Pagina 57 van 102 EersteEerste ... 74753545556575859606167 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.401 tot 1.425 van 2541 worden weergegeven.
  1. #1401

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Over een maand staat ie misschien nog net in de top 100. Zo gaat dat vaak met populaire nieuwe films.
    Dus je wilt zeggen dat veel populaire nieuwe films met 50.000 stemmen op de nummer 1 hebben gestaan? Volgens mij alleen Return Of The King...


  2. #1402

    Standaard

    Jammere van IMDB is dat er zoveel idioten zijn die 'n film 'n 1 of 'n 10 geven... op die manier gaat de balans er 'n beetje uit. hier houdt IMDB dan ook rekening mee... zal dus niet lang in de top 5 blijven.

    Al met al moeten wij gewoon nog even 'n paar dagen wachten tot wij ons oordeel kunnen stellen
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  3. #1403

    Standaard

    Volgens een eerder geposte link naar een lijstje op imdb is Fellowship of the Ring de enige LotR film van de 3 die de nr. 1 positie heeft gehaald trouwens.

    Het klopt dan wel dat een populaire film vaak heel hoog staat in het begin maar het komt bijna nooit voor dat ie in die 1e fase doorstoot naar nr. 1.

  4. #1404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Barroso Bekijk bericht
    Volgens een eerder geposte link naar een lijstje op imdb is Fellowship of the Ring de enige LotR film van de 3 die de nr. 1 positie heeft gehaald trouwens.

    Het klopt dan wel dat een populaire film vaak heel hoog staat in het begin maar het komt bijna nooit voor dat ie in die 1e fase doorstoot naar nr. 1.
    Toch zal het een hele klus worden om titanic van de troon te stoten.:sad:

  5. #1405

    Standaard

    Titanic mag dan 'n zoetsappig breiwerkje zijn.. maar deze film was wel zeer vooruitstrevend! 'n schoolvoorbeeld voor de moderne film.

    sorry voor off topic
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  6. #1406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Titanic mag dan 'n zoetsappig breiwerkje zijn.. maar deze film was wel zeer vooruitstrevend! 'n schoolvoorbeeld voor de moderne film.

    sorry voor off topic
    Dat was lotr ook, maar die had niet van die gillende tieners in de bios.8)

  7. #1407

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Toch zal het een hele klus worden om titanic van de troon te stoten.:sad:
    The Dark Knight breekt vooralsnog alle records, die van Titanic lijkt me dan ook niet onmogelijk. Wel ben ik het met je eens dat dat nog een hele klus wordt en de kans dat het niet gebeurt lijkt me groter.

  8. #1408

    Standaard

    Hoe gaan ze de dood van Heath Ledger trouwens improviceren?
    Ik weet niet of The Joker ook ter sprake komt in het volgende deel?

  9. #1409

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Hoe gaan ze de dood van Heath Ledger trouwens improviceren?
    Ik weet niet of The Joker ook ter sprake komt in het volgende deel?
    Gewoon een andere villain nemen. De badguy/villain van het eerste deel komt hierin ook niet meer terug!
    Laatst aangepast door hstadman : 21-07-2008 om 15:41

  10. #1410

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Gewoon een andere villain nemen. De badguy/villain van het eerste deel komt hierin ook niet meer terug!
    WRONG!!!
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  11. #1411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Gewoon een andere villain nemen. De badguy/villain van het eerste deel komt hierin ook niet meer terug!
    Knap dat jij dat al weet.. wanneer heb je m gezien?
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  12. #1412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Knap dat jij dat al weet.. wanneer heb je m gezien?
    Kunt al dingen op het web lezen.... Ik heb niets gelezen wat erop wijst dat er weer wat van het eerste deel terugkomt.

  13. #1413

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas 32PW9527 Bekijk bericht
    WRONG!!!
    We zullen het zien...In spidy 3 bijv. komt octopus ook niet meer terug. Zoals de meesten van spiderman 3 vonden, niet teveel villains in een film.
    Laatst aangepast door hstadman : 21-07-2008 om 16:24

  14. #1414

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Kunt al dingen op het web lezen.... Ik heb niets gelezen wat erop wijst dat er weer wat van het eerste deel terugkomt.
    Dan heb je niet veel/goed gelezen . Je had ook eigenlijk niets hoeven te lezen, alleen de trailer kijken was al voldoende geweest.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    We zullen het zien...In spidy 3 bijv. komt octopus ook niet meer terug.
    Ja, en? Die gaat ook best wel dood aan het eind van deel 2.
    Laatst aangepast door Thomas 32PW9527 : 21-07-2008 om 16:27
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  15. #1415

    Standaard

    Spider-man vergelijken met Batman .. sowieso 'n logica die ik niet snap. en waarom zou je spoilers gaan lezen?!
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  16. #1416

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Spider-man vergelijken met Batman .. sowieso 'n logica die ik niet snap. en waarom zou je spoilers gaan lezen?!
    Het is niet eens een spoiler. Ze laten het in de trailer al gewoon zien!
    Architect: Denial is the most predictable of all human responses.

  17. #1417

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Gewoon een andere villain nemen. De badguy/villain van het eerste deel komt hierin ook niet meer terug!
    Ik heb de eerste 10 minuten op internet gekeken (Cam versie) en Scarecrow zag ik ook dit deel voorbij komen.
    Laatst aangepast door Fikret : 21-07-2008 om 16:33

  18. #1418

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas 32PW9527 Bekijk bericht
    Het is niet eens een spoiler. Ze laten het in de trailer al gewoon zien!
    Mjah hij beweerde stukje gelezen te hebben... en sterker nog Cillian Murphy staat gewoon op de credit lijst... (zie oa IMDB)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  19. #1419

    Standaard

    Ik heb begrepen dat Two-Face er goed uitziet in de film.
    http://i184.photobucket.com/albums/x...o-face-tdk.jpg

    Dit is hem dan, volgens mij is deze al een keer hier verschenen maar toch..
    Stuntman Mike : "Fair lady, your chariots await!"
    Death Proof

  20. #1420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas 32PW9527 Bekijk bericht
    Dan heb je niet veel/goed gelezen . Je had ook eigenlijk niets hoeven te lezen, alleen de trailer kijken was al voldoende geweest.



    Ja, en? Die gaat ook best wel dood aan het eind van deel 2.
    Ledger IS dood, wat moet je anders?! Met oude beelden maar wat in een 3 deel in elkaar flansen?!

    Dan heb ik liever een nieuwe villain.

    De hoofd villain van deel 1 zit er niet meer in, namelijk Liam Neeson.

  21. #1421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Mjah hij beweerde stukje gelezen te hebben... en sterker nog Cillian Murphy staat gewoon op de credit lijst... (zie oa IMDB)
    Liam neeson anders niet.

  22. #1422

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Spider-man vergelijken met Batman .. sowieso 'n logica die ik niet snap. en waarom zou je spoilers gaan lezen?!
    Beide comic verfilmingen. Wat valt er hier niet aan te snappen? Je kunt die films rustig vergelijken. Kwa opbouw, aantal villians, uitwerking etc.

    Ik denk dat nolan nu wel weet van spiderman 3 dat teveel villains in een film niet werkt.

  23. #1423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Gewoon een andere villain nemen. De badguy/villain van het eerste deel komt hierin ook niet meer terug!
    Voor wie het echt wil weten (heb mezelf per ongeluk gespoiled, had het liever ook niet geweten): Scarecrow komt heel even terug in deze film, en The Joker sterft niet maar ze kunnen hem dus niet laten terugkomen in deel 3 tenzij ze de rol re-casten

  24. #1424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fikret Bekijk bericht
    Ik heb de eerste 10 minuten op internet gekeken (Cam versie) en Scarecrow zag ik ook dit deel voorbij komen.
    Die werkte voor liam neeson...Henri Ducard

    De vraag wordt nu voor wie hij nu werkt... dus er is weldegelijk 1 villain van deel 1 weg uit deel 2.

  25. #1425

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Beide comic verfilmingen. Wat valt er hier niet aan te snappen? Je kunt die films rustig vergelijken. Kwa opbouw, aantal villians, uitwerking etc.

    Ik denk dat nolan nu wel weet van spiderman 3 dat teveel villains in een film niet werkt.
    Juist DC en Marvel.. groot verschil... verder heel ander soort films juist qua opbouw en villains. Denk dat Nolan meer heeft aan het succes van Batman Begins dan aan de kiddiefilm Spider-man 3, nog steeds niet duidelijk waarom jij spoilers leest.

    Maar... als jij je gelijk wil.. bij deze.
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


Pagina 57 van 102 EersteEerste ... 74753545556575859606167 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •