Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 97 van 97 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Inclusief verzenden uit Amerika (1600 euro in totaal) komt het uiteindelijk toch nog op ongeveer 250.00 EUR per stuk, dus ik wil graag weten wie er dan nog steeds mee wil doen...
    met welke verzendmethode is dit?
    het is namelijk een kerstcadeau, en als het dan weken duurt voor het binnenkomt..

    of is dit nog steeds binnen een week binnen?
    Ik denk het wel dat ik nog steeds mee doe, maar dit laat ik nog een keer definitief weten!
    hardstikke bedankt voor al jullie moeite!

  2. #77

    Standaard

    250 euro wordt te prijzig voor mij. Ik haak dus helaas af. Succes verder met deze inkoopactie.

  3. #78

    Standaard

    dat is toch een groot verschil met wat in de eerste post wordt aangedragen. Hoe is dit te verklaren?
    ADDICTION
    Ook ik ben Safetrader en MegaStartrader

  4. #79

    Standaard

    Puur en alleen de enorme kosten van het verzenden. De artikelen zijn erg groot en zwaar. Voor de Sauron One Ring powerbuy was ik ook al meer dan 300 dollar kwijt aan verzenden. Ik had alleen niet verwacht dat de prijs hoog zou worden. Ik haak zelf dus ook af.

  5. #80

    Standaard

    Herjan heeft de prijs voor de Slippers wel goed aangegeven, maar volgens het mailtje dat ik kreeg uit Amerika, kwamen er nog ongeveer 1600 USD aan verzendkosten bovenop. Dan kom je dus aan die prijs. Wel een levertijd van een paar dagen, dus dat hoeft geen probleem te zijn.

    Wanneer ik ze uit Nederland haal, zijn ze goedkoper, maar is de levertijd weer langer. Ik hou jullie op de hoogte van ontwikkelingen!!

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Wanneer ik ze uit Nederland haal, zijn ze goedkoper, maar is de levertijd weer langer. Ik hou jullie op de hoogte van ontwikkelingen!!
    Wat is dan het prijsverschil? wat kosten de slippers dan?

  7. #82

    Standaard

    Rond de 220.00 EUR, exclusief verzenden binnen Nederland (10 EUR ongeveer). Maar ben nog volop in onderhandeling!

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Klaas Kuperus
    Rond de 220.00 EUR, exclusief verzenden binnen Nederland (10 EUR ongeveer). Maar ben nog volop in onderhandeling!
    Bedoel je niet € 120,00 ik zie in de openingspost dat ze € 140,00 zijn

  9. #84

    Standaard

    Je moet wel rekening blijven houden met het feit dat die dingen geimporteerd moeten worden... :wink:

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Je moet wel rekening blijven houden met het feit dat die dingen geimporteerd moeten worden... :wink:
    Ja ik snap het nu

    Zat niet echt op te letten

  11. #86

    Standaard

    250 vind ik ook te duur.... dan haak ik ook af.... Maar ik houd het in de gaten. Want als ik het zelf kan oppikken ergens uit nederland en dat scheelt geld...... wie weet!!

    maar nu haak ik af.

    xxxies nicole

  12. #87

    Standaard

    Even voor de duidelijkheid: er is nog niks zeker! Via de leverancier die Herjan in gedachten had echter wordt het richting de 250 USD (210 EUR met de huidige koers). Ik ben nog bezig met mijn normale inkoopkanaal, hoop daar z.s.m. een antwoord op te kunnen geven!!

  13. #88

    Standaard

    Ja ik houd het ook elke dag in de gaten! Want als de uiteindelijke prijs bekend is en die is leuk. Dan ga ik akkoord!

    xxxies nicole

  14. #89

    Standaard

    jammer, maar ook voor mij is 250,-- teveel, dus dan haak ik ook af (Jesse).......maar wie weet dat de prijs nog anders kan worden. Ik hou het in de gaten! Bedankt in ieder geval voor alle moeite!

  15. #90

    Standaard

    Prijs zal 260 EUR worden, ook als ik ze uit Nederland haal. En dan moet er nog 7.00 EUR verzendkosten bij, en reken ik de verpakkingsmaterialen niet.
    Misschien dat iedereen nu door kan geven of ie meedoet?

  16. #91

    Standaard

    Sorry, maar 260,- wordt me echt te durr
    All the real people are really not that real

  17. #92

    Standaard

    Ja inderdaad.. Dat scheelt nogal wat met de eerste aangegeven (verwachte) prijs..

    Ik haak dus ook af.

    edit: Toch bedankt Herjan en Klaas voor de moeite!
    New: Pulp Fiction 15 Year Anniversary Briefcase Edition (blu-ray)

  18. #93

    Standaard

    Dank je voor de moeite, maar ik haak ook af.

  19. #94

    Standaard

    Ik had mijzelf ook al van de lijst gehaald. Ik had gehoopt op een eindprijs van zo'n 180 euro uit te komen, maar de verzendkosten vallen toch zwaar tegen...

  20. #95

    Standaard

    nee dan haak ik ook af. Maar in iedere geval bedankt voor de moeite.

    xxxies nicole

  21. #96

    Standaard

    Helaas. Dan kan ie wat mij betreft wel op slot...

  22. #97

    Standaard

    Ondanks een aantrekkelijke stuksprijs, is deze powerbuy dus niet gelukt vanwege de schrikbarende kosten de artikelen hier te krijgen...

    Op naar de volgende koopjes!

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •