Pagina 102 van 102 EersteEerste ... 252929899100101102
De resultaten 2.526 tot 2.541 van 2541 worden weergegeven.
  1. #2526

    Standaard

    Mwoah...t' is maar wat je niet oscar waardig noemt.
    Een doodnormale jongen, voor het eerst gecast in een dergelijke rol. En dan op zo' n overtuigende en originele wijze een iconisch figuur neerzet en hiermee compleet de show steelt is in mijn ogen wel iemand die een oscar verdient.
    deze rol was zeker niet overgeslagen als Ledger het overleeft had.


  2. #2527

    Standaard

    T was geen doodnormale jongen(wat een woordspeling trouwens), maar dat ie de rol memorabel heeft neergezet klopt als een bus! Maar zoals altijd hebben een aantal mensen bedenkingen bij zijn beeldje. Ik vind het alleen maar goed dat er tegenwoordig mensen zoals Heath en Robert kans maken op een beeldje voor een rol in een andere film dan dat het oscar comité gewend is. Op naar Rorscharch


  3. #2528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sjeisbroochem Bekijk bericht
    Je vind ergens iets van als je erover hebt nagedacht dus in mijn optiek is ligt dat in elkaars verlengde maar goed, mijn gevoel zegt dat hij die oscar heeft gekregen omdat ie het loodje heeft gelegd. Niets meer en niets minder.
    En omdat het een gevoel is hoef ik het ook niet te onderbouwen want we zullen het nooit weten hè of ie hem ook had gekregen als hij nog had geleefd!!? Maar persoonlijk vond ik het niet echt een briljante vertoning, wel goed ja maar oscarwaardig? Nee.

    ps: welke nickname had je in gedachten dan?
    Nickname hmmm... zoiets als: Kablam! of Tsjakka! misschien zelfs Hotseflots! ? Gewoon iets generieks om "pets-boem" te zeggen ;p

    PS; Er zijn miljarden mensen die ergens iets van vinden zonder er over na te denken!
    Laatst aangepast door CrimsoNl : 12-03-2009 om 18:36
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  4. #2529
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #2530

    Standaard

    Gister weer gezien en het blijft een ongekende goeie film. Ik merkte duidelijk de Heat vergelijkingen en Heath is gewoon nergens te bekennen alleen de insane Joker. De film gaat in zo rap tempo.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #2531

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kwhuisman Bekijk bericht
    Mwoah...t' is maar wat je niet oscar waardig noemt.
    Een doodnormale jongen, voor het eerst gecast in een dergelijke rol. En dan op zo' n overtuigende en originele wijze een iconisch figuur neerzet en hiermee compleet de show steelt is in mijn ogen wel iemand die een oscar verdient.
    deze rol was zeker niet overgeslagen als Ledger het overleeft had.
    Helemaal mee eens. Hij speelt niet de Joker, hij is de Joker. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat iemand (in een andere villain-rol) dit gaat evenaren in het eventuele vervolg op TDK. Dat kan alleen maar tegenvallen en dat zegt genoeg lijkt me. Voor de mensen die vinden dat hij de oscar onterecht won: wie had hem dan wel moeten winnen, want daar hoor ik niemand over.

  7. #2532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rohim Bekijk bericht
    Helemaal mee eens. Hij speelt niet de Joker, hij is de Joker. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat iemand (in een andere villain-rol) dit gaat evenaren in het eventuele vervolg op TDK. Dat kan alleen maar tegenvallen en dat zegt genoeg lijkt me. Voor de mensen die vinden dat hij de oscar onterecht won: wie had hem dan wel moeten winnen, want daar hoor ik niemand over.
    Josh Brolin in Milk? Philip Seymour Hoffman in Doubt? Beiden hadden het verdiend. Het was een knappe prestatie van Ledger, hoor, maar hij gebruikte net teveel tics, vond ik. Daardoor is het niet echt een persoon die we zien, maar toch weer een villain die we vaker gezien hebben. Een goede, maar niet meer.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  8. #2533

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Josh Brolin in Milk? Philip Seymour Hoffman in Doubt? Beiden hadden het verdiend. Het was een knappe prestatie van Ledger, hoor, maar hij gebruikte net teveel tics, vond ik. Daardoor is het niet echt een persoon die we zien, maar toch weer een villain die we vaker gezien hebben. Een goede, maar niet meer.
    Ok, dat zijn in ieder geval argumenten waar ik mee kan leven. Ik denk dat ik hem zelf te gewoontjes had gevonden als hij minder tics had gehad, maar dat is moeilijk te zeggen. Doubt en Milk staan nog steeds op mijn to-see-list en ik ben daar ook benieuwd naar.

  9. #2534

    Standaard

    Weet niet of dit al een keer gemeld is, maar de Jokerized versie van de trailer staat op disc 2 van de Blu-ray als easter egg. Dit las ik net in een contribution van DVDProfiler en het werkt Echt vet!

    ----------
    select the third theatrical trailer on Disc 2 and enter the following numbers on your player's remote: 5 6 5 3 7 (enter them slowly, with one or two second pauses between each number) the screen will go blank and the Joker-ized version of the same trailer will play
    ----------

    Dus gewoon die derde trailer afspeler en ondertijd die cijfers intoetsen
    (die cijfers refereren trouwens naar J-O-K-E-R op telefoon toetsen)


  10. #2535

    Standaard

    gisteren weer gezien, dit blijft een topfilm van hoog niveau, blijft lekker wegkijken.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #2536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Josh Brolin in Milk? Philip Seymour Hoffman in Doubt? Beiden hadden het verdiend. Het was een knappe prestatie van Ledger, hoor, maar hij gebruikte net teveel tics, vond ik. Daardoor is het niet echt een persoon die we zien, maar toch weer een villain die we vaker gezien hebben. Een goede, maar niet meer.

    Mee eens, maar ik denk dat je de verdiende Oscar niet alleen ter verdienste moet zien van zijn acteerprestatie van The Joker maar meer als een postuum eerbetoon aan de mens zelf. Net zoals de 3e LOTR op zichzelf geen 11 Oscars had verdiend, maar de gehele trilogie wel.

  12. #2537

    Standaard

    Zulke achterlijke situaties gebeuren al vaak genoeg. Eerbetoon... Over lijken gaan, áandachttoeeigening, imagoreparatie & zakken vullen zal Je bedoelen.

  13. #2538

    Standaard

    Ledger speelde niet de joker in TDK.........hij WAS de joker. Briljante performance en de oscar meer dan waardig.

    Heeft naar mijn mening niets te maken met wat de Tuinman allemaal noemt.

    Wat maakt het ook uit.......het is gewoon heel erg dat er weer een leven verloren gaat en dan ook nog van iemand met zoveel talent

  14. #2539

    Standaard

    The Dark Knight [2008]

    Nadat Christopher Nolan in 2005 Batman nieuw leven heeft ingeblazen met het nodige succes, kon een vervolg haast niet uitblijven. En zo geschiedde het; The Dark Knight.

    Agent of Chaos
    In dit vervolg op Batman Begins maken we kennis met een nieuw, levensgevaarlijk gevaar in Gotham. Zijn naam is The Joker en is zoals hij het zelf fraai zegt; ”I’m an agent of chaos.” Hij predikt anarchie en geniet van de ravages die hij verricht. Ondertussen dient er ene Harvey Dent zich aan. Een openbare aanklager die onbevreesd het gespuis van Gotham aanpakt en wordt als “The White Knight of Gotham” gezien. Batman wordt door The Joker gedwongen om zijn masker af te doen anders vallen er doden. The Dark Knight wordt gedwongen tot het uiterste te gaan en dit gaat niet zonder gevolgen en slachtoffers…



    Iconisch
    De film, en met name de proloog, is adembenemend. Nolan maakt gebruik van IMAX camera’s waardoor de scènes nog groter en spectaculairder ogen en dit komt alleen maar ten goede aan de filmbelevenis. De vrijwel complete cast uit de vorige film keert terug, op Holmes na, en wordt aangevuld door Aaron Eckhart als Harvey “Two-Face” Dent. Ook in dit deel zijn alle acteurs in uitstekende doen en is wijlen Heath Ledger’s The Joker zelfs iconisch te noemen. De introductie van onze vriend in het paars is één van de beste die ik ooit in een film heb mogen aanschouwen en hoe The Joker wordt neergezet is werkelijk fenomenaal. Het verhaal is ook ditmaal erg sterk en staat vol met memorabele scènes. De reeds genoemde proloog, de “magic trick” en de verhoringskamer zijn hier slechts een greep van.

    Met The Dark Knight levert Nolan een meer dan waardige opvolger voor Batman Begins. Ik beschouw het als mijn favoriete Batman en superhelden film.

    Do you know how I got these scars?
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  15. #2540

    Standaard

    Vind het een goeie film maar niet de best batmanfilm.

  16. #2541

    Standaard

    Nu bij Amazon.com: The Dark Knight - 2 disk limited edition op Blu-Ray, incl. Batman mask voor minder dan 10 dollar!

    http://www.amazon.com/Dark-Knight-Tw...pecial+edition

Pagina 102 van 102 EersteEerste ... 252929899100101102

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •