Zou super zijn!

    xxxies nicole

  25. #50
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nicole_belle
    ik kom van www.dlrpfans.be

    xxxies nicole
    Heel leuk forum Nicole.

    Mooi item Herjan, helaas vind mijn vrouw er niets aan.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •