De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard xXx: The Next Level [DVD]

    xXx: The Next Level [DVD]

    Het matige vervolg op de succesvolle film uit 2002.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Was wel benieuwd naar deze film, maar als ik de recensie lees laat ik hem toch maar liggen in de videotheek.

  3. #3

    Standaard

    heb m een tijdje terug al gehuurd, ik nvond de recensie eigenlijk nog te mild Wat een drama was dit zeg.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert
    heb m een tijdje terug al gehuurd, ik nvond de recensie eigenlijk nog te mild Wat een drama was dit zeg.
    Vond ik ook .. deze film had ik dus helemaal niet verwacht. xXx was naar mijn mening een goede actiefilm met uitstekende rollen van Diesel en Jackson. Het tweede deel had voornamelijk slechte actiescenes (behalve die op dat ship, die was nog wel redelijk) en slechte acteerprestaties, echt alles was wel zo'n beetje slecht in deze film. Het is zonde van je geld en tijd.

    4/10

  5. #5

    Standaard

    laat deze film in godsnaam in de videotheek achter!!!!!!
    deze beoordeling is nog te mild, wat een bagger!!!!
    "do i see sheets of plastic in your future?..."
    Dexter Morgan.

  6. #6

    Standaard

    Ook ik heb me tijd aan deze film verspilt. NIET DOEN. Echt werkelijk verspilling van je tijd. Bagger film

  7. #7

    Standaard

    Dit is inderdaad nog een vrij mild oordeel. Wat een draak van een film.

    De gemiddelde playstation heeft betere special effects. Voeg daarbij een ICE CUBE die qua acteertalent zijn naam eer aan doet, mix daarbij nog een flutverhaal en je hebt een film a la Torque (waar ICE CUBE toevallig ook in mee deed).

    Alleen iets voor mensen die MTV's Pimp My Ride weten te waarderen, gek zijn op Gansta Rap en bijbehorende videoclips kunnen misschien nog iets positief ontdekken aan deze "film".

  8. #8

    Standaard

    Heerlijke film. De meningen kunnen soms erg verschillen. Lekkere over-the-top-actie-films, hou ik wel van .... moet je ook niet meer van verwachten! Erg overdreven reactiés op deze film als je het mij vraagt .
    I find your lack of faith disturbing

  9. #9

    Standaard

    Met wat bier dr bij is hij prima te doen .
    Het einde is wel erg nep .

  10. #10

    Standaard

    ik vond het ook best een vermakelijke film.geen topper maar best de moeite waard

  11. #11

    Standaard Re: xXx: The Next Level

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    xXx: The Next Level

    Het matige vervolg op de succesvolle film uit 2002.

    Lees dit artikel

    Het matige vervolg op de een van de grootste k*t films ooit. Dat had er naar mijn mening moeten staan :P

    De eerste was zo slecht als wat, ga hier nooit me tijd/geld aan verspillen.

  12. #12

    Standaard Re: xXx: The Next Level

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hidde Verkooijen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    xXx: The Next Level

    Het matige vervolg op de succesvolle film uit 2002.

    Lees dit artikel

    Het matige vervolg op de een van de grootste k*t films ooit. Dat had er naar mijn mening moeten staan :P

    De eerste was zo slecht als wat, ga hier nooit me tijd/geld aan verspillen.
    Je kunt ook overdrijven natuurlijk!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ed5
    ik vond het ook best een vermakelijke film.geen topper maar best de moeite waard
    Je hebt zeker niet zo veel films gezien in je leven..

  14. #14

    Standaard

    Ik vond xXx "state of the union" beter..............

  15. #15

    Standaard

    Waarom is mijn reactie verwijderd?

    Mag ik dan niet meer zeggen dat Tamahori geen Special Effects kan maken? Wat is dit voor dictatuur?


    On-Topic:

    Verschrikkelijk slechte film. Ik hou het bij deel 1 die wel tof is.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaco
    Ik vond xXx "state of the union" beter..............
    State of the union is toch dezelfde film als The next level...

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander Verheij
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaco
    Ik vond xXx "state of the union" beter..............
    State of the union is toch dezelfde film als The next level...
    Ja, dat is juist het punt :wink: de titel voor de Amerikaanse markt doet het m' :P (blijkbaar)

    Btw. ff off-topic: ik vond dat Tamahori met Die Another Day een goeie bondfilm met dito special effects had afgeleverd. Een verbetering ten opzichte van The World is not Enough.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  18. #18

    Standaard

    Oooohw, als deze in de weekverhuur ligt zal ik 'm zeker wel eens een keer huren tussen de betere films door. Al was het maar alleen om mee te kunnen praten hierover 8) .
    Mr Fairbrother: 'Is Ted here?'
    Spike: No, he's doing the whocanputhisheadinabucketofwaterthelongest-competion!

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten van Krimpen
    Oooohw, als deze in de weekverhuur ligt zal ik 'm zeker wel eens een keer huren tussen de betere films door. Al was het maar alleen om mee te kunnen praten hierover 8) .
    Bij mij excact hetzelfde..... :wink:
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

  20. #20

    Standaard

    die Ice Cube is gelijk al een reden waarom ik die film nooit zal kijken. Het enige wat hij kan is een boze kop trekken.
    laatste DVD gekocht The Big Sleep, The Fisher King, Vertigo

  21. #21

    Standaard

    deel 1 was voor een keer in de bios zeker niet erg, de 2e keer op dvd was ik de film na een uur echt wel zat

    deel 2 is zoals je kunt verwachten een stuk minder en moet ke ook zeker op dvd niet kopen; voor de echte actiefanaten is een keer kijken misschien wel leuk, ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nog slechter had verwacht, maar blijft natuurlijk geen goede film

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martini
    Was wel benieuwd naar deze film, maar als ik de recensie lees laat ik hem toch maar liggen in de videotheek.
    Heb m toch maar gehuurd. Het is geen technisch hoogstandje maar gewoon je verstand op nul. Lekker veel actie. Een nadeel is dat Ice Cube absoluut niet kan acteren.

  23. #23

    Standaard

    Dit soort films worden noch gemaakt voor logica, noch voor een oscar inzending, noch voor welk ander doel dan het meest simpele vermaak dan ook. Gewoon aanzetten, achteroverleunen en niet nadenken over onwaarschijnlijkheden. In dat geval is dit zalig vermaak in het genre, ook al is het soms zelfs voor het genre wel erg ver gezocht.

    Grt. Deweb

  24. #24

    Standaard

    Naar aanleiding van het uitkomen van de derde film, deze eens opnieuw bekeken.
    Blijf het een goede opvolger van de eerste film vinden.
    Maar kijk dus nu wel uit naar nummer 3, terug met... Vin Diesel !!

    Commentaar 2013:
    Ondanks de afwezigheid van Vin Diesel, toch een goed vervolg op de eerste film.
    Ice Cube doet het hier verrassend goed.

    Commentaar 2005:
    Vond deze film wel een waardige opvolger van de eerste, al was Vin Diesel beter. Maar heb toch genoten van de film. Mooie acties.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •