Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 77 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Powerbuy Supra (inschrijving gesloten)

    Supra is een Zweedse fabrikant van allerlei soorten kabels en toebehoren voor stereo en HT. Supra staat net als b.v. QED bekend om de goede prijs/kwaliteit van de producten. Met deze powerbuy wordt die verhouding nog beter. Maak er gebruik van!

    De producten

    Supra MD-06 EU MKII stekkerblok
    Volgens vele kenners is de Supra MD-06 EU MKII een mooi, kwalitatief goed en niet al te duur stekkerblok.




    De specificaties zijn als volgt.

    - 6 met goud vergulde contacten (zowel in- als uitgangen)
    - aansluiting voor eurostekker
    - mooie volledig afgeschermde aluminium behuizing
    - interne seriebekabeling met Supra LoRad 3x2.5mm kabel (goede klussers kunnen dit ombouwen tot sterbedrading!)
    - ferriet ring voor elk contact
    - 10A zekering
    - gewicht: 0,82 kg
    - afmetingen: 378mm x 90mm x 54mm

    Let op: Er zit GEEN netsnoer aan het blok. Je moet dus zelf een netsnoer hebben hebben met aan de ene kant een eurostekker en aan de andere kant een gewone netstekker.

    Eurostekker
    Gewone netstekker

    Ferriet is de benaming voor een α-ijzer. Het is een keramisch materiaal dat gemagnetiseerd kan worden. Naast ijzer kunnen ook andere metalen (kobalt, nikkel) en hun oxiden in ferriet zijn verwerkt om het materiaal de juiste eigenschappen te geven. Ferriet wordt in de vorm van kralen ook gebruikt als materiaal om HF-stoorstromen in kabels te onderdrukken, een voorbeeld hiervan zijn de verdikkingen die vaak te vinden zijn bij de einden van computerkabels. (bron)

    Ferriet kan op geen enkele wijze een negatieve uitwerking hebben! Anders zou het overigens ook niet in zo'n mooi stekkerblok verwerkt zijn.

    Losse Supra LoRad netkabel
    Van de afgeschermde netkabels is de Lapp kabel een goed instapmodel. De Supra netkabel gaat echter qua kwaliteit nog een stap verder. De prijs is normaal gesproken behoorlijk hoger dan de Lapp kabel, maar voor deze powerbuy krijgen we een fantastische prijs bij minimaal 50m.



    Draden: 3 x 2,5 mm2 (aarde, fase en nul)
    Materiaal: Zuurstofvrij koper met laagje tin
    Afscherming: getwiste draden (elke draad bestaat weer uit tientallen getwiste kleine draadjes) en aluminium folie
    Kleur: ijsblauw

    Supra LoRad 2.5 CS-EU of CS-FR (voorgemonteerde netkabels)
    Voor wie om wat voor reden dan ook niet zelf kabels in elkaar wil klussen heeft Supra voorgemonteerde netkabels (eurostekker aan de ene kant en gewone netstekker aan de andere kant). Voor Belgie is een speciale CS-FR variant leverbaar waarvan de netstekker is voorzien van een zogenaamde aardpen.



    Kabel: zie losse Supra LoRad netkabel
    Lengte: 1,5m of 2,0m
    Materiaal connectoren: met goud verguld zuurstofvrij koper
    Kleur connectoren: blauw

    Er zijn tevens nog speakerkabels en interlinks (optische en coaxiale kabel, scart-kabel, HDMI-kabel, etc.) verkrijgbaar. Voor de productinformatie verwijs ik naar www.jenving.se. Indien er veel animo blijkt voor deze kabels, dan zal ik wat meer info in deze thread zetten.

    Prijzen en korting

    Ik heb een Supra-dealer bij wie ik altijd goede ervaringen heb gehad wat betreft service, aanbiedingen en kortingen bereid gevonden de volgende kortingspercentages te geven.

    Stekkerblok en voorgemonteerde netkabels
    tot 5 stuks: 0%
    5 tot 20 stuks: 20%
    20 tot 25 stuks: 25%
    25 tot 30 stuks: 30%
    30 stuks of meer: 35% (gezien de overweldigende animo mag iedereen ervan uitgaan dat we deze korting zullen behalen)

    BELANGRIJK: voor de te behalen korting worden de stekkerblokken en voorgemonteerde netkabels bij elkaar geteld!

    Losse netkabel
    20m tot 35m: € 12,50 per meter
    35m tot 50m: € 10,00 per meter
    50m: € 8,50 per meter
    Veelvouden van 50m: € 8,00 per meter

    PLY Luidsprekerkabel
    tot 20m: 0%
    20m tot 30m: 20%
    30m tot 40m: 25%
    40m tot 50m: 30%
    50m of meer: 35%

    Sword luidsprekerkabel
    tot 2 stuks: 25%
    2 stuks of meer: 30%

    Diverse interlinks
    tot 5 stuks van 1 type: 25%
    5 tot 10 stuks van 1 type: 30%
    10 stuks of meer van 1 type: 35%

    En de prijzen zijn dan als volgt.

    Product Normale prijs 20% korting 25% korting 30% korting 35% korting
    Supra MD-06 EU MKII stekkerblok € 99,00 € 79,20 € 74,25 € 69,30 € 64,35
    Supra LoRad 2.5 CS-EU en CS-FR netkabel 1,5m € 99,00 € 79,20 € 74,25 € 69,30 € 64,35
    Supra LoRad 2.5 CS-EU en CS-FR netkabel 2,0m € 109,00 € 87,20 € 81,75 € 76,30 € 70,85
    PLY 2.0 € 9,95 € 7,96 € 7,46 € 6,97 € 6,47
    PLY 3.4 € 12,50 € 10,00 € 9,38 € 8,75 € 8,13
    Sword 2 x 3m € 849,00 - € 636,75 € 594,30 -
    X-ZAC optische kabel 1m € 79,00 - € 59,25 € 55,30 € 51,35
    Trico coax dig. 1m € 59,00 - € 44,25 € 41,30 € 38,35
    Trico coax dig. 2m € 69,00 - € 51,75 € 48,30 € 44,85
    Sublink RCA 4m € 49,00 - € 36,75 € 34,30 € 31,85
    Sublink RCA 8m € 69,00 - € 51,75 € 48,30 € 44,85
    Y-link sublink stereo € 99,00 - € 74,25 € 69,30 € 64,35
    FS full scart 1m € 49,00 - € 36,75 € 34,30 € 31,85
    FS full scart 4m € 59,00 - € 44,25 € 41,30 € 38,35
    AV3 component 1m € 89,00 - € 66,75 € 62,30 € 57,85
    AV3 component 2m € 99,00 - € 74,25 € 69,30 € 64,35
    AV3 component 4m € 109,00 - € 81,75 € 76,30 € 70,85
    AV3 component 8m € 149,00 - € 111,75 € 104,30 € 96,85
    AV3 component 15m € 199,00 - € 149,25 € 139,30 € 129,35
    HDMI <-> HDMI 1m € 49,00 - € 36,75 € 34,30 € 31,85

    Prijzen zijn onder voorbehoud.

    Organisatie powerbuy

    De einddatum van deze powerbuy is maandag 31 oktober 2005! Dat betekent dat op die dag ieders bestelling en betaling bij mij BINNEN moet zijn. Dit is ieders eigen verantwoordelijkheid. Daar de 35% toch wel gehaald wordt, zal ik hier zeer streng mee zijn. Dat is in het belang van alle deelnemers. Het moet niet zo zijn dat 30 deelnemers die op tijd hebben betaald een week moeten wachten op 1 deelnemer die even onachtzaam is geweest en niet tijdig geld heeft overgemaakt. Dus op 31 oktober geen bestelling en/of betaling binnen is uitsluiting van de powerbuy!

    Ik heb een schema gemaakt waarop alle bestellingen en betalingen te vinden zijn. Ook hierbij is het ieders eigen verantwoordelijkheid de voor hem/haar relevante gegevens te controleren en eventuele fouten zo snel mogelijk aan mij door te geven. Het schema is >hier< te vinden (bookmark deze link). De lijst in de startpost is hiermee overbodig geworden en heb ik verwijderd. Het schema zal ik dagelijks bijwerken.

    Dat de 35% korting wordt gehaald staat als een paal boven water. Het is nu zaak dat iedereen die zeker is van zijn/haar bestelling deze nu doorgeeft (dit geldt uiteraard niet voor degenen waarvan de definitieve bestelling al in de Excel-sheet is opgenomen) en zo spoedig mogelijk betaalt. Dit in verband met het snel kunnen uitleveren van de bestellingen. De dealer zal regelmatig de Excel-sheet raadplegen om te zien welke producten besteld en betaald zijn. Hij zal contact onderhouden met de importeur hierover zodat alles netjes op voorraad is als de einddatum daar is. Zo hopen ik, de dealer en de importeur dat iedereen al in de eerste week van november zijn/haar bestelling in huis heeft. Let op: dit kan alleen gerealiseerd worden als er tijdig wordt betaald door iedereen.

    Om op verzendkosten te besparen wil ik een soort van distributiesysteem opzetten. Dit betekent dat ik bij zeg 30 deelnemers b.v. maar 10 pakketten zal versturen en wel naar deelenemers die t.o.v. mededeelnemers centraal/gunstig wonen. Men kan dan bij een van diegenen zijn/haar bestelling afhalen. Dit distributiesysteem is pas klaar op 31 oktober. Daarom zijn er drie mogelijkheden wat betreft betaling van de verzendkosten.

    1. Je komt jouw bestelling bij mij thuis in Zwijndrecht (naast Dordrecht en ongeveer 20km van Rotterdam) afhalen. In dit geval hoef je uiteraard geen verzendkosten over te maken.

    2. Je woont te ver van Zwijndrecht, bent aangewezen op verzending en wil jouw bestelling verzonden hebben. In dit geval dien je de in de tabel hieronder gekozen verzendkosten aan het bedrag van de bestelling toe te voegen bij het overmaken. Als door het distributiesysteem verzendkosten kunnen worden gedeeld, dan krijg je het restant na de powerbuy op je rekening teruggestort. Vergeet niet jouw adres aan mij door te geven zodat ik deze paraat heb voor het opzetten van het distributiesysteem.

    3. Je woont te ver van Zwijndrecht en bent dus aangewezen op verzending, maar je wacht het einde van de powerbuy af zodat je precies weet wat jouw verzendkosten zullen zijn. Deze keuze heeft echter wel tot gevolg dat de bestelling niet verzonden wordt totdat het juiste bedrag aan verzendkosten betaald is. Tevens mis je waarschijnlijk goedkopere verzending via het distributiesysteem.

    Nederland
    Gewone pakketpost t/m 5kg -> € 5,50
    Aangetekende pakketpost t/m 1kg -> € 5,75
    Aangetekende pakketpost t/m 5kg -> € 7,25 (verzekerd tot € 450,-)

    Belgie
    Gewone pakketpost t/m 1kg -> € 6,25
    Gewone pakketpost t/m 2kg -> € 8,40
    Aangetekende pakketpost t/m 1kg -> € 10,50 (voor € 2,- extra verzekerd tot € 450,-)
    Aangetekende pakketpost t/m 2kg -> € 12,25 (voor € 2,- extra verzekerd tot € 450,-)

    Mijn girogegevens...

    Giro 7156444 t.n.v. dhr. O. van der Drift te Zwijndrecht

    En voor de Belgen onder ons...

    IBAN: NL19PSTB0007156444
    BIC: PSTBN L21

    Graag overmaken o.v.v. Supra powerbuy en jouw nickname, dat is voldoende.

    Wellicht overbodig te vermelden, maar voor de duidelijkheid toch maar even. Ik kan als organisator van de powerbuy geen enkele verantwoordelijkheid nemen ten aanzien van de bestellingen, betalingen en verzendingen. Het is immers een nonprofit-powerbuy.
    Je kan er echter van op aan dat ik mijn uiterste best doe en zal doen om alles gladjes te laten verlopen.

    Ik hoop dat het bovenstaande ieders goedkeuring kan krijgen en de powerbuy voorspoedig zal verlopen.
    Als er onduidelijkheden zijn dan hoor ik het graag.

    Overzicht van de bestellingen en betalingen

    Klik >> hier <<.

  2. #2

    Standaard

    Goed nieuws, de dealer is bereid op alle Supra producten dezelfde kortingspercentages te geven. Ik kom zo spoedig mogelijk met een mooi lijstje.

  3. #3

    Standaard

    Ik heb de animocheck omgezet in een echte powerbuy daar het eerste kortingspercentage reeds is behaald en ik verwacht nog veel meer geinteresseerden.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Ik heb de animocheck omgezet in een echte powerbuy daar het eerste kortingspercentage reeds is behaald en ik verwacht nog veel meer geinteresseerden.
    Moondust, ik ben nu al een tijdje op zoek naar een goed blok en had dit blok al in gedachten.
    Mijn probleem zit echter nog steeds in de stekker voor in de wandcontactdoos, dat moet een gehoekte zijn. Heeft Supra die ook?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #5

    Standaard

    Zit er in dit stekkerblok ook een beveiliging tegen spanningspiek, zoals bij bijvoorbeeld tegen een blikseminslag

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sancus
    Zit er in dit stekkerblok ook een beveiliging tegen spanningspiek, zoals bij bijvoorbeeld tegen een blikseminslag
    Ik hoop het niet. :wink:

    In principe is is zo'n ingebouwde zekering dan een extra weerstand. Die zou invloed kunnen hebben maar wat nog het belangrijkste is: dat heeft geen enkel nut.

    Bij een directe blikseminslag werkt dat toch niet.

    Ps. Er komt vast nog iemand met een technisch veel betere onderbouwing..
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door sancus
    Zit er in dit stekkerblok ook een beveiliging tegen spanningspiek, zoals bij bijvoorbeeld tegen een blikseminslag
    Ik hoop het niet. :wink:

    In principe is is zo'n ingebouwde zekering dan een extra weerstand. Die zou invloed kunnen hebben maar wat nog het belangrijkste is: dat heeft geen enkel nut.

    Bij een directe blikseminslag werkt dat toch niet.

    Ps. Er komt vast nog iemand met een technisch veel betere onderbouwing..
    Er zit dus wel een zekering in he! staat duidelijk bij de omschrijving. Voordeel is dat die goedkoop en gemakkelijk te vervangen zijn voor zilveren zekeringen!
    zie hier:

    http://www.dienadel.de/cgi-bin/cosmo...che--sicherung

    Ook zit er een schakelaar op, die je ook gewoon kunt omzeilen. Dit blok heeft potentieel en is zeker weten een stuk beter dan het Rittal blok!

    Ik geef mij op voor 1 stekkerblok. :wink:

    De zekering en de schakelaar zijn voor onze elektrotechnische vrienden onder ons gemakkelijk te omzeilen. Je kunt dus gemakkelijk de zwakkeschakels er tussenuit halen en de stroomkabels rechtstreeks koppelen aan de contactdozen in het blok!

    Ferriet wordt inderdaad gebruikt om de storende elementen van buitenaf uit de kabels te filteren. Het is dus geen hi of low pass filter of iets dergelijks en heeft eigenlijk alleen maar voordelen, geluidstechnisch gezien. :wink:

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Ik heb de animocheck omgezet in een echte powerbuy daar het eerste kortingspercentage reeds is behaald en ik verwacht nog veel meer geinteresseerden.
    Moondust, ik ben nu al een tijdje op zoek naar een goed blok en had dit blok al in gedachten.
    Mijn probleem zit echter nog steeds in de stekker voor in de wandcontactdoos, dat moet een gehoekte zijn. Heeft Supra die ook?
    Neen, Supra heeft ze niet.
    Dit is er wel een en dan heb je ook meteen een erg goede te pakken met volledig koper basis en vergulde contacten!
    http://www.dienadel.de/lshop,showdet...62225983,0.htm

    Ik geef toe dat het niet goedkoop is.(maar in vergelijking met de furutechs ook geen rare prijs!)

    Het is een 10A zekering, dus, deze zal er eerder uitklappen als je hoofdzekering. Het is dus wel een extra beveiliging voor je apparatuur. De vraag is inderdaad of het eigenlijk noodzakelijk is: volgens mij ook niet echt. Maar goed het is wel te omzeilen hoor. :wink:

    Alles wat niet noodzakelijk is in een signaalweg heeft invloed op het geluid. :wink:

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sancus
    Zit er in dit stekkerblok ook een beveiliging tegen spanningspiek, zoals bij bijvoorbeeld tegen een blikseminslag
    Tegen een blikseminslag helpt echt niets! Daar er honderdduizenden volts en hoge ampers door het apparaat gaan heeft die beveiliging totaal geen nut meer! Het is eigenlijk meer een wassen neus! Wat ze wel doen is kleine spanningspieken wegfiltweren. Bijv. als je andere apparatuur aanzet heeft dat invloedt op de stroom wat uit je stopcontact komt. :wink: Die peiken vangen ze een beetje op en dan heb je het ook echtwel gehad!

    Nogmaals, tegen een directe blikseminslag is niets, maar dan ook echt niets bestand! :wink:

  10. #10

    Standaard

    Moondust:


    zijn dat op die foto popnagels of zijn dat schroefjes op de foto van het stekkerblok? Wel handig om te weten of je hem open kunt schroeven om een en ander eventueel zelf te veranderen. :wink:

  11. #11

    Standaard

    Nou zo'n beveiliging is wel erg fijn,als er zoals bij ons gebeurt is,280 V,op het stroomnetwerk .

  12. #12

    Standaard

    Harry,

    Dank voor beide reacties. Die stekker bij Dienadel was me al bekend. Is misschien niet duur voor het gebodene maar ik vind het wel veel geld als je begrijpt wat ik bedoel.

    Helaas is het of deze stekker of deze en hebben ze niets met een prijs en kwaliteit die daar tussen zit..... Mischien zoek ik het onmogelijke.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Moondust, ik ben nu al een tijdje op zoek naar een goed blok en had dit blok al in gedachten.
    Mijn probleem zit echter nog steeds in de stekker voor in de wandcontactdoos, dat moet een gehoekte zijn. Heeft Supra die ook?
    Ik vermoed van niet, maar zeker weten doe ik het pas als ik a.s. weekend een lijst met Supra producten van de dealer heb gekregen. Wat je wel kan doen is bij Die Nadel zo'n hoekstekker kopen (die Harry heeft aangeraden of de goedkope van € 9,95) en deze monteren aan een mooi stuk Supra LoRad kabel. Als er voldoende animo is voor de Supra kabel kunnen we daarmee ook veel korting krijgen (30 of 35%) waarmee we goedkoper uit zijn dan bij Die Nadel. Maar goed, eerst maar even de lijst afwachten.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door sancus
    Zit er in dit stekkerblok ook een beveiliging tegen spanningspiek, zoals bij bijvoorbeeld tegen een blikseminslag
    Beveiliging tegen spanningspieken wel (10A zekering). Ik verwacht dat dit een zekering is van goede kwaliteit maar ik zal dit nog even navragen. Indien het geen kwaliteitsglaszekering is, kan je bij Die Nadel zo'n zekering bestellen (€ 7,00). Meer info volgt. Overigens helpt geen enkel blok met overspanningsbeveiliging tegen blikseminslag. Daar komt namelijk zoveel energie bij los dat zelfs als de contacten een halve meter van elkaar liggen de elektriciteit nog over kan slaan en je apparatuur alsnog naar de bliksem is. Zoals Harry al zegt is de zekering te omzeilen. Overigens heeft al jouw apparatuur ook al een zekering (meestal 1.6A) welke beveiligt tegen overspanning.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    zijn dat op die foto popnagels of zijn dat schroefjes op de foto van het stekkerblok? Wel handig om te weten of je hem open kunt schroeven om een en ander eventueel zelf te veranderen. :wink:
    Dit vraag ik ook na bij de dealer.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raimond Kieftenbeld
    Nou zo'n beveiliging is wel erg fijn,als er zoals bij ons gebeurt is,280 V,op het stroomnetwerk .
    Dat zijn gewoon spanningspieken en die filtert dit blok ook gewoon! IK herhaal: bij een directe blikseminslag helpt geen enkele beveiliging. Voordat de beveiliging in werking kan treden is je complete set, inclusief je overspanningsbeveiliging al compleet gesmolten! :wink:

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raimond Kieftenbeld
    Nou zo'n beveiliging is wel erg fijn,als er zoals bij ons gebeurt is,280 V,op het stroomnetwerk .
    Dat zijn gewoon spanningspieken en die filtert dit blok ook gewoon! IK herhaal: bij een directe blikseminslag helpt geen enkele beveiliging. Voordat de beveiliging in werking kan treden is je complete set, inclusief je overspanningsbeveiliging al compleet gesmolten! :wink:
    Stekkers uit de muur halen

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raimond Kieftenbeld
    Nou zo'n beveiliging is wel erg fijn,als er zoals bij ons gebeurt is,280 V,op het stroomnetwerk .
    Dat zijn gewoon spanningspieken en die filtert dit blok ook gewoon! IK herhaal: bij een directe blikseminslag helpt geen enkele beveiliging. Voordat de beveiliging in werking kan treden is je complete set, inclusief je overspanningsbeveiliging al compleet gesmolten! :wink:
    Stekkers uit de muur halen
    Er is gebleken dat een inslag gewoon overspringt op stekkers die zelf een meter of verder van het contact aflagen! :wink:

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Xienator
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raimond Kieftenbeld
    Nou zo'n beveiliging is wel erg fijn,als er zoals bij ons gebeurt is,280 V,op het stroomnetwerk .
    Dat zijn gewoon spanningspieken en die filtert dit blok ook gewoon! IK herhaal: bij een directe blikseminslag helpt geen enkele beveiliging. Voordat de beveiliging in werking kan treden is je complete set, inclusief je overspanningsbeveiliging al compleet gesmolten! :wink:
    Stekkers uit de muur halen
    Wel eens nagedacht over de kracht van een blikseminslag?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #18

  19. #19
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Zet mij er maar even bij voor één blok.

  20. #20

    Standaard

    ik ben ook geintreseerd
    Rotel RSP-1098, RMB-1095, RDV-1060, RT-1080
    Fronts Quadral Aurum Titan, Center Quadral Aurum BaseII,
    Rear Canton Ergo RC-L
    SUB REL storm 5,

  21. #21

    Standaard

    Ik heb wat antwoorden gekregen op vragen die ik aan de dealer heb gesteld. Ik volsta met de antwoorden.

    "Supra heeft geen hoekstekker voor in de wandcontactdoos in het assortiment"

    "Het Supra blok heeft een kwaliteitszekering van 10A, dus het is zinloos een losse te kopen"

    "Het blok is makkelijk open te schroeven voor degenen die de inhoud willen herstructureren."

    Op de vraag of het Supra blok een sterbedrading heeft moet de dealer het antwoord nog even schuldig blijven. Het wordt nagevraagd bij de importeur.

    Tot zover het Supra journaal. Ow, dan toch nog een laatste nieuwsbericht. Het aantal geinteresseerden voor de powerbuy is reeds opgelopen tot 11 personen samen goed voor 12 (en bij 35% korting 13) Supra blokken.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Zet mij er maar even bij voor één blok.
    He Johan, ik had al gezien dat jij het Rittal blok weer had doorverkocht. :wink:

    Ik ga ook voor dit blok daar er wat meer aan valt te sleutelen. :wink:

    Moondust, dank je voor de update! Goed nieuws in ieder geval.

  23. #23
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Zet mij er maar even bij voor één blok.
    He Johan, ik had al gezien dat jij het Rittal blok weer had doorverkocht. :wink:
    Dan weet je meer dan ikzelf Harry, ik ben immers niet van plan om het Rittal blok te verkopen en is dus al helemaal niet verkocht. :wink:

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Zet mij er maar even bij voor één blok.
    He Johan, ik had al gezien dat jij het Rittal blok weer had doorverkocht. :wink:
    Dan weet je meer dan ikzelf Harry, ik ben immers niet van plan om het Rittal blok te verkopen en is dus al helemaal niet verkocht. :wink:
    Ik dacht foto's van iemand te hebben gezien van jouw Rittal blok waar je een nieuw snoer aan had gezet en die weer aan dat persoon had doorverkocht.

  25. #25
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Harry stadman

    Ik dacht foto's van iemand te hebben gezien van jouw Rittal blok waar je een nieuw snoer aan had gezet en die weer aan dat persoon had doorverkocht.
    Weet het ook niet maar is niet mijn blokje. 8)

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •